کد خبر : 3605
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۸
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 499 بازدید

گزارش تصویری از صف طولانی خودروها جلوی پمپ بنزین های کوهدشت

عکاس : امین آزادبخت

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عکاس : امین آزادبخت

18/01/91 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

مسولان ببینند که چه خبره بلکه دنیا دستشون بیاد.متآسفم

[پاسخ]

خیاران در گفته :

باسلام وخسته نباشید اگر پمپ بنزین دیگر بخشها مثل بخش محروم کوهنانی راه اندازی شود مشکل صفهای طولانی حل میشود .پمپ بنزین شهر کوهنانی چندین سال است که در دست ساخته خواشمندیم از مسولین استانی وشهرستانی رسیدگی بعمل آورند.باتشکر

[پاسخ]

مهرداد در گفته :

نه ربطی به مسئول داره و نه کمبود پمپ بنزین
اینها به خاطر احتمال افزایش قیمت بنزین صف بستن
چند شب پیش یه ماشین دیدم که چهارتا بیست لیتری بنزین پر کرد و در جعبه عقب گذاشت برای ذخیره

[پاسخ]

یک همشهری در گفته :

چرا اینجوری شده ؟

[پاسخ]

كوناني در گفته :

آيا كسي هست سوال كند چرا پمپ بنزين كوهناني با گذشت چندين سال به بهره برداري نميرسدبراي من جاي سوال است چرا كسي از مسولين جوابگوي اين سوال مردم نيست.واي به حال اون مسولاني كه پاسخگو نيستند درمحضر خدا چه ميگويند.بابا ديگه پمپها همه بخار شدن.

[پاسخ]

یک همشهری در گفته :

بله ! دو ریالیم افتاد والا چی بگم ! ذر گفتار همه جور به خودمان مباهات می کنیم ولی در عمل …..اون از بریدن بلوط ها واین هم از صف بنزین آیا ذخیره بنزین ارزش حتی احتمال یک حادثه را ذارذ آیا در عصر ارتباطات ذرست است اینجوری خودمان را به دیکران معرفی کنیم بی علت نیست که متاسفانه اخیرا جوک ها به طرف ما جهت پیدا کرده است .

[پاسخ]

من اهل کوهدشت و 16 ساله ساکن تهرانم.اما اخبار شهرمون از طریق سایت خوب شما دنبا می کنم.متاسفانه فقدان اشتغال نر خ بالای بیکاری محرومیت و حرص اندکی از این افراد نتیجه اینچنین ببار خواهد اورد.دوست همشهری یک باک مثلا ارزان زدی اتفاقی نمی افتد.به ان طرف این پمپ بنزین که بهشت زهرا است هم نگاهی بکن.چند تا از دوستان و اقوام ما انجا آرمیده اند .

[پاسخ]

نادر بدونه سیمین در گفته :

فکرکنم شایعه اس
آقای آزادبخت
این صف انصرافی های داوطلبه یارانه اس
گزارش درست بدین مردم بیچاره فکر کردن خدای نکرده بنزین گرون شده

[پاسخ]

منصوری از تهران در گفته :

یک هزارم صف گاز تهران هم نمیشه ، دارید سخت میگرید.

[پاسخ]

یک همشهری پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۲ فروردین , ۱۳۹۱ ۱۴:۵۴:

قیاس مناسبی نیست صف گاز تهران همیشگی واز ناچاری است .

[پاسخ]