تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

خروج گندم از لرستان غیرقانونی است

  • کد خبر : 25846
  • 09 خرداد 1392 - 23:57

    معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: نباید گندم لرستان از این استان خارج شود و با کسانی که بخواهند این کار را انجام دهند، برخورد می‌شود.   به گزارش میرملاس ؛  حسن شریعت نژاد ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی در لرستان با بیان اینکه خروج گندم از استان غیرقانونی است، گفت: […]

162438_330

 

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: نباید گندم لرستان از این استان خارج شود و با کسانی که بخواهند این کار را انجام دهند، برخورد می‌شود.

 

به گزارش میرملاس ؛  حسن شریعت نژاد ظهر امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی در لرستان با بیان اینکه خروج گندم از استان غیرقانونی است، گفت: با دلالانی که اقدام به خروج گندم و فروش آن به خارج استان اقدام کنند، نسبت به ضبط محصول و برخورد قانونی اقدام می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: جلوی کاشت سبزی‌کاری‌ها با آب‌های آلوده و استفاده بیش از حد سموم در لرستان گرفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانداران و بخشداران وظیفه دارند، با کشاورزانی که از آب‌های آلوده برای مصرف سبزیجات استفاده می‌کنند، برخورد کنند، گفت: متاسفانه در حاشیه برخی از شهرستان‌های لرستان برای کاشت صیفی‌جات از آب‌های آلوده استفاده می‌شود که در این زمینه همه مسئولان به ویژه بهداشت، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، جهاد کشاورزی و … وظیفه دارند، با این گونه افراد برخورد جدی شود.

شریعت نژاد به بحث محصولات ارگانیک اشاره کرد و گفت: باید با کشاورزان مهاجری که بدون توجه به تولید محصول سالم و ارگانیک اقدام به تولید محصول غیر متعارف و زیان‌آور می‌کنند، برخورد جدی شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه غفلت و عدم پیشگیری در این حوزه ممکن است، گسترش یابد و سبب ایجاد تحمل هزینه‌های درمانی برای سلامت مردم می‌شود، اظهار داشت: اولویت اول در این زمینه پیشگیری، آموزش و فرهنگ‌سازی است و در نهایت با بررسی کیفی محصول نسبت به مقابله و امحاء کشت محصولات ناسالم اقدام می‌شود.

شریعت نژاد به عرضه دام خارج از شبکه در شهرستان خرم‌آباد اشاره کرد و گفت: فرمانداری و شهرداری ظرف مدت ۱۰ روز با سنجیدن همه جوانب نسبت به ساماندهی و جمع‌آوری و عرضه دام غیر مجاز در اطراف شهر خرم‌آباد اقدام جدی به عمل آورند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25846

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. کیلویی ۱۲۰۰ بخرن تا نره عراق

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.