تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

بیش از ۲ هزار نفر از علما، اساتید، دانشجویان لرستان از آیت‌الله مصباح تشکر کردند !

  • کد خبر : 24689
  • 28 اردیبهشت 1392 - 22:22

    طی نامه‌ای ۲ هزار و ۴۲۲ نفر از علما، اساتید، دانشجویان و مردم لرستان از آیت‌الله مصباح یزدی به‌خاطر معرفی کاندیدای اصلح دکتر کامران باقری‌لنکرانی تقدیر و تشکر کردند.   به گزارش  فارس ، در نامه علما، اساتید، دانشجویان و مردم لرستان به آیت‌الله مصباح یزدی به‌خاطر معرفی کاندیدای اصلح دکتر کامران باقری‌لنکرانی آمده است: […]

13911108000464_PhotoA

 

 

طی نامه‌ای ۲ هزار و ۴۲۲ نفر از علما، اساتید، دانشجویان و مردم لرستان از آیت‌الله مصباح یزدی به‌خاطر معرفی کاندیدای اصلح دکتر کامران باقری‌لنکرانی تقدیر و تشکر کردند.

 

به گزارش  فارس ، در نامه علما، اساتید، دانشجویان و مردم لرستان به آیت‌الله مصباح یزدی به‌خاطر معرفی کاندیدای اصلح دکتر کامران باقری‌لنکرانی آمده است: خداوند بزرگ را سپاس، در عصری زندگی می‌کنیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پاگشته است و تحت زعامت ولایت مطلقه فقیه راه را از چاه می‌شناسیم.

در ادامه این نامه آمده است: در عصری که علمای بصیر و مجاهدان راه حق براساس تکلیف الهی خود، پشتیبان ولی فقیه زمان هستند و منویات و اشاره‌های روشنگرانه ایشان را به بدنه گسترده امت منتقل می‌کنند.

در دوران فتنه و غبار ابهام، چشمان تیزبین و بصیر علمای ربّانی تا عمق جریان‌های مختلف در جامعه را شناخته و بیان پیامبرگونه ایشان، شجاعانه و صریح، راه را به پیروان راستین اسلام و انقلاب نشان می‌دهد.

نقض غرض است، اگر رهبران عالی‌قدر نظام این خورشیدهای پُرفروغ برآمده از کتاب و سنت برای رهروان پاک‌نیت در سراسر کشور، چراغ‌های هدایت و مصابیح روشنگر را معرفی ننمایند و آنان را در بی‌خبری و ابهام، رها سازند.

فیلسوف و استاد اخلاق عزیز! ذوشهادتین بودن شما، به تعبیر امام(ره) برای ما حجت است.

مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد شخصیت جناب‌عالی می‌فرماید: «من قدر آقای مصباح را می‌دانم، ایشان خلأ مطهری و طباطبایی را در زمان ما پر کرده‌اند… در شما(علامه مصباح) سه چیز جمع است، علم، صفا و بصیرت و به معنای حقیقی کلمه دارای بصیرت هستید، ایشان همچنین در جایی دیگر می‌فرمایند: «در انتخابات به افراد بصیر مراجعه کنید.»

برای ما که از بنِ دندان ولی فقیه را نائب امام زمان(عج) می‌دانیم، مراجعه به جناب‌عالی عین تکلیف است.

لذا از عنایت همیشگی شما به ارادتمندان خود و ارائه طریق در خصوص معرفی نامزد اصلح انتخابات «جناب آقای دکتر کامران باقری لنکرانی»، جبهه سپاس بر زمین می‌نهیم و خداوند را به خاطر وجود پر برکت شما شکر می‌کنیم.

اطمینان داشته باشید، فرزندان انقلابی خمینی کبیر(ره) و خامنه‌ای آزاده(مدظله العالی) در انجام اوامر ولی فقیه سر از پا نشناخته، هستی خود را فدا می‌کنند.

در پایان اعلام می‌داریم، ارادتمندان شما با دقت و هوشیاری فضای انتخابات را رصد می‌کنند و از فتنه‌گری‌های دشمنان کاملاً آگاهاند و ذره‌ای تزلزل به فضل الهی در آنان وجود ندارد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=24689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 19در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۹
  1. احمدی تژاد را همین مصباح تایید و پشتیبانی میکرد !!!
    به گفته ایشان احمدی نژاد مورد تایید امام زمان (عج) بود . پس چی شد !!!!!
    مردم قیم نمیخوان

  2. هرچند مطمئنم که حتی اگر هم واقعیت داشته باشد، درباره تعداد آن به شدت اغراق شده است. اما در هر صورت به عنوان یک جوان لرستانی احساس شرم می کنم از این خبر و ناچارم کنایه دوستانم (از استان های دیگر) را تحمل کنم. در این روزها که بسیاری از چهره ها از جمله طلاب و شخصیت های بزرگ مذهبی و حتی برخی شاگردان آیت الله مصباح (مانند محسن غروی) ایشان را به خاطر حضور بیش از حد در سیاست و تکرار تجربه نادرست (احمدی نژاد) و استفاده از دین در راستای منافع سیاسی گروههای خاص مورد سرزنش قرار می دهند، تازه مردم غیور و همیشه در صحنه!!! ما دارن تشکر می کنن. این هشت سال کم کشیدید؟؟؟؟ خوش باشید با بالاترین نرخ بیکاری در کشور، با بدترین راههای ارتباطی کشور، با بیشترین تلفات جاده ای در کشور، با کم ترین بودجه عمرانی در کشور، با کم ترین سهم از مدیریت و رهبری سیاسی کشور.
    خلایق هرچه لایق.

