تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

آقامحمدی : لرستان مغضوب شده هر سه رئیس جمهور اخیر

  • کد خبر : 23105
  • 05 اردیبهشت 1392 - 9:41

      به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: لرستان مغضوب شده هر سه دولت قبلی است و هرکدام از دولت ها فقط یک سری مصوبات و کلنگ های بی نتیجه را در لرستان تصویب کردند. دکتر ابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد گفت: افرادی که […]

 

آقامحمدی

 

 

به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: لرستان مغضوب شده هر سه دولت قبلی است و هرکدام از دولت ها فقط یک سری مصوبات و کلنگ های بی نتیجه را در لرستان تصویب کردند.

دکتر ابراهیم آقا محمدی نماینده مردم خرم آباد گفت: افرادی که قبلا روسای جمهور کشور بودند باید بررسی کنند که آیا لزومی دارد دوباره وارد صحنه شوند و کارکردی دارند و اگر وارد شوند برخورد مردم چگونه خواهد بود .

وی ادامه داد: هر دولتی که بر روی کار آمده است نقاط ضعف و قوتی داشته است اما در همه دولت ها به نحوی به ارزش های دینی کم توجهی شد.

آقامحمدی با بیان اینکه دولت اصلاحات با فضای باز سیاسی وارد شد ادامه داد: خاتمی با مسائلی مانند فضای باز سیاسی وارد شد که جایگاه مناسبی نداشت و به خیلی از مشکلات جامعه بی توجهی کرد.

نماینده مردم خرم آباد به تلاش هر سه روسای جمهور قبلی برای حل مشکلات نیز اشاره کرد و خاطر نشان شد: هر کدام از روسای جمهور در خصوص حل مشکلات اقتصادی و بالابردن سطح رفاه تلاش کردند و نمیتوان گفت صددرصد نقطه ضعف داشتند اما عملکرد خیلی قابل قبولی نداشتند.

وی از مغایرت زندگی برخی مسئولین با ارزش گزاری که امام خمینی در اوایل انقلاب تعیین کرده بود انتقاد کرد و گفت: بعضی مواقع شاهد رفاه طلبی برخی مسئولین هستیم که با فرهنگ اسلامی مغایرت دارد وقتی زندگی امام خمینی (ره) و ساده زیستی ایشان مورد مطالعه قرار می گیرد با زندگی برخی مسئولین متفاوت است و که به اقشار ضعیف جامعه توجهی نمی کنند.

آقا محمدی در پایان گفت:لرستان مغضوب شده هر سه دولت قبلی است و هرکدام از دولت ها فقط یک سری مصوبات و کلنگ های بی نتیجه را در لرستان تصویب کردند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=23105

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 16در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۶
  1. کم لطفی نفرمایید . ثبات اقتصادی کشور در سال های اصلاحات تاثیر مثبتش را در زندگی مردم لرستان نداشت ؟
    اصلا آن موقع با الان قابل مقایسه است؟

  2. برادر عزیز ناشناس

    در همان دولت هاشمی و خاتمی کلنگ انتقال اب لرستان به قم زده شد که الان ۷۰ روستای الیگودرز خشک شده است.ما کلا برای یک زمانی نگهداری می کنند که روی مین برویم.اصلاح طلب اصولگرا هیچ فرقی نمی کند.

    • ثبات اقتصاد کل کشور را گفتم . قدرت خرید شما در دوران خاتمی بیشتر بود یا الان ؟
      ضمناً من نفهمیدم این کلنگ را خاتمی زد یا هاشمی؟

      • من هم به نوبه خودم با جناب ناشناس موافقم………..به نظر بنده دوره اصلاحات دوره باز سیاسی و رفاه مردم بود..
        ولی حالا ببینید مردم به چه روزی افتادن……..

  3. جانا سخن از زبان ما میگویی…..
    کاش بقیه نمایندگان استان هم با آقا محمدی هم صدا شوند شاید به گوش مسئولان برسد.

