تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

مردم لرستان حماسه‌ای کم‌نظیر آفریدند

  • کد خبر : 31155
  • 11 مرداد 1392 - 18:46

  به گزارش میرملاس ، اکنون ۳۴ سال از فراخوان رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) می‌گذرد، فراخوانی که به همه جهانیان آزاده ابلاغ شد، تا با مقاومت خود رشته‌های ظلم و ستم را از بین برده و هدفشان آزادسازی قدس شریف باشد. طی سالیان گذشته حماسه‌های حضور مردم برای حمایت همه جانبه از […]

fayaz qods (5)

 

به گزارش میرملاس ، اکنون ۳۴ سال از فراخوان رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) می‌گذرد، فراخوانی که به همه جهانیان آزاده ابلاغ شد، تا با مقاومت خود رشته‌های ظلم و ستم را از بین برده و هدفشان آزادسازی قدس شریف باشد.

طی سالیان گذشته حماسه‌های حضور مردم برای حمایت همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین در دل تاریخ ثبت شده، حضوری که به واقع یک موج عظیم و یک خروش بزرگ در سراسر جامعه اسلامی بوده است.

سالروز جهانی قدس در کشور ایران و به طبع آن استان لرستان همیشه باشکوه برگزار شده، شکوهی که با حضور مردم برای حمایت همه جانبه از حق بر علیه سراسر کفر و ستم ایجاد شده و آرمان خود را آزادسازی سرزمین قدس شریف قرار داده‌اند.

یکی از دستاوردهای بسیار بزرگ آزادسازی قدس ایجاد یک وحدت گسترده و یکپارچه میان جامعه بزرگ اسلامی است.

* مردم خرم‌آباد حماسه آفریدند

مردم شهرستان خرم‌آباد پس از شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس پرچم رژیم غاصب اسرائیل را به آتش کشیدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم‌آباد با حضور پرشکوه و با عظمت مردم ولایی خرم‌آباد از اقشار مختلف مانند ورزشکاران، کارمندان، مسئولان، روحانیون، دانش‌آموزان و دانشجویان، مجامع امور صنفی و نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد.

در این راهپیمایی با شکوه مجموعه مدیریت ارشد استان استاندار و معاونین وی، نماینده ولی فقیه و سایر مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان حضور فعال داشتند.

همچنین مردم با در دست داشتن پلاکاردهای متنوعی با مضامین شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، ای رهبر فرزانه آماده‌ایم، آماده در مسیر راهپیمایی اعلام انزجار خود را از استکبار جهانی و توطئه هایش را سر داند.

* مردم الیگودرز امروز آمدند

پیش از آغاز رسمی مراسم در  شهرستان الیگودرز اقشار مختلف مردم با در دست داشتن پرچم‌های فلسطین، لبنان و سوریه در حال حرکت به سمت مسجد جامع شدند.

در این مراسم مردم اعم از خواهران و برادران که تفسیر حضور آنها آن احساس هر مسلمانی را بر می‌انگیخت با شعارهایی از جمله ما پیرو علی و پیغمبریم، تابع این کشور و رهبریم، ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، رهبر پرتوان ما زنده باد ایران اسلامی ما پاینده باد، آمریکا اسرائیل این آخرین پیام است  نجات اسلامیان آماده قیام است، الله اکبر و… سردادند.

مردم ولایتمدار شهرستان الیگودرز دراین روز با عظمت با پرچم‌های به رنگ کشور عزیزمان با تمام  وجود عشق به میهن را نثار آزادی فلسطین کردند و رژیم غاصب را با فریاد مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و با مشت‌های گره خورده پیام سرنگونی را سر دادند.

* حضور پرشور مردم شهرستان دلفان در راهپیمایی روز جهانی قدس

مردم شهرستان دلفان نیز همگام با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور در خیابان‌های این شهرستان یک بار دیگر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، خمینی کبیر تجدید بیعت کردند.

راهپیمایی روز قدس در شهرستان دلفان علاوه بر مرکز شهرستان و بخش کاکاوند در مرکز ۱۰ دهستان و اکثر روستاهای پرجمعیت این شهرستان در حال برگزاری است.

این راهپیمایی در نورآباد مرکز شهرستان دلفان نیز با حضور گستره مردم مواجه شد به طوری که مسیر راهپیمایی که از میدان بعثت تا مصلی نماز جمعه مملو از هزاران نفر از مردم ولایت‌مدار نورآباد بود و با سر دادن شعارهای ضد صهیونیستی یک بار حمایت خود را از مردم مظلوم و ستم دیده فلسطین ابراز داشتند.

در این راهپیمایی که از ساعت ۱۱و ۳۰ دقیقه آ‎غاز شد اقشار مختلف مردم زن و مرد و پیر و جوان  حضور داشتند و با در دست داشتن دست نوشته‌ها و پلاکاردهایی با شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و زنده باد فلسطین این روز را گرامی داشتند.

* فریاد مرگ بر اسرائیل روزه‌داران در آسمان سلسله طنین‌انداز شد

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در لبیک به ندای بنیانگذار انقلاب اسلامی مردم روزه‌دارو مومن شهرستان سلسله با حضور پرشور و حماسی خود در راهپیمایی روز قدس خشم و نفرت خود را از رژیم جعلی و غاصب اسرائیل با فریادهای مرگ بر اسرائیل و صهیونیست به جهانیان نشان دادند، راهپیمایان در صفوف به هم پیوسته و گسترده با حرکت از میدان امام خمینی مسیر خیابان امام خمینی – خیابان آیت الله بروجردی تا مصلای نماز جمعه را با مشت‌های گره کرده و شعارهای کوبنده طی کردند و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام داشتند.

نظیر این مراسم در دیگر شهرهای لرستان برگزار شد.

 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=31155

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.