تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

به بهانه انتخاب استاندار جدید لرستان

  • کد خبر : 35048
  • 11 مهر 1392 - 17:59

  محسن بهاروند / میرملاس نیوز : به بهانه انتخاب استاندار جدید لرستان   / بالاخره با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید استاندار جدید لرستان منصوب شد . چند روز پیش با تصویب هیات دولت مهندس هوشنگ بازوند به عنوان استاندار لرستان منصوب گردید تا بار دیگر امید بر دل مردم لرستان لبخند زند. […]

 

محسن بهاروند / میرملاس نیوز :

به بهانه انتخاب استاندار جدید لرستان

 

/ بالاخره با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید استاندار جدید لرستان منصوب شد . چند روز پیش با تصویب هیات دولت مهندس هوشنگ بازوند به عنوان استاندار لرستان منصوب گردید تا بار دیگر امید بر دل مردم لرستان لبخند زند.

هوشنگ بازوند مردی است لر زبان که تعصبی وافر به قوم اصیل لر و لرستان دارد. وی بارها بر مظلومیت مردم لرستان اذعان کرده و در جمع مسوولین خواستار توجه جدی به این منطقه شده بود.حال با انتخاب وی مردم لرستان امیدشان برای فردایی خوب و خوش دو چندان شده است زیرا نیک می دانند که لرستان تنها به دست شیر مردان لر ساخته می شود.

انتخاب بازوند توسط دولت تدبیر و امید از چند نظر حائز اهمیت است:

۱- وی لر زبان است و زبان مردم لر را به خوبی می فهمد. زیرا مردم لر همواره بی پیرایه سخن می گویند و دوست دارند تا جوابشان را هم بی پیرایه دریافت کنند.

۲- بازوند توان فکری اقتصادی بالایی دارد و این را در مسوولیتهای قبلیش یعنی معاونتهای عمرانی استانهای همدان ُ مرکز ی و لرستان  قبلا به اثبات رسانده است.

۳- بازوند اهل سیاسی کاری نیست زیرا قبل از اینکه سیاسی باشد عمرانی است و همواره به دنبال آبادانی بوده

و این را می توان در حوزه های مسوولیت قبلیش به وضوح مشاهده کرد.

۴- بازوند اهل گروه بازی و رفیق بازی و باند بازی نیست و تنها و تنها کار و تلاش برایش مهم است.

۵- بازوند خود از جنس مردم لرستان است یعنی محرومیت را به خوبی لمس کرده است و قطعا کسی که محرومیت را لمس کرده محرومان را راحت تر درک می کند.

با این شرح توصیه هایی را به  جناب مهندس بازوند استاندار محترم لرستان دارم و آن هم اینکه روحیه قبلیش را حفظ کند . شب و روز به دنبال رفع محرومیتهای استان به ظاهر غنی اما در واقع فقیر باشد.

جناب آقای بازوند وقت بسیار تنگ است انتظار داریم شما هم به مانند استانداران قبلی همتتان عزل و نصب مدیر نباشد. بهتر است توانمندها را به کار بگیرید و خیلی گوش به افراد فرصت طلبی که فقط به دنبال مطامع شخصی هستند نباشید. لر و لرستانی قوی است هم از لحاظ مدیریتی و هم از لحاظ کار و تلاش شما را به خدا از این ظرفیتها استفاده کنید و توان بالای مردم لرستان را به رخ دیگر استانهایی که مدعی اند بکشید.

اگر مردم لرستان نسبت به نصب مدیران غیر بومی اعتراض نمی کنند این از نجابتشان است و اما هر گز نباید از این نجابت سوء استفاده کنیم. شما این آب از جوی رفته را به جوی بازگردانید.

خود شما نیک می دانید لرستانیهای باغیرتی که در استانهای دیگر چه مدیر و چه کارشناس هستند چگونه برای اعتلای آن منطقه تلاش می کنند پس تواناییهای آنان برای همگان به اثبات رسیده شما هم از این پتانسیلها استفاده کنید.

گر چه شما در ابتدای راهی هستید که پر از سنگلاخ و نا همواری است اما با همت بلندتان همه موانع را برطرف خواهید کرد به شرطی که از ظرفیتهای استان به خوبی بهره گیرید و افراد نخبه و زبده استان را بکار گیرید و افراد  غیر کارشناس و پر ادعا را در اطراف خود راه ندهید.

