تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

وزیری از لرستان / پیشنهادی مناسب برای کابینه ی دکتر روحانی

  • کد خبر : 28507
  • 09 تیر 1392 - 15:18

  اختصاصی میرملاس نیوز :  بهداشت و درمان یکی‌ از حوزه‌های تاثیر گذار ٔبر توسعه و تاثیر پذیر از پیشرفت و ترقی هر کشور است. بدون شک رشد شخص‌های بهداشتی ، درمانی و بهبود سلامت جامعه موید حرکت روی به جلو و سازماندهی و مدیریت صحیح و بکارگیری سیاست‌های درست و منطقی برنامه ریزن کلان […]

toolabi-home-slider-3

 

اختصاصی میرملاس نیوز :  بهداشت و درمان یکی‌ از حوزه‌های تاثیر گذار ٔبر توسعه و تاثیر پذیر از پیشرفت و ترقی هر کشور است. بدون شک رشد شخص‌های بهداشتی ، درمانی و بهبود سلامت جامعه موید حرکت روی به جلو و سازماندهی و مدیریت صحیح و بکارگیری سیاست‌های درست و منطقی برنامه ریزن کلان نگر هر مملکت می‌‌باشد.
سیستم بهداشت و درمان ایران برخلاف اکثر کشورهای دنیا از نعمت مشارکت و همراهی بخش آموزش پزشکی‌ و خیل عظیم متخصصین و تحصیل کردگان دنشگاههای علوم پزشکی‌ برخوردار است که می‌‌تواند در صورت استفاده از این ظرفیت بزرگ انسانی‌ و توان بالای متخصصین کشور در برنامه ریزی و اجرای درست و منطقی فرایندهای درگیر در حوزه سلامت، پیشرفت های خارق العاده ای نصیب کشور نمأید.
متاسفانه در چند سال اخیر بهداشت و درمان نیز همانند سایر بخش‌های اجرایی کشور متاثر از سیاست زدگی ، دارای ثبات مدیریتی نبوده و کم‌تر از مدیران باتجربه و پتانسیل بالای بخش دانشگاهی در تصمیم گیری و اجرا استفاده شده است .امری که در صورت وقوع می‌‌توانست آینده‌ای بهتر و روشن تر برای ارائه درست خدمات بهداشتی و درمانی به مردم عزیز ما ترسیم نمأید.
اگر چه مشکلات اجرایی زیادی از جمله محدودیت منابع سرعت گیر خدمت رسانی به موقع و درست در عرصه سلامت می‌ با شند ولی با تدبیر و برنامه ریزی درست و بکارگیری همین منابع انسانی‌ و مالی موجود واستفاده ازپتانسیل بالای تغییر و تحول خواهی در بدنه سیستم بهداشت و درمان کشور نیز می‌‌توان خیلی‌ از مشکلات موجود را برطرف و مسیر خدمت رسانی را هموار کرد، به شرط اینکه عزم و اراده جدی برای این خواست ملی‌ وجود داشته باشد همانگونه که اراده آرام ملت در انتخابات اخیر با روش مسالمت آمیز و دموکراتیک خواهان تغییر و تحول در مدیریت کلان کشور گردید.
بی‌ تردید یکی‌ از خیل عظیم دانشگاهیان با لیاقت و مدیران شایسته و باتجربه بهداشت و درمان کشور جناب آقای دکتر کرم الله طولابی دانشیار با افتخار بیمارستان امام خمینی در دانشگاه علوم پزشکی‌ تهران می‌‌باشد که از جهات مختلف لیاقت و شایستگی سکانداری عرصه بهداشت و درمان کشور را دارا می‌‌باشد،شخصیت علمی‌ و جراح با تجربه معروف در داخل و مجامع علمی‌ خارج کشور، تجربه موفق و پرافتخار مدیریت در زمان ریاست دانشگاه علوم پزشکی‌ لرستان در دولت اصلاحات،معتقد به مدیریت مشارکتی و استفاده از عقل و خرد جمعی‌ در بهبود فرایندها،جوان و پر انرژی و آشنا با سیستم بهداشت و درمان،مؤمن و معتقد به آرمانها و اصول انقلاب اسلامی ، آزموده عرصه‌های رشادت و ایثارگری دوشادوش همرزمن شهیدش در جبهه‌‌های نبرد،تعلق به خانواده مؤمن و مذهبی، سعه صدر فراوان و انتقادپزیری بی‌ نصاب، معتقد به پرهیز از افراط و تفریط در سیاست گذاری و در نهایت با وقار و متین در برخورد با بیماران و دردمندان که صاحبان اصلی‌ فرایند در حوزه سلامت کشور می‌‌باشند.
امیدوارم تا فرصت باقی‌ است آنها که دستشان به جایی میرسد همت کنند تا این اندیشمند لرستانی به نحو مناسب به عنوان گزینه پیشنهادی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی‌ در دولت آینده به رئیس جمهوره منتخب معرفی‌ گردد شاید که برای نخستین بار یکی‌ از دولتمردان پس از انقلاب از خطه قهرمان پرور لرستان باشد.
به امید آن روز

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 28در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲۸
  1. باسلام بر دکتر بزرگوار جناب آقای طولابی :شمارا به حق باید افتخار لرستان دانست امید آن دارم که شاهد حضور شما به عنوان وزیر بهداشت ودرمان در دولت تدبیر و امید باشیم

    • احسنت دکتری که مادیات برایش در این روزگار غریب هیچ ارزشی ندارد
      بارها از لطف این عزیز شنیده بودیم اما وقتی که دیدیم بیشتر دوست دارش شدیم

    • انشاا… به عنوان وزیرانتخاب شوندوکارآمدبرای لرستان.

