تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تردد خودروها در راههای ارتباطی دلفان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست

  • کد خبر : 43085
  • 08 بهمن 1392 - 10:18

  سرپرست راه و شهرسازی شهرستان دلفان گفت : با توجه به ریزش برف و کولاک در منطقه بویژه در گردنه گاماسیاب در این شهرستان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا،روح الله زمانی  افزود : ریزش برف از بامداد امروز آغاز شده و تا کنون نیز ادامه […]

 

سرپرست راه و شهرسازی شهرستان دلفان گفت : با توجه به ریزش برف و کولاک در منطقه بویژه در گردنه گاماسیاب در این شهرستان بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نیست.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا،روح الله زمانی  افزود : ریزش برف از بامداد امروز آغاز شده و تا کنون نیز ادامه دارد چهره شهرستان دلفان را سفید پوش کرد .

وی از رانندگانی که قصد عبور از محور ارتباطی نورآباد به نهاوند و نورآباد و هرسین را دارند خواست وسایط نقلیه خود را به زنجیر چرخ و وسایل ایمنی و گرمایشی مجهز کنند.

وی ، با بیان اینکه برغم ریزش برف و کولاک در گردنه گاماسیاب با تلاش راهداران محور باز است اما به سبب باد و کولاک رفت و آمد در این مسیر به کندی صورت می گیرد .

زمانی ، از مردم خواست در صورت ضروری نبودن سفر از این محور تردد ننمایند و مسافرت خود را با مساعد شدن شرایط جوی انجام دهند .

به گفته وی ، ارتفاع برف در برخی نقاط کناره جاده در گردنه گاماسیاب به بیش از یک متر می رسد .

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43085

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.