تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

عضو مجمع نمایندگان لرستان:جلسه با نوبخت بی‌نتیجه باشد بر تصمیم خود پابرجا می‌مانیم

  • کد خبر : 39711
  • 21 آذر 1392 - 15:41

  عضو مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: نمایندگان لرستان در صورت نتیجه‌بخش نبودن جلسه با معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور تصمیم خود را در خصوص استعفا عملیاتی می‌کنند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای مجمع نمایندگان استان لرستان به دنبال کاهش بودجه […]

 

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان گفت: نمایندگان لرستان در صورت نتیجه‌بخش نبودن جلسه با معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور تصمیم خود را در خصوص استعفا عملیاتی می‌کنند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استعفای مجمع نمایندگان استان لرستان به دنبال کاهش بودجه اختصاص یافته به این استان در لایحه بودجه سال ۹۳ گفت: مجمع نمایندگان استان سه‌شنبه‌شب جلسه‌ای را با معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور برگزار کردند که در نهایت مقرر شد تا نمایندگان استان پیشنهادات بودجه‌ای خود را در خصوص بودجه استان در سال ۹۳ آماده و در جلسه فردا بعد از ظهر خود خود با معاون برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور ارائه کنند تا پیشنهادات در دولت مورد بررسی‌های کارشناسی قرار گیرد.

وی تصریح کرد: چنانچه جلسه فردای نمایندگان استان لرستان با معاونت برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور نتیجه لازم را برای نمایندگان استان در پی نداشته باشد نمایندگان بر تصمیم خود در خصوص استعفا عمل خواهند کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان لرستان با بیان اینکه بودجه عمرانی استان لرستان در بودجه سال ۹۳ بیش از ۵۰ درصد کاهش پیدا کرده اظهار داشت: به عنوان نمونه بودجه در نظر گرفته شده برای راه‌آهن استان از ۱۵ ملیارد تومان به ۵۰۰ میلیون تومان کاهش پیدا کرده و این در حالیست که پروژه مذکور حداقل به ۲ ملیارد تومان اعتبار نیاز دارد و بودجه در نظر گرفته شده در بودجه ۹۳ در حد تجهیز یک کارگاه نیز نیست.

آقامحمدی خاطرنشان کرد: مشکل بیکاری در استان لرستان باعث مهاجرت جوانان استان به سایر استان‌ها شده و این مهاجرت به حدی است که هویت مردم استان تعدیل شده است.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=39711

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.