تاریخ : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲
3

ذوب‌آهن در لیگ برتر ماندگار شد

  • کد خبر : 28324
  • 07 تیر 1392 - 16:55

  به گزارش میرملاس ؛ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با تساوی برابر پاس همدان به عنوان شانزدهمین تیم در سیزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور ماندگار شد و پاس از صعود بازماند. دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر در ورزشگاه قدس همدان و در حضور حدود ۴ هزار تماشاگر بین پاس و ذوب آهن برگزار شد […]

0010869 (1)

 

به گزارش میرملاس ؛ تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با تساوی برابر پاس همدان به عنوان شانزدهمین تیم در سیزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه‌های کشور ماندگار شد و پاس از صعود بازماند.
دیدار برگشت پلی‌آف لیگ برتر در ورزشگاه قدس همدان و در حضور حدود ۴ هزار تماشاگر بین پاس و ذوب آهن برگزار شد که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی برای پاس وحید علی آبادی(در دقیقه ۴)از روی نقطه پنالتی و برای ذوب آهن مهدی رجب زاده(در دقیقه ۲۷) از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.سعید مظفری زاده داور این بازی مسعود غلامعلی‌زاد دروازه‌بان پاس را در دقیقه ۲۵ از زمین اخراج کرد. همچنین محسن بیاتی‌نیا مهاجم ذوب‌آهن نیز در دقیقه ۲۶ از میدان اخراج شد. این اتفاق در حالی افتاد که این بازیکن روی برانکارد و بیرون زمین مشغول مداوا بود!با این نتیجه تیم فوتبال ذوب‌آهن موفق شد در مجموع دو بازی رفت و برگشت پلی‌آف تیم فوتبال پاس همدان را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهد تا به عنوان تیم شانزدهم در رقابت‌های لیگ برتر باقی بماند. سیزدهمین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر از روز دوم مردادماه آغاز می‌شود. پیش از تیم ذوب‌آهن اصفهان، تیم‌های گسترش فولادتبریز و استقلال اهواز به عنوان تیم‌های برتر گروه‌های دوگانه لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده بودند و تیم‌های پیکان تهران، آلومینیوم هرمزگان، صنعت نفت آبادان و گهر دورود هم از لیگ برتر به دسته اول سقوط کردند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.