کد خبر : 45756
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۸
نسخه چاپی نسخه چاپی
تعداد بازدید 5,647 بازدید

“وانو” منتشر شد / درخواست استاد ایرج رحمانپور از هنر دوستان

  ” وانو” آخرین کار استاد ایرج رحمانپور منتشرشد.   استاد ایرج رحمانپور، با اعلام این خبر در صفحه ی شخصی فیس بوک خود،از علاقمندان موسیقی لرستان دعوت نموده است که با تهیه نسخه اصلی این اثر  تولیدکنندگان آثار هنری را یاری نمایند.    متن درخواست استاد به شرح زیر میباشد :   عزیزان، دوستان، […]

 

وانو” آخرین کار استاد ایرج رحمانپور منتشرشد.

 

استاد ایرج رحمانپور، با اعلام این خبر در صفحه ی شخصی فیس بوک خود،از علاقمندان موسیقی لرستان دعوت نموده است که با تهیه نسخه اصلی این اثر  تولیدکنندگان آثار هنری را یاری نمایند.

 

 متن درخواست استاد به شرح زیر میباشد :

 

عزیزان، دوستان، یاران همیشه همراه
وانو با شکل و شمایل درخور عزیزان آماده انتشار،در انتظار حرکت هنردوستانه و خردمندانه شماست. چنانکه میدانید انتشار بی موقع وغیر قانونی وانو ضرر و زیان فراوانی متوجه تهیه کننده نمود. حال علی رغم اینکه بعضی دوستان کار را ناقص شنیده اند یا میتوانند بشنوند، برای حمایت از هنر و تولیدکنندگان هنر و برای جلوگیری از تاراج دوباره ی کار قرار بر این شد که پیش از انتشار سراسری کار و کپی و تکثیر غیر اخلاقی آن تعدادی  از تولید را به طور مستقیم از طریق اینجانب در اختیار علاقه مندان قرار دهیم. تا حداقل قسمتی از هزینه های تولید کننده جبران شود ،لذا از دوستان تقاضا می شود با خرید این اثر  به صورت انفرادی و دسته جمعی در این زمینه همت نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و چگونگی تهیه کار با شماره تلفن های 021882608360912650468809355060846 تماس بگیرید یا با گذاشتن پیام خصوصی در سامانه پیام 50001661   یا فیسبوک اینجانب:
https://www.facebook.com/iraj.rahmanpour.1

آمادگی خود را برای خرید و شرکت در جلسات رونمایی که به زودی به حضور حامیانی که در این زمینه ما را یاری نموده اند اعلام نمایند. و تعداد خرید خود و دوستانشان را به اطلاع برسانند.

                                          

                                             با تشکر ایرج رحمانپور 13 اسفند 1392

 

 

 تکمیل خبر

 همیاران ارجمند:
به دنبال استقبال خرد مندانه شما از فراخوان (وانو) برای ساماندهی واشراف به همه ی تقا ضا ها و برای سهولت و هر گونه هما هنگی خواهشمند است همه ی عزیزان همراه، تقا ضای خود را شامل مشخصات( نام و نام خانوادگی –  شماره تماس – شهر محل دریافت ) برای هما هنگی با نمایندگی ها،  به سامانه ی پیامکی   50001661  ارسال فر مایید. 

با سپاس منتظر پیامهای شما هستیم.

 

 

درج شده توسط : امین آزادبخت (مدیر سایت )

دیدگاه ها

پرويز گراوند در گفته :

از آقايان امين آزادبخت مدير سايت و داريوش ابراهيمي دبير سرويس خبر به خاطر اطلاع رساني در اين مورد و كمك به هنرمند كم نظير شهرمان كه شايد بعدها عمق زيباشناختي و معرفت‌شناختي آثارش (آن هم نه براي همه) روشن شود، به شخصه سپاسگزارم.
پيشنهاد ميكنم اين خبر را كه ماهيتش فراتر از يك خبر است در سمت راست سايت قرار دهيد تا همه مخاطبان ميرملاس آن را ملاحظه كنند و با سفارشِ نسخه ي اصلي «وانو»، هم روحيه اي وانو كنند و هم بخش ناچيزي از دست رنج فريادگرِ «رنج و عشق و اسطوره» به دستانِ رنج كشيده اش برسد.
از همه ي مخاطبان ميرملاس هم تقاضا دارم، علاوه بر خودشان، «وانو» را براي دوستانشان نيز خريد كنند و هديه دهند.

