تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان پلدختر

  • کد خبر : 25896
  • 10 خرداد 1392 - 11:18

  جلسه ی شورای اداری شهرستان پلدختر با محوریت اعزام کاروان زایرین حرم حضرت امام و برگزاری پرشور انتخابات، صبح امروز برگزارشد. به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ دراین جلسه سرهنگ نوریان فرمانده ناحیه ی مقاومت شهرستان پلدختر گفت:ابتدا سقف ابلاغ شده از طرف استان به شهرستان پلدختر ۲۰ دستگاه اتوبوس با ظرفیت هر اتوبوس ۴۰نفر […]

80568938-3777420

80568938-3777420

 

جلسه ی شورای اداری شهرستان پلدختر با محوریت اعزام کاروان زایرین حرم حضرت امام و برگزاری پرشور انتخابات، صبح امروز برگزارشد.

به گزارش خبرنگار میرملاس ؛ دراین جلسه سرهنگ نوریان فرمانده ناحیه ی مقاومت شهرستان پلدختر گفت:ابتدا سقف ابلاغ شده از طرف استان به شهرستان پلدختر ۲۰ دستگاه اتوبوس با ظرفیت هر اتوبوس ۴۰نفر بود که اکنون این سهم به ۱۵اتوبوس تقلیل یافته والبته طی فکسی که دیروز به دست ما رسید گویا تعدادی از این اتوبوسها نیز “میدل باس “هستند که ظرفیتی کمتر از ۴۰نفردارند.
دراین جلسه فریدون رشیدی فرماندار شهرستان پلدختر ضمن تاکید بر آنکه امروز انتخابات در راس همه ی امورات ما قرار دارد گفت:همانا یکی از مصداق های آیه ی شریفه ی; (( ان الله لا یغیرما بقوم الا یغیرما بانفسهم))،همین انتخابات است چراکه سرنوشت ما در همین انتخابها رقم میخورد.
رشیدی با بیان اینکه ،یکی از عواملی که میتواند زمینه ساز حضور گسترده ی مردم در انتخابات باشد عملکرد ما مدیران است گفت:همه ی ما ممکن است برحسب مطالعاتی که داریم گرایشهایی داشته باشیم و کسی را به عنوان کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یا شورای شهر انتخاب و مدنظر داشته باشیم اما این انتخاب نباید منجر به آن شود که از قانون تخطی کنیم چرا که تخطی از قانون علاوه بر آنکه جرم است گناه نیز می باشد.
در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات ۳۰ ساله ی ولی الله رحمتی مدیر شرکت آبفار شهرستان،حمید بهاروند بعنوان مدیر جدید این شرکت معرفی شد.

به گفته ی فریدون رشیدی;حمید بهاروند شهروند پلدختر و از نیروهای بومی این شهرستان می باشد.

تهیه خبر : سکینه دریکوند / خبرنگار میرملاس در پلدختر

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=25896

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.