تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

فروش ساختمان بدون شناسنامه فنی ، ممنوع

  • کد خبر : 28681
  • 10 تیر 1392 - 22:19

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان بابیان اینکه خریدوفروش ساختمان های بدون شناسنامه فنی ؛ بزودی ممنوع میشود گفت:طرح شناسنامه فنی ملکی ساختمان باتاخیر و ناقص اجرا شده است و باید تاپایان سال بطور کامل اجرایی شود. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر؛ سیدمهدی هاشمی گفت :سازندگان،بهره برداران و فروشندگان ساختمان باید […]

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان بابیان اینکه خریدوفروش ساختمان های بدون شناسنامه فنی ؛ بزودی ممنوع میشود گفت:طرح شناسنامه فنی ملکی ساختمان باتاخیر و ناقص اجرا شده است و باید تاپایان سال بطور کامل اجرایی شود.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر؛ سیدمهدی هاشمی گفت :سازندگان،بهره برداران و فروشندگان ساختمان باید این موضوع را جدی بگیرند تا دچار مشکل نشویم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بیشترین دستاورد شناسنامه دار شدن ساختمان ها را متعلق به متقاضیان و بهره برداران مسکن دانست و افزود : هر گونه سرمایه گذاری در بخش مسکن باید با شناخت و اطلاعات کافی عملی شود.
باید برای هر ساختمان یک شناسنامه در نظر گرفته شود که همه مراحل از گودبرداری تا تحویل را شامل ‌شود و تمامی مراجع قانونی با توجه به اطلاعات موجود در آن نظارت‌ها را اعمال کنند و خلاهای نظارتی از بین برود.
‌۱۵ درصد از اشتغال، ۱۲ درصد از سرمایه و ۴۰ درصد از انرژی کشور در بخش مسکن قرار می‌گیرد و همین آمارها نشان دهنده جایگاه پر اهمیت صنعت ساختمان است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=28681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.