[پاسخ]

ایرج رحمانپور در گفته :

سلام:از زحمات دوستان و یاران میرملاسی و تذکر آقای گراوند سپاسگذارم .همگی همت کنید تا تهیه کنندگانی که به جای پرداختن به کارهای سودآور دیگر ؛سرمایه گذار هنر میشوند با جبران بخشی از هزینه هایشان انگیزه بیشتری برای کارهای بعدی پیدا کنند کما اینکه اثر بعدی آقای پرنیا و بنده علی رغم کوشش همین تهیه کننده ؛ معطل سرمایه مانده است.
ناگفته نماند که شرکت مذکور همان شرکتی است که ناشر بهارباد بود و در این مورد هم کم زیان ندید.
به امید حمایت همگی.

[پاسخ]

جمعي ازدانشجويان دانشگاه پيام نور خرم آباد پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۸ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۵:۴۱:

با سلام و خدا قوت خدمت آقاي رحمانپور و همه دوستان —استاد عزيز نوا هايت در شادي وغم غوغا ميكند حمايت ما از شما همچنان ادامه دارد به اميد كارهاي جديدتر…

[پاسخ]

عده ایی ازدانشجویان دانشکده حقوق دانشگاه آزاد کمالوند پاسخ در تاريخ یکشنبه ۲۵ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۱:۴۸:

ما هم مشارکت خود را دراین امر فرهنگی اعلام مینمائیم. بی صبرانه منتظر طنین صدایتان در شهرم کوهدشت هستیم…

[پاسخ]

تورج آزادبخت پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۸ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۸:۵۳:

سلام استاد
خوشحالم كه روش درست و جديدى رو براى انتشار آلبوم تون مطرح كرديد. درود برشما

[پاسخ]

عظیم آزادبخت در گفته :

باعرض ادب و سلام خدمت هم استانیها و کلا لر و لک زبانان سراسر کشور . خواهشمندیم استاد گرانقدر آقای رحمانپور(حنجره زخمی زاگرس) را در خرید محصولات اصل یاری کنند تا من بعد آثار این استاد عزیز قدرت انتشار داشته باشند

[پاسخ]

یک همشهری در گفته :

امیدوارم با اجابت درخواست استاد گرانقدرمان به ایشان وهنر واخلاق و شان خودمان احترام بگذاریم .

[پاسخ]

پیرزاده ( ضرونی ) در گفته :

آقای رحمانپور افتخاری است برای همه ی ما . هنرش یعنی عشق به لرستان ، شعرش و صدایش یعنی پیوستن به اقیانوسی که در آن آرامش می گیریم . برای ایرج عزیز هر کاری از دستمان برآید انجام دهیم

[پاسخ]

با سلام
دورود بر استاد بزرگ
بهتر است یک دفتر فروش در کوهدشت و دیگر شهرهای استان معرفی شود که براحتی کلیه هنر دوستان بتوانند آثار فاخر استاد را تهیه کنند.

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۸ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۱:۱۹:

این پیشنهاد خیلی خوبه ضمنا در تهران از کجا باید تهیه کرد؟

[پاسخ]

حسین پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۸ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۱:۵۵:

پیشناد خوبی است

[پاسخ]

حسین پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۸ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۱:۵۶:

ببخشید اصلاح میکنم:پیشنهاد خوبی است

[پاسخ]

قاسم کرمی در گفته :

سلام
به نظر من بهتر است که امکان عرضه این البوم از طریق سایت http://beeptunes.com نیز فراهم گردد. چرا که علاوه بر دسترسی آسان باعث افزایش فروش البوم نیز می شود.

[پاسخ]

ایرج رحمانپور پاسخ در تاريخ یکشنبه ۱۸ اسفند , ۱۳۹۲ ۲۲:۱۵:

با سلام و تشکر از پیام همه ی دوستان
قصد از پیشبرد کار به این شیوه رساندن کار اورجینال با جلد و برشور مربوطه به دست عزیزان علاقه مند است که از طراحی و شکل و شمایل خوبی برخوردار است.

