تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

نماینده مردم الیگودرز : توسعه کوهدشت بدون احداث سد معشوره ممکن نیست

  • کد خبر : 35044
  • 11 مهر 1392 - 17:15

   نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سد تنگه معشوره برای کوهدشت احداث نشود مطمئن باشید که این شهرستان هیچ شانس و امکانی برای توسعه ندارد. به گزارش میرملاس نیوز ؛ محمدتقی توکلی در گفت‌وگو با  تسنیم  با بیان اینکه  حدود دو هفته پیش وزارت نیرو بخشنامه ای صادر کرده بود و […]

 

 نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر سد تنگه معشوره برای کوهدشت احداث نشود مطمئن باشید که این شهرستان هیچ شانس و امکانی برای توسعه ندارد.

به گزارش میرملاس نیوز ؛ محمدتقی توکلی در گفت‌وگو با  تسنیم  با بیان اینکه  حدود دو هفته پیش وزارت نیرو بخشنامه ای صادر کرده بود و هر سدی را که در بالادست سد کرخه  شروع به ساخت شده بود را تعطیل کردند ، اظهار کرد: نمایندگان  استان سریعا در این رابطه  موضع گرفتند و حساسیت مجلس را هم به آن ها گوشزد کردیم که در نهایت این بخشنامه را لغو کردند.

توکلی در رابطه با ضرورت ادحاث سدها در لرستان گفت: در شورای عالی آب هم گفتم که اگر سد تنگه معشوره برای کوهدشت احداث نشود مطمئن باشید که این شهرستان هیچ شانس و امکانی برای توسعه ندارد چرا که فقط باید از طریق این سد آب این شهرستان تامین شود  و از آنجا که  آب و هوا و خاک کوهدشت برای کشاورزی  مستعد و مناسب است  حتما باید این سد احداث شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35044

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 30در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳۰
  1. جهت اطلاع آقاى ملکشاهى!!!!

    • ولا تقف ما لیس لک به علم
      از چیزی که بدان علم نداری پیروی نکن
      حقیقتاً من یکی از طرفداران آقای ملکشاهی هستم برای همین از یکی از نزدیکان ایشان در این خصوص سوال کردم ایشان گفتن با توجه به مهم بودن موضوع آقای ملکشاهی از مجمع نمایندگان استان جهت پیگیری و کسب نتیجه استفاده کرده است.
      این موضوع درایت و پیگیری ایشان را می رساند خواهشاً وقتی اطلاعاتی ندارید نظر ندید بهتره.

    • با سلام
      دوست عزیز و نا شناس
      اگر خبر را درست خوانده باشی گفته نمایندگان استان پیگیری کردند نه شخص خاصی و این از حسن تدبیر آقای ملکشاهی می باشد که همه نمایندگان استان را برای پیگیری اجرایی شدن سد معشوره بسیج و همراه نموده است و به نظرم این هم دلی و همراهی نمایندگان از نقاط مثبت مجمع نمایندگان استان در این دوره است . زیادی بدبین نباشید دوست ناشناس

  2. درود به شرف جناب توکلی

  3. دروووووووووووووود نماینده عزیز شهرستان الیگودرز خسته نباشید ….باز هم بگید من از آقای ملکشاهی انتقاد میکنم . ………دیگر شفارشی نیست .

  4. سلام بر دست اندرکاران سایت پرطرفدار و فهیم میرملاس و درود بر دوستان کوهدشتی
    همزبانان گرامی!
    مردم دلفان و کوهدشت از صدها سال پیش باهم ارتباط نسبی و سببی با هم داشته و ریشه این دو شهر در هم تنیده شده.
    ما خوشحال میشیم از اینکه کوهدشت آباد بشه اونم با رودخانه های خروشان دلفان. اما خواهش میکنم بجای اصطلاح بی محتوی معشوره از کلمه ” گاوشمار ” این قدیم یادگار باستان و یادآور ” راه شاهی ” استفاده کنید.
    اگه این شهر و استان دلسوز داشت می بایست سنگ چین های کف این تنگه در سالهای گذشته در لیست آثار ملی و تاریخی ثبت شود.
    بفرمایید: تنگه گاوشمار و سد گاوشمار

  5. تنگه گاوشمار
    سد گاوشمار
    حله عزیزم، بذار ok بشه.

