تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

نماینده ولی فقیه در خطبه‌های نماز جمعه : نحوه توزیع سبد کالا غیرکارشناسی بود / عذرخواهی روحانی از مردم نشانه شجاعت است

  • کد خبر : 43862
  • 19 بهمن 1392 - 10:13

  نماینده ولی فقیه در لرستان از نحوه توزیع سبد کالا در کشور انتقاد کرد و گفت: باید کار کارشناسی و دقت لازم در این گونه کارها صورت گیرد زیرا دشمنان نظام در کمین هستند و می‌خواهند خدمات نظام را خدشه‌دار کند. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در […]

 

نماینده ولی فقیه در لرستان از نحوه توزیع سبد کالا در کشور انتقاد کرد و گفت: باید کار کارشناسی و دقت لازم در این گونه کارها صورت گیرد زیرا دشمنان نظام در کمین هستند و می‌خواهند خدمات نظام را خدشه‌دار کند.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در جمع مردم نمازگزار شهرستان خرم‌آباد ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر اظهار کرد: ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ انقلاب اسلامی پیروز و نظام ۲۵۰۰ سال ستمشاهی سرنگون شد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با انگیزه دینی اتحاد و همدلی مردم و رهبری امام بزرگوار به پیروزی رسید افزود: سه عامل مهم اسلام، اتحاد مردم و رهبری امام بزرگوار در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مؤثری داشته است.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: برای تداوم و بقای انقلاب اسلامی حفظ اندیشه دینی، وحدت مردم و تبعیت از ولایت و رهبری مهم است زیرا دشمنان امروز اسلام، وحدت امت اسلامی و اصل ولایت فقیه و رهبری را مورد حمله خود قرار داده‌اند.

امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه، بیشترین هجمه دشمنان امروز به اصل ولایت فقیه است یادآور شد: عواملی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده است حفظ همان عوامل در تداوم انقلاب اسلامی ضروری است.

نماینده مردم ولی فقیه در لرستان گفت: ۳۵ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد که هر روز شاهد پیشرفت‌ و حرکت رو به جلوی این نظام اسلامی هستیم.

امام جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب کشور ما در تمام زمینه‌ها وابسته به بیگانگان بوده است اما بعد از انقلاب شاهد فتح قله‌های پیشرفت یکی پس از دیگری هستیم.

وی افزود: امروز در دورترین نقطه ایران اسلامی خدمات نظام جمهوری اسلامی دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام میرعمادی برق‌رسانی، ایجاد طر‌ح‌های عمرانی و زیرساختی، مخابراتو … را گوشه‌ای از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و اظهار داشت: باید دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم بازگو شوند زیرا این دستاوردها در سایه اتحاد ملی به دست آمده است.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: مهمترین سرمایه انقلاب اسلامی اتحاد و اعتماد ملی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به مردم عزت، عظمت و اقتدار داده است تصریح کرد: باید مراقب باشیم مبادا این عزت و عظمت و اتحاد مردم خدشه‌دار شود.

* نحوه توزیع سبد کالا غیرکارشناسی بوده است

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به نحوه توزیع سبد کالا در کشور انتقاد کرد و گفت: باید کار کارشناسی و دقت لازم در این گونه کارها صورت گیرد زیرا دشمنان نظام در کمین هستند و می‌خواهند خدمات نظام را خدشه‌دار کند.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: نحوه توزیع سبد کالا یک کار غیرکارشناسی بوده است و در این زمینه عزت و کرامت مردم زیر سؤال رفته است.

وی خاطرنشان کرد: عذرخواهی رئیس جمهور از مردم نشانه شجاعت ایشان است.

امام جمعه خرم‌آباد یادآور شد: امروز برادران و خواهران باید بدانند که ما با دشمنان گستاخی روبه‌رو هستیم و نباید بهانه دست این دشمنان گستاخ بدهیم.

* مردم ایران ۲۲ بهمن جواب گستاخی‌های دشمنان را می‌دهند

حجت‌الاسلام میرعمادی ابراز امیدواری کرد ملت ایران در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن جواب گستاخی‌های مقامات غربی را می‌دهند.

وی افزود: راهپیمایی یوم‌الله بهمن برای ملت ایران همواره عزیز بوده زیرا این ملت برای اطاعت از فرمان امام و رهبری و انجام تکلیف به صحنه بیایند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: به خاطر گستاخی‌های مقامات آمریکایی امسال راهپیمایی ۲۲ بهمن از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است و ملت ایران در این راهپیمایی همواره توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند.

حجت‌الاسلام میرعمادی در ادامه خاطرنشان کرد: ملت ما ۳۵ سال است فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهد و امسال نیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن شعار مرگ بر ‌آمریکا را پررنگ‌تر از گذشته سر می‌دهند.

وی افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن حرکت نمادین استقامت ملت ایران است و نشان می‌دهد که تحریم‌ها نتوانسته ملت ایران را از پای در آورد.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: ملت ایران نظام و انقلاب خود را دوست دارد و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند تا نظام جمهوری اسلامی تقویت شود.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: شرکت گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن زمینه را برای حضور مقتدرانه ایران در صحنه بین‌المللی فراهم و باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=43862

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.