[پاسخ]

اشتری در گفته :

سلام براستادبزرگ موسیقی استان لرستان و100 البته کوهدشت، رحمانپور عزیز
استاد چشم حتما
“والامر الیکم”

[پاسخ]

انار سياو در گفته :

سلام -ما هم موافقيم زيرا كمترين كاري است كه ميتوان براي استاد انجام داد.

[پاسخ]

آزادبخت تهران در گفته :

سلام بر استاد همه ی دوران ها ،استاد لحظه های شاد ودلتنگی ،صدایت رونق روح وجان ماست ،با سپاس از همه ی تلاشهایی که برای هنر این مرز وبوم به کار بسته ای،ما نیز چون قطره ای در بیکران وجودت خلاصه میشویم و خواسته ات را بر دیده ی منت میگذاریم …..تنها صداست که می ماند

[پاسخ]

سلام بر استاد رحمانپور،کمترین کار برای استاد همین است،به چشم نسخه اصلی رو خریداری میکنیم.

[پاسخ]

ایرج رحمانپور در گفته :

ازحمایت همه ی عزیزان سپاسگزارم . عزیزان همراه تنهابا انعکاس آما دگی هادر سامانه ی پیامکی 50001661ما می توانیم به بهترین شکل این حرکت را پیش ببریم منتظر پیامهای شما هستیم.

[پاسخ]

خدایی خودمون به جای صاحب اثر بذاریم و قضاوت کنیم (((این کپی رایت ها )))) برای استاد بزرگواری چون اقای رحمانپور ظلم استبیاییم ضالم نباشیم

[پاسخ]

مرادپور در گفته :

سلام خدمت استاد بزرگ ومحبوب اقای رحمانپو بنده معلمم همیشه بعد از کلاسم باصدای نازنین شما خستگیم رو برطرف میکنم همیشه پایدار باشی صدای شما مایه آرامش من است در خدمتگذاری به شما حاضریم استاد نازنین

[پاسخ]

كوهدشتي مفيم تهران در گفته :

سلام بر تمامي هم استاني هاي گرانسنگ
آقاي مهران مديري بعد از توزيع سي دي هايش از همه ميخواهد كه كپي نكنيد. همه ما كم و بيش وضعيت زندگي هنرمندان عزيزمان را ميدانيم.
ايرج بزرگوار كه براي سرزمين مادري ما تلاش ميكند نبايد براي زندگي روزمره اش به كارهايي غير از هنر روي بياورد. اكنون كه دولت در اين راه كمرنگ ظاهر شده بر ما هم استانيهاي ايرج عزيز است وي و تيم همراهش را با خريد اصل سي دي هايش كمك كنيم. خريد سي دي به چند هزار تومان براي هنر دوستان ناچيز است ولي براي فروش هزاران سي دي رقم قابل ملاحظه اي خواهد بود. چه نيك ميدانيم اينكار كمك به ايرج مهربان ًو گرانسنگ نبوده بلكه به هنر سرزمين مادريمان است. آرزوي سربرزي براي همگان دارم. موفق و پايدار باشيد

[پاسخ]

با سلام بر استاد بزرگ و نجیب
این بهترین روش مطمئنه که می تواند جلوی کپی رایت را بگیرد .
آیا از طرف نمایندگی با کسانی که مشخصات خود را جهت دریافت آلبوم ارسال کردند تماس گرفته خواهد شد؟

[پاسخ]

شرفی امین در گفته :

سلام بر استاد رحمانپور و صدای اساطیری اش . چشم حتما

[پاسخ]

اشتری در گفته :

پیامک زدم لیکن جواب نگرفتم
کسی هم تماس نگرفت برای چی پیامک زدیم

[پاسخ]

اشکان پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۱ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۹:۳۶:

با سلام جناب اشتری
بی صبری شما جهت دریافت آلبوم وانو استاد قابل ستایش است .من هم مانند شما برای دریافت این اثر لحظه شماری می کنم.

[پاسخ]

ایرج رحمانپور در گفته :

ممنون وسپاسگزار از،همه ی دوستداران هنر.ما ایمان داشتیم که تقا ضا یمان با واکنش اندیشمندانه ی شما پاسخ داده خواهد شد ،این تنها فروش معمول یک آلبوم نیست بلکه این اثبات یک حقیقت نهفته است.نیروی عظیم ذخیره شده در نهاد مرد مانی است که طی قرنها عاشقانه ترین سرودهای زمین را از طوفان و س،یل،ویرانی وویرانگری عبور داده اند تا امروزشان بی ترانه (بی بیت). ملال آور نباشد.