  2. -انشاا… ایشان قدمش خیر باشه برای مردم محروم لرستان باشند

  3. با سلام خدمت شما
    باید عرض کنم که جناب آقاى دکتر طولابى لیاقت و شایستگى خود رو در زمان تصدى ریاست دانشگاه علوم پزشکى لرستان به خوبى نشان و این دانشگاه نه در گذشته و نه پس از ایشان چنان که باید مدیریت نشد. هرچند مدیریت یک دانشگاه نسبت به وزارتخانه به مراتب سبک تر است ولى شک ندارم با تعهد ، تخصص و مدیریتی که دارند، چنانچه به این سمت برسند ارتقاء در سطح بالایى از این وزارتخانه خواهیم دید. امیدوارم با این دست نوشته ى شما تلنگرى به مسؤولین و بزرگان سیاسى این استان ، مقیم تهران زده باشید.

  4. من میگم دکترطولابی جراح خوبی است وجزوافتخارات لرستان می باشد اما معلوم نیست که حتما وزیرخوبی هم باشند.درهرصورت برای ایشان درهرسمتی آرزوی توفیق می نماییم.

  5. دکترطولابی یکی از مدیران متخصص و لایق این کشور هستند

  6. با سلام. اینجانب آشنایی کامل و شناخت عمیقی از ایشان دارم وی جزء نخبه گان علمی نه تنها کشور بلکه جهان می باشند و مایه فخر و مباهات برای ما ایرانیان میبا شد وی از بنیان گذاران جراحی لاپاراسکوپی در ایران مباشد وخودشان دبیر کنگره های مختلف برگزارشده لاپاراسکوپی در ایران هست و اولین پزشک ایرانی است که دوره تخصص را در سه سال به پایان رسانید و برای اولین بار در ایران در سن ۲۷ سالگی دوره تخصص را با موفقیت به سپری کرد و ایشان ملقب به تیغ تیز پنجه طلایی مباشد ودر زمان ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان با باستفاده از تیم مدیرتی قوی ومعاونینی کارآمد منشا خدمات فروانی برای این استان شدند و ایشان لیاقت وزارت را با روحیای که از از وی سراغ دارم دارند.

  7. خوشبختانه‏ ‏این‏ ‏دوره‏ ‏به‏ ‏احتمتال‏ ‏زیاد‏ ‏یکی‏ ‏از‏ ‏وزارتخانه‏ ‏ها‏ ‏به‏ ‏لرستان‏ ‏داریم‏ ؛شاید‏ ‏عباسی‏ ‏فرد‏ ‏هم‏ ‏وزیر‏ ‏شد

    • با سلام
      شک نداشته باشید دکتر عباسی فرد جز وزرای دولت تدبیر و امید است انشاا…

      مگه میشه در دولتی که آیت الله هاشمی همه کارشه دکتر عباسی فرد پست نگیره که واقعا هرپستی بگیره بازم کمشه.به امید آن روز

  8. به امید انتصاب

  9. با سلام خدمت دکتر طولابی و خانواده میرملاس-انشاالله که جناب اقای دکتر طولابی به سمت وزارت برسند که ایشان لایق این پست هستند و به امید اینکه کوهدشتیهای بیشتری در مقام های کشوری و لشگری صاحب پست های بالای نظام شوند

  10. جناب آقای دکتر طولابی فردی مذهبی و بسیجی معتقد به نظام جمهوری اسلامی و پیرو ولایت مطلقه فقیه اهل مطالعه و صاحب نظر در زمینه های مدیریت و جامعه شناسی و الهیات ومفسر قرآن نیز می باشند. وی اهل مشورت و با صاحبان تفکر واندیشه و معتقد به خرد جمعی هستد و خود در حوزه کاریشان دانشمندی فرزانه هستند ودارای مدرک بورد تخصصی جراحی عمومی و فلوشیب(فوق تخصص) لاپاراسکوپی از دانشگاه HULL از دانشگاه انگلستان هستد. و با تجارب گرانمایه ای که از مان ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان دارند ان شاء الله مایه خیر و برکت و رفاه هموطنان عزیزمان در ایران سرافراز و استان شهید پرور لرستان خواهند شد. با امید انتصاب ایشان.

  11. دکتر طولابی مصداق واقعی تعهد تخصص مردم داری پاکدامنی است بهترین گزینه وزارت بهداشت دکتر طولابی است اگه انتخاب شود دکتر روحانی بهترین وزیر را معرفی کرده و حتما بالاترین رای را هم خواهد اورد

  12. سلام بر دکتر عباسی فرد و درود بر دکتر طولابی انصافا هر دو نفر برای کابینه تدبیر و امیر گزینه های مناسبی هستند به امید موفقیت هر دو بزرگوار.