    • جناب حاتم زاده عزیز مطمئن باشید هم حزبی های خودشان هستند بد به دل راه ندهید مردم ما دو دسته اند عده ای که دغدغه انتخابات دارند و جز این ۲۴۲۲ نفر!! نیستند و عده ای دیگر که نه می دانند اصلح چیست و نه آقای مصباح را می شناسند. این عدد سازی ها هم دیگر آنقدر نخ نما شده که جز خندیدن کار دیگری نمی توان کرد. شرط می بندم از لرستان ۲۴۲۲رای نمی آورد این خط و این هم نشان

  3. همین نامه ها را مینویسیم که کسی لرها را به حساب نمیاره

  4. شما چقدر ساده هستید کدوم نامه !!!!!!کدوم استاد !!!!!!. کدوم آدم فهمیده و باشعوری میاد ابروی خودشو در حمایت از لنکرانی ببره ؟؟!!!!. همیشه از این جور نامه ها زیاده چرا با اسم نمی نویسن تا برملا شن. اتفاقا مردم لرستان رو به خاطر سیاسی بودن بیش از حدشون عقب نگه می دارن . مصباح بره فعلا تجربه دفاع از احمدی نژادشو درست کنه بعدش بیاد برای مردم تکلیف تعیین کنه . معلوم نیست این دفعه می خواد چه عنوانی به این یکی بده؟؟؟!!!!آقاجون منافع دنیوی اینهمه ارزش نداره که به ساز هر کسی برقصی اینهمه آبروی خودت رو نبر !!!!!!!

  5. شما را به خدا ما قیم نمی خواهیم . ما سلحشور نیستیم ما غیور نیستیم . ای آقایون نخبه ها ما بیکاریم ،ما گرسنه ایم ، ما شبها که می خوابیم در و پنجره ها را از نبود امنیت هزار قفله می کنیم … .

  6. جناب سیاب خان :طرز تفکرت را اصلاح کن اتفاقآبهترین امنیت در لرستان برقراره . در و پنجره هم قفل نمیزنیم چرا شایعه پراکنی میکنی. درسته بیکاری هست. فقرهست. گرسنگی هست. ولی فعلا به اون حد نرسیده ایم که کوته فکری مثل شما آبروی لرستاستانیهای عزیزرا ببرد از مدیریت سایت خواهشمندیم اینجور نظرات جناب سیاب خان را ثبت نکنند.مردم لرستان بهترین طایفه ایران هستند

  7. سیاب جان این کامنت آخر رو حرف دل همه زدی اینکه گفتی : ما شبها که می خوابیم …

  8. کی حالا به لنکرانی رای میده هه هه هه …………

  9. آقای مدیر سایت چرا به نیابت از مردم تصمیم می گیری ؟

  10. دروغه.اساتید و دانشجوهای لرستان درکشان خیلی بالاست و این خبر توهین به لرستان اسن

  11. چرا تصویر این نامه دروغین را نشان نمی دهید.شمارا به خدا این آقا به در ریاست جمهوری می خورد.مسلمان دوبار از یک سوراخ گزیده نمی شود.نکنه می خواهند انتخابات را مهندسی کنند؟
    این بار انتخاب استراتژیک ما جناب آقای هاشمی است وبس.

  12. ای بابا آزادبخت گناه بارمون نکن از این مطلب ها دیگه نذار جان وروجک

  13. ۸ ساله تو بدبختی و بیچارگی هستیم بسمون نیست….!؟
    اه ه ه ه ههههههههههههههه!

  14. چرا میرملاس جلوی تیتر علامت تعجب گذاشته
    یعنی مصباح از اون هاشمی یا فتنه گران بدتر

  15. تایید برخی از افراد توسط بزرگان به معنای نفی دیگران نیست ،جناب آقای مصباح ،ارادت و علاقه و تاییدات شخصی خود را بیان فرمودند دیدگاه ایشان کاملا” شخصی است و هرگز دیدگاه نظام اسلامی نیست لذا حمایتی که مبتنی بر دور باطل بوده و خروجی و ره آوردی نصیب ملت و استان نداشته باشد جز اینکه مترتب بر حاشیه سازی برای استان محروم لرستان است محصولی دیگر ندارد ازتقریر وامضا کنندگان استدعا دارم که ملاحظات استان را در نظر داشته باشند.

  16. واقعا” لرستانی ها گزینه ای بهتر از لنکرانی پیدا نمیکنند یا درک کاندید خوب ندارند ؟ البته امضا ها هم ممکن است واقعی نباشد زیرا یک درصد مردم حتی اسمی هم از لنکرانی به زبان نمی آورند.

  17. بله از دیدگاه بعضیا، هر کسی شکمش برآمده تر باشه، ماشینش گرون تر باشه، جملات قلمبه سلمبه به زبان بیاورد، خوشگل تر باشد، کرم ضدآفتاب بزند، به جای قبیله گرایی بگوید سیاست خارجی، و …. غلظت اصلح بودنش بالاتر است.
    اینایی که توی همایش ها شرکت می کنن از مردم نیستن ها! اینا از آسمون نازل می شن!
    می شه برای یکبار هم که شده جریان اصطلاحات به جای شعار، معیارهای کاندیدای اصلح را معرفی کند؟
    معیارهاتون رو بگید شاید نظر همه رو عوض کردید؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.