[پاسخ]

عبدولی از شهر مهاباد در گفته :

حتما ، استاد نغمه های زاگرس

[پاسخ]

امیدیان در گفته :

درود بر حنجره زخمی وسوزناک زاگرس دلاورپرور چشم استاد

[پاسخ]

شاهیوند در گفته :

سلام من دو صدابیشتر گوش نمیکنم
استاد شجریان استاد رحمانپور

[پاسخ]

اشتری پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۲۱ اسفند , ۱۳۹۲ ۱۸:۲۳:

درودبرشما

[پاسخ]

بیژن گراوند در گفته :

دخترکان بر لب چشمه ها . پسرکان در دشت های باز سرسبز آهنگ های زیبای تورا زمزمه میکنند .خدای این سرزمین کهن تورا نگه دارد.

[پاسخ]

استاد دردت ار کولم ارا کنسرت ئ کوهدشت اجرا نمئکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

علی احمد رفیعی راد در گفته :

سلام بر سراینده سفر امید
وقتی زندگی زاگرسیان که ما باشیم از روایت راستین شما معنی می گیرد،مردمان نیازمند مائیم .
استاد فرزانه؛بدون آگاهی از تاریخ و هویت، هیچ فردی و قومی سربلند نکرده و سرافراز نشده و این شما بودید که ما را به سفر آگاهی از تاریخ و هویت مان بردی تا سربلند کنیم و سرافراز بمانیم.
برای ما،همیشه لرستان و رنج ها و آرزوهایش با شما به ذهن و قلب می آید.
گر چه دور از لرستانم ولی همواره چشم به راه نوای نازنین شما هستم.
استاد عزیز؛شما ایثار می کنید امیدوارم روزی ما نیز ادای وظیفه کنیم .
ارادتمند

[پاسخ]

عظیم علی پور در گفته :

سلام بر استاد سلام بر امید زاگرس .مدتها بود که منتظر شنیده آوای دلکش شما بودیم و با دیدن این متن موجی از شادی و نشاط و امید وجودم را فراگرفت.زنده باد حنجره ی گویای زاگرس زنده باد تمام دوستداران فرهنگ و آیین سرزمین مادریمان. استاد همیشه سالم و سرفراز باشی

[پاسخ]

ایرج رحمانپور در گفته :

از همه ی شما سپاسگزارم.همه ی ،عشق من همدلی با شماست.کنسرت کوهدشت هم بر گزار خواهیم کرد انشالا بهار…..

[پاسخ]

بازوند در گفته :

ما مردم رومشکان به خصوص اهالی بازوند آمادگی خود رو با فرستادن پیامک اعلام خواهیم کرد….زنده باد استاد رحمانپور

[پاسخ]

ياسر در گفته :

من هم پيامك زدم ولى جواب نگرفتم

[پاسخ]

مصطفی رضایی در گفته :

چوی تنیاداری ار سرآسو/ امیدم تونی هر بکه وانو/ تو هر نالته چوی تافه آوان/ بی درد چوزانی دردت هاوه کو/ استاد گرانسنگ گوشهایمان با ناله هایت هم درد زگراسند. “دنگ هنات” به درازنای سحری شامیرزا بیداریمان را امتدادی است که به عشق ختم می شود. درد و نگفتن خیلی سخت است. این درد همه ی دلسوزان عرصه ی فرهنگ و هنر است. چشم هایمان به راه تا زد درآید دوست. پیشنهاد این حقیر این است که از طرق مختلف دوستان و علاقمندان ثبت نام نمایند.مبلغ را واریز و اثر در اختیار آنان قرار گیرد. ضمنا حرفی هم با همه ی دوستداران عرصه داغ و درد هنر دارم و آن این است که همه باهم به استاد جواب خیلی خوبی بدهیم . یاعلی ….

[پاسخ]

دردمند در گفته :

ازطرف خودوخیل دوستدارنت درخدمتیم استادگرام

[پاسخ]

درود بر دوستان فرهيخته ي كه اعلام آمادگي نموده اند.

[پاسخ]

فرزاد آقایی در گفته :

سلام بر شما و استاد گرانسنگ
به دیده منت ؛حتما

[پاسخ]

جلال در گفته :

به دیده منت استاد