تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

مجیدامرایی به عنوان عضو کمیته استانی در طرح ساماندهی، سرمایه گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر منصوب شد.

  • کد خبر : 20522
  • 16 اسفند 1391 - 2:49

  به گزارش میرملاس نیوز: مجید امرایی, مدیر صندوق مهرامام رضا علیه السلام استان تهران , به عنوان عضو کمیته استانی در طرح ساماندهی، سرمایه گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر منصوب شد. در سی و ششمین جلسه شورای عالی اشتغال، مرتضی تمدن استاندار تهران، طی حکمی مجید […]

 

به گزارش میرملاس نیوز: مجید امرایی, مدیر صندوق مهرامام رضا علیه السلام استان تهران , به عنوان عضو کمیته استانی در طرح ساماندهی، سرمایه گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر منصوب شد.
در سی و ششمین جلسه شورای عالی اشتغال، مرتضی تمدن استاندار تهران، طی حکمی مجید امرایی مدیر صندوق مهرامام رضا علیه السلام استان تهران را به عنوان عضو کمیته استانی در طرح ساماندهی، سرمایه گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر منصوب نمود.
متن حکم ایشان بدین شرح است:
” با عنایت به بند “و” طرح ساماندهی، سرمایه گذاری و توسعه اشتغال پایدار در روستاها و شهرهای زیر ۲۰هزار نفر، موضوع بند ۱۲ مصوبات سی و ششمین جلسه شورای عالی اشتغال، جنابعالی به عنوان عضو کمیته استانی طرح مذکور در استان تهران منصوب می گردد.
امید است با اتکال به الطاف الهی و توجهات و عنایات حضرت ولی عصر(عج) و در راستای لبیک به پیام مقام معظم رهبر(دامه برکاته) در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و با استفاده از دیدگاه علمی و تجارت گذشته ، در انجام وظایف محوله موفق و سربلند باشید.”

****
میرملاس نیوز ضمن تبریک به آقای مجید امرایی و آرزوی موفقیت برای ایشان امیدواراست فرزندان لرستان عزیز همواره بر کرسی پست های مهم وکلیدی کشور بنشینند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=20522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 13در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۳
  1. ما هم به نوبه ی خود این موفقیت چشمگیر رو به جناب آقای امرایی و دیگر جوانان مستعد لرستانی تبریک و تهنیت می گوییم و شاهد پیشرفت دیگر جوانان این مرزو بوم در صحنه های علمی کشور باشیم.

  2. این که پیشرفت علمی نیست جناب کولیوند! آدم وقتی احساسی حرف می زنه حد و مرز معنی واژه ها و تعبیرات رو هم درست تشخیص نمیده

    • جناب دخو:
      پیشرفت چه علمی و چه غیر علمی(پست و مقام)شخصیت لازم رو می خواد در هر حال ما همیشه منتظر این چنین پیشرفت ها هستیم.خودمانیم اگه این پست و به شما بدن بالاغیرتا چهار تا پشتک وارو هم می زنید …موفق باشی.

      • متأسفم برا این همه تعصب جناب کولیوند! انگار حرفهای بنده در کوران بی خبری امثال شما باید سر به زیر تر حرکت کنند و آخر سر این که:

        حرف من برای تو کاغذ مچاله است
        گوش تو برای من سطلی از زباله است

        • چرا تاسف اقای دخو بلکه باید به آقای کولیوند افرین گفت که اینگونه سنگ برادرانش را در شهرستان کوهدشت به سینه میزنه که اگر غیر از این بود باید متاسف میشد

        • دخو خانوم ببین کسی حاضر نیست از این شعور نابخردانه ات دفاع کند واقعا جای تأسف داره که از ترقی و پیشرفت برادرانت در این مرزو بوم خوشحال نیستی.م ت أ س ف م

    • به نظر من همین که یک نفر از کوهدشت میتونه در سطح مدیریت استان تهران باشه برا همه ما خوبه حالا چه علمی وچه مدیریتی وما باید خوشحال باشیم

    • تا کور شود هرانکس که نتواند دید.آقا/خانم دخو کاش می شد که اسم مستعارت رو چیز دیگه ای می گذاشتی سرچشمه ی تمام وازه ها و اصطلاحات تماما احساس می باشد و در صورتی که شما از ان بی بهره اید…

  3. افتخاری دیگر برای رومشگان.امیدوارم در سمت جدیدتان اقای امرایی مانند دیگر کارهای دیگرت موفق وسر بلند باشید.وپله های ترقی رو همجوری سریع طی بکنی.به امید رومشگانی سر بلند.

  4. با سلام دوستام میشه اقای امرایی را معرفی کنین؟مدرک شغل قبلی؟و بیوگرافیش چیه؟موفق باشه

    • مجید امرایی دانشجوی کارشناسی ارشد حقوق خصوصی ازشهر چقابل رومشگان سن ۳۹سال متاهل ودارای یک فرزند پسر۶ساله در سال ۱۳۸۳به استخدام صندوق مهر امام رضا(ع)درآمد وپس از سپری کردن درجات از سوی مدیر عامل کل کشوردر تاریخ ۱۳۹۰به عنوان مدیر کل صندوق مهر استان تهران منصوب شد.

      http://majidamraie.persianblog.ir/

  5. آقای امرایی
    کارشناسی حقوق رو در سال ۷۹ گرفته
    دو سال امریه در دادگستری رومشکان کار کرده و پس از آن در سال ۸۲ در آزمون استخدامی صندوق حمایت از فرصتهای شغلی سابق در تهران قبول شده و پس از ادغام این صندوق با صندوق مهر امام رضا ع مجدد بعنوان کارشناس حقوقی کار خود را ادامه داده و سپس در تاریخ ۲۱/۹/۹۰ به مدیریت این صندوق در استان تهران مشغول به خدمت میباشد
    البته امسال در رشته کارشناسی ارشد حقوق خصوصی قم قبول و در حال تحصیل در این رشته میباشد

  6. باسلام.
    این خیلی خوبه که از استان های محروم کشور مثل استان ما کسانی پیدا بشن که توانه اینو داشته باشن وبتونن برا کل استان یه کرسی از پست های کشوری روبدست بیارن وبه قول معروف یه جاپا باز بشه …ضمن آرزوی موفقیت برای آقای امرایی.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.