  6. آقای توکلی شما کجای مجلس قرار داری که به خودت حق میدی در مورد کوهدشت نظر بدی شما اگه خیلی مردی مشکلات حوزه خودتو حل کن یا یه جای قابل عرضی تو مجلس داشته باش

    • باز هم تعصب بی جا

    • آرش جان کاش قبل از حرف زدن فکر کنی……

    • بیان انتقادات وپیشنهادات در شهرستان کوهدشت
      متاسفانه همیشه با لحن توهین همراه بوده واین روند باز خوردی جز شکست کوهدشت در زمینه های اقتصادی اجتماعی و شکست شهرستان در زمینه های برنامه های کلان کشوری ودر سطح استان نداشته. پس بیاییم زبان تنـــــــــد انتقاد خودرا با زبان شیوا ومحترمانه تغییر دهیم تا به منافع شهرمان زودتر برسیم .

      • نماینده مجلس میتواندبرای کل کشورنظربده
        کجای صحبت های نماینده الیگودرز مشگل داره که این برادریعنی آرش آقا اینچنین برآشفته شده وبدون داشتن اطلاعات لازمه نظری رو میذاره که خنده آوره
        برادرم دقت کن متعصب مباش

  7. اولا باید به خاطر هماهنگی از نمایندگان استان لرستان تشکر کرد وخصوصا نماینده محترم الیگودرز که این شهامت را به خرج داده واز مردم فهیم کوهدشت دفاع نموده به نظر بنده آقای آرش ملکشاهی فکر میکنم کوهدشتی نباشه وشاید هم درد ومشکلات شهر را نمی شناسد و جهت اطلاع آقای ملکشاهی که به طرفدارانش تذکر بدهد

  8. ارش ملکشاهی عزیز جوش نیار ماهمیشه چشممان به دهن جاههای دیگربوده شایدجمله ای دررابطه با کوهدشت بشنویم جدا اقای ملکشاهی به عنوان رئیس کمیسیون قضایی تا به حال که نزدیک به ۱۸ماه ازدوران نمایندگی اش گذشته حسرت به دل ماندیم که یک خبرخوب یک صحبت قشنگ درمجلس ویایک نشست خبری ازایشان ببینیم …درضمن ایشان را بانمایندگان ادوارمقایسه نفرمایید اگرکسی خواست جواب مرا بنویسید .چون وقتی مابه ایشان رای دادیم درحالتی که اقای امامی وقبادی هم درصحنه رقابت بودند.پس توقع بیشتری ازایشان داشتیم .. ولی معلوم است اش همان اش است وکاسه همان کاسه

  9. آقای آرش خان مثل اینکه جواب سلام رو با فحش میدن ؟! سزای نیکی بدیه

  10. سلام
    جناب توکلی از نمایبدگان توانمند استان لرستان است
    وبرای همه لرستان زحمت میکشند
    موفق باشند

  11. درود خدا بر شرف و انسانیت آقای توکلی ایشان نماینده همه مرم ایران هستند خدا به ایشان عزت بدهد

  12. درود برشیخ راستگو

  13. حرف حق همیشه تلخ است. همدلی آقای توکلی ستودنی است. وزارت نیرو هم لطف بفرماید کمتر از لرستان برای خوزستان مایه بگذارد. همه نمایندگان مخصوصا آقای ملکشاهی باید با جدیت پیگیر این حق مسلم باشند. آرش عزیز بگذار کمانگیر باشی نه کمان شکن

  14. سلام بر دوستان عزیز و تمامی کوهدشتیهای فهیم صد البته بایستی تعصبات کورکورانه حذف شوند و بجای آن خرد ورزی حاکم شود فضای مجازی عرصه عرضه و انتقام نیست آقای تو کلی مطابق وظیفه نمایندگی خود عمل نموده و بایستی آقای ملکشاهی بیشتر به مردم حوزه خود اهمیت دهند

  15. آقای ملکشاهی سد خسر آبادکورونی را که عملیات مقدما تی و مطالعا تیش را به پا یان رسا نده بودند متا سفا نه مهمل گذاشتند . و با هر تو جیهی که بود سعی کردند آن را هم مثل سد معشوره به فرا مو شی بسپارند . و به جای آن در گیر مسا ئل قضایی شدند . در هر حال اگر در گیر مسائل فضایی می شدند شاید بهتر بود .

  16. دوستان نمیدونید چقد چندشم میشه هروقت این کلمه معشوره رو میشنوم. ظلمی که در این قضیه به مردم دلفان و کشاورزان محروم و چشم انتظار این خطه شده به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیست.
    اما بدتر از اون نام این سد هستش .
    یکی نیست به این آقایون بگه شما که آب ما رو بردید لا اقل آبرو مونو نبرید

  17. عزیزان دقت فرمایید اولا هرکس با هر اسمی میتونه تو سایتها نظر بذاره ثانیاً آقای نماینده محترم فرمودند با پیگیری نمایندگان استان یعنی جو دوستانه ای بین آنها حاکم است که همه میدونند بخاطر احترام آقای ملکشاهی به همه نمایندگان و احترام به نظر جمع نهادن است لذا خواهشمند است از نظر بد خودداری نموده و دقت فرمایید بیشترین خبرها در خصوص طرح و یا بودجه نماینده شما داشته کمی هم به کارهای بقیه دقت نمایید که تو این مدت چیکار کردند البته نمایندگان سایرحوزه ها نه ادوار. هرچند توقع شما از آقای ملکشاهی بجا و محترم است .

  18. سلام به نظرم اقای مکلکشاهی برای رضای خدا کار میکنند دنبال تبلیغات و بوق و کرنا نیست نگران منافع کوهدشت نباشید ایشان جز سه نفر برتر مجلس هستند شرایط کشور مهیا شود با چشم خود میبینید

  19. آقای ملکشاهی از خطه ی با فرهنگ رومشگان است که رومی ها را در تا ریخ شکست داده اند . ما مردم رو مشگان هم چنان از او حمایت می کنیم و معتقدیم بهترین نما ینده ی مجلس ملک شا هی است . اصلا سد را می خوا هیم چکا ر کنیم . آب سد برای کوهدشت است برای رو مشگان که نیست . همین که آقای ملکشاهی مسولین کارامد را برسر کار اورده کافی نیست.

  20. مهندس محمدتقی توکلی یک شخصیت فرااستانی و فراشهرستانی هستند که سد تنگ هاله را نیز برای مردم کوهدشت احداث نمودند.ضمن تشکر از تمام نمایندگان استان بویژه مهندس توکلی که تمام تلاش خود را در جهت بهره برداری بهینه از کلیه منابع آبی استان جهت توسعه تمام استان بکار می گیرند از همشهریان کوهدشتی عزیز خواستارم که با تعصبات بی جا قاطع امر خیر نباشند.

  21. ما از سایت میر ملای گلایه داریم که در خبرها فرافکنی میکنذ ملکساهی رئیس مجمع نمایند گان است ایشان نمایندگان را با خود همراه نمود توکلی چه دردی دارد که این را پیگیری کند لطفا اخبارت رو درست بازگو کن وامانت دار باش بهتر نبود که جریان را از خود آقای ملکشاهی جویا میشدین .

  22. سلام بر مردم فهیم لرستان مهم این است قبول کنیم که همه استان باید آباد شود هر کسی و دل در گرو آن داشته با شیم این راه باید حمایت شود و ادامه یابد من و تو نداریم ما هستیم و باید همدل همراه باشیم دیگر نگذارید به عقب برگردیم گذشته ما چیزی برای گفتن ندارد

  23. همدلی و هماهنگی نمایندگان جهت دفاع از استان لرستان که شامل همه شهرستان ها می شود، جای خرسندی و شادباش دارد، امروز خواسته مردم استان لرستان دفاع راسخ برگزدیدگان ملت از حقوق مردم استان استات است، تا دیگر لرستان و لرستانی فدای خوزستان، اصفهان و قم نشود شاید قدمی در راستای توسعه کشاورزی و صنایع استان برداشته شده ومعضل بیکاری کمی کمرنگ شود.
    مردم استان صدای هرکدام از نمایندگان محترم را که در دفاع از هرکدام از شهرستان فریاد می زنند را می شوند و قدردان آنها هستند.
    دیگر تعصب کور خرم آبادی ، بروجری، کوهدشتی و یا هرشهرستان دیگری را باید کنار گذاشت، امروز باید باور کرد، توسعه حق استان ماست و برای دستیابی به آن باید همگان با هم بسیج شویم و خارج از تعصب های کور قومی باید به فکر حل معضل بیکاری و شیوع ویروس اعتیاد باشیم، نباید اشتباه نسل های گذشته را تکرار کرد چراکه حاصل آن جز اوضاع نابسان بیکاری و عقب ماندگی استان نیست، بلکه باید از فرهنگ و تمدن پیشینیان درس گرفت و آینده را بهتراز گذشته ساخت.

  24. آقای آرش ملکشاهی از کوهدشت جهت اطلاع باید به حضورتان عرض کنم آقای توکلی نماینده الیگودرز عضو کمیسون علی آب مجلس است
    و داره به آبادانی شهرشما کمک می کند . چرا ایقدر کم ظرفیتی هستی . کمی منطقی باشد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.