لرستان بزرگ است و مردمان آن هم بزرگند. شایسته خدمت اند و شما هم که اعتراف کردید خدمتگزار مردم لر هستید . حال که مردم لرستان استقبال خوبی از شما کردند پسندیده است که شما هم به یاریشان بیایید. کارخانه های تعطیل شده پارسیلون ُکشت و صنعت ُ یخچالسازی و دهها کارخانه مهم دیگر را که حال خوبی ندارند  احیا کنید. چرا سهم استان لرستان از صنعت هیچ باشد در حالی که برخی استانها از فراوانی صنعت به ستوه آمده اند. چرا سهم لرستان از تولیدات کشاورزی نسبت به پتانسیلهای آن بسیار پایین است در حالی که لرستان عزیز باید قطب کشاورزی و باغداری کشور باشد.

چرا سالانه بیش از ۵/۱۳ میلیارد متر مکعب آبهای سطحی بدون هیچگونه استفاده ای از استان خارج شود در حالی که مردمان این دیار برای  یافتن کار باید رنج رفتن به استانهای دیگر را تحمل کنند.

چرا باید با داشتن این همه منابع خدادادی معدن ُ خاکُ جنگل و… مردم ما به دنبال شغلهای کاذب رانندگیُ دستفروشی و … باشند.

امیدوارم جنابعالی با همت بلندتان این ناگواریهای مردم را به حلاوت و شیرینی تبدیل کنیدو بار دیگر امید را برای مردم به ارمغان بیاورید.

محسن بهاروند / مدیر خبرگزاری جمهوری اسلامی در استان همدان

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=35048

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. بسمه تعالی
    استاندارمحترم استان لرستان جناب آقای مهندس هوشنگ بازوند
    با سلام و احترام
    موضوع: پیگیری استخدام کارشناس بهداشت در استان لرستان
    به استحضار می رساند که ما فارغ التحصیلان رشته بهداشت عمومی گرایش مبارزه با بیماریها و بهداشت خانواده و بهداشت محیط(قریب به ۳۰ نفر) طی ملاقات با حضرتعالی در روز دوشنبه مورخ ۸/۷/۹۲ و طرح مشکل در خصوص عدم جذب کارشناس بهداشت در طول یک دهه گذشته در دانشگاه علوم پزشکی لرستان و نظر موافق جنابعالی در این مورد که اگر تنها ایراد،داشتن مدرک بالاتر است ایراد و مشکلی نیست و پاراف کردن نامه به شماره ۳۳۳۳۷ مورخ ۸/۷/۹۲ خطاب به جناب آقای رشنو، ما نامه را به آقای رشنو تحویل دادیم و ایشان نامه را به آقای صفدری و خزایی ارجاع دادند.ولی متاسفانه آقایان صفدری و خزایی در جواب نامه به ما گفتند که شما هیچ حقی ندارید و ما شما را استخدام نمی کنیم.آقایان صفدری و خزایی ما را بعنوان فرزندان خودشان تلقی کنند که آیا اگر برای فرزندان خود این اتفاق می افتاد، اینگونه برخورد می کردند.ما در این آزمون بعنوان نفر اصلی معرفی شده ایم و ذخیره ای یا معترضی نداریم و متاهل و دارای فرزند هستیم و از نظر سنی از حد قانونی جهت استخدام خارج می شویم.در صورت عدم استخدام ما پست ها خالی می ماند و گرفتن مجوز استخدامی آسان نیست و انجام آزمون استخدامی برای دولت هزینه بر می باشد.لذا بدینوسیله از شما مقام مسوول و محترم تقاضای مساعدت و همکاری می شود در این مورد دستورات لازم را مبذول فرمایید.

    اجرکم عند اله
    جمعی از فارغ التحصیلان کارشناسی رشته بهداشت مبارزه با بیماریها،خانواده و محیط استان لرستان

  2. “اگر مردم لرستان نسبت به نصب مدیران غیر بومی اعتراض نمی کنند این از نجابتشان است ”
    دوست نویسنده عزیز
    تعصبات بی دلیل و بی حاصل را کنار بگذارید.
    سازنده هر استان مردمان آن استان می باشند که با سعی و تلاش و استفاده از مدیران لایق راه درست را می پیمایند.
    مشکلات لرستان از مدیریت غیر بومی آن نیست. بلکه از خود مردمانش است.
    نگاهی به استانهای درجه یک بیندازید!!

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.