  13. باسلام وسپاس انبوه ازبیان این پیشنهادمسولانه دکترطولابی فرصتی بی بدیل وشخصیتی بکربرای سروسامان دادن به وضعیت آرامش زدای کنونی بهداشت ودرمان وطنمان است اگراصل شایسته سالاری وعده شده بخآهدرونمایی شودراهی نیست مگرورودوزیرانی ازاین دست.پس “به آفتاب فردا بیاندیشم که برای ماطلوع میکند”خنده هایتان پرازلبخند……

  14. مزده به همه: دیداری جدیدا برای پیشنهاد آقایطولابی صورت گرفته

  15. با سلام خدمت تمامی دوستان عزیز. واقعا اگر این پیشنهاد وزارت دکتر طولابی عملی بشود آنوقت نجابت و بزرگی و درایت و لیاقت لرستانیها بر تمام مردم ایران مشخص میشود.ایشان واقعا انسان لایق و بزرگواری هستند امیدواریم این پیشنهاد جدی گرفته شود. همچنین برای جناب آقای دکتر عباسی فرد آرزوی توفیق در دولت تدبیر و امید را داریم.

  16. انشاءالله تو این دوره از شهرستان کوهدشت وزیر داریم، یا دکتر عباسی فرد و یا دکتر طولابی و یا هر دو تا، واقعا هر دو تا هم با سوادن و هم کاردان و با تجربه و باسابقه.

  17. باسلام کوهدشت مردان بزرگی داردامیدوارم برادران بزرگواری همچون اسماعیل دوستی دکترطولابی وعباسی فردهرسه ازاعضاهیئت دولت باشندانشاالله.

  18. از محالاته

  19. باسلام
    اقای دکتر طولابی انصافا لیاقتش از پست وزارت خیلی بالاتره انشااله که حقیقت داشته باشه

  20. باسلام ،ازمبدع طرح پیشنهاددکترطولابی بعنوان وزیر پیشنهادی به دولت دکتر روحانی تشکر میکنم .بنده اصلا اهل تعصب بیجا داشتن نسبت به قومیت و نژادو همشهری بودن نیستم وجز اسلام و ولایت فقیه وارزشهای انقلاب تعصب ندارم .اما وقتی با ترازوی انصاف دکترطولابی را که از نزدیک ندیدم و نمی شناسم فقط بیوگرافی ایشان را مطالعه کرده ام و تخصص ایبشان را میدانم ،بادیگران مقایسه کردم انصافا ظلم در حق دکتر طولابی بود که نامشان …. باشد.تقواوتوکل و تعهد و تخصص دکتر طولابی کجا و … و …. و …. دیگران کجا ؟ هیچ دقت کرده اید که هرچه برما میرود .وکلاف سردرگم شهر ما را چه کسی باعث و بانی است .خواهش میکنم کمی بر روی این واژه تأمل کنید « شطرنج سیاسی با … اق …. ها» نظرشماچیه؟!!!!

  21. در جواب حسین : فکر میکنم این شخص اصلا دکتر را نمی شناسد شما که نوشته اید از محالاته یک سری بزنید دانشگاه علوم پزشکی تهران وبیوگرافی دکتر را جویا بشید آقا

  22. محمدرضا غلامرضایی :
    با سلام ، جایی از بزرگ مرد ایران ( امیر کبیر ) در وصف کریم خان زند خوانده بودم ؛ ایکاش هر از گاهی بزرگ مردانی از لرستان در مصدر امور قرار گیرند تا منشا ء تحول و آبادانی قرار گیرند .
    آقای دکتر طولابی از بزرگان و صاحب نظران توانمند جراحی می باشند که هم از جنبه علمی و هم از لحاظ رفتاری انسانی بزرگ و دانا هستند . انشاالله در هر جایی که کار میکنند جسم و روحشان سلامت و تندرست باشند تا مردم ایران عزیز از برکات وجود اینان بهره مند گردند .

  23. توان ،تخصص، تعهد وکارآمدی استاد دکتر طولابی وخدمات ارزنده ایشان در عرصه بهداشت ودرمان استان لرستان در زمان تصدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی لرستان .معاونت وزیر در استان در دوره طلایی دولت اصلاحات وشایستگیهای بسیار دیگری سند لیاقت دکتر طولابی است .امیدوارم این افتخار نصیب استان لرستان وکوهدشت شود تا ایران کوهدشت را با نام نخبگانش بیشتر بشناسد

  24. واقعلا دکتر طولابی سفیر لزستان در تهران است اما همه لرستانیهادر تهران باید دست در دست هم دهیم و سفیر خود را به بالایها معرفی کنیم به نظر من دکتر را به عنوان نامزد نمایندگی تهران معرفی کنیم ما میتوانیم

  25. باسلام..بنظرم جناب استاددکترطولابی باید درهمین کسوت پزشکی به مردم خدمت کند تابیشترمثمر ثمرباشند.وارزوی توفیق روزافزون برای ایشان همه داریم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.