    • لطفا از طرف خودت حرف بزن
      ” ما ” یعنی چی؟
      من یک لرستانی هستم و طرفدار اصلاحات و این صحبت آقامحمدی صحبت من نیست

  4. جناب اقای دکتر ابراهیم آقا محمدی مقصر اصلی شما نمایندگان استان لرستان هستید / اگر شما نمایندگان آمار دقیق بیکاری ، سرقت ، افراد معتاد ، سارقین ، زندانیان لرستان در سراسر کشور ، قاچاقچیان موادمخدر ، خودکشی ، پارتی بازی و رابطه بازی ، فساد و فحشا ، جرم وجنایت ، میزان افراد روانی ومیزان قتل وکشتار را دقیقاً به مسئولان رده بالای نظام از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت ورئیس جمهور و قوه قضائیه و شخص مقام معظم رهبری ارائه دهید یقیناً یک قدم در راستای وظایف نمایندگی خود که ( اگر بپذیرید ) برداشته اید در آنصورت مسئولان رده بالای نظام به عمق این فجایع می اندیشند و داد و فریاد این مردم خواهند رسید / و الاّ تا مادامیکه نمایندگان ومسئولان استان مشکلات را بیان نکرده و در گزارشات خود می نویسند سر مسئولان به سلامت بادا وهمه امور بر وفق مراد است آش همین و کاسه همین است / وشما نمایندگان مردم باید کاری کنید

  5. آفرین بر سایت میرملاس

  6. چه خوب یکی ازنمایندگان گوشه ای ازواقعیت رابیان می کند. اگر به اندازه بودجه یک زیرگزر که درتهران افتتاح می شود درلرستان اختصاص پیداکند مردم بدبخت این مناطق محرم دیگرهیچ انتظاری ازآنهاندارند.

  7. نمایندگان محترم استانهای زاگرس نشین می توانند با معرفی وانتخاب آقای علاالدن بروجردی به عنوان رییس مجلس خدمت بزرگی را به موکلین خود بنمایند .

  8. ماباید بدانیم تنها مقصر عقب ماندگیهانمایندگان نیستند چون خداوند میفرماید سرنوشت هیچ قومی عوض نمی شود مگر مردم خود تلاش وکوشش کنند وسرنوشت خود را عوض نمایند تاوقتی که مردم ما به فکر جیب خود هستند وپرشدن جیبشان در یک پنج کیلویی روغن ومن معلم دربدست آوردن یک معاونت مدرسه می دانیم آیند های جز بدبختی گرسنگی را با این انتخابهایمان که از اول تا حالا داشتیم را برای جوانانمان به ارمغان نخواهیم آورد

    • إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ
      قطعا ما خودمان باید حرکتی کمیم وگرنه دوغ همان دوغ و کاسه همان کاسه.

  9. اگه این آقا محمدی رو نداشتیم چکار می کردیم؟

  10. ای اقا تا زمانی که نمایندگان ما برای یه قشر خاص کارمیکنن و به قول گفتنی نماینده خصوصی هستند کسی هیچ کاری واسه ما انجام نمیده چون انعکاس مشکلات استان انقدر ضعیف است که صدای محرومیت و مظلومیت ما هرگز به گوش کسی نمیرسه به فرض آقای بروجردی هم رییس مجلس شد ایشون در طول چندین سال نمایندگی در حوزه ی استان لرستان (البته نه بروجرد) چکار کردن،البته خوب یادمونه سفر رییس جمهور دور اول که جناب احمدی نژاد فرمودند!!! برای کاهش محرومیت لرستان حاضرند با ورزا کارگری کند و کلنگ به ذست بگیرد ولی دقیقا برعکس شد و الطاف ایشان به لرستان سرازیرنشد.ایراد از روسای جمهور نیست اشکال از نمایندگان ماست… گر گدا کاهل بود تقصیر صاحب خانه چیست………

  11. خاک تو سرت میرملاس ترسو چرا نظر مرا نمایش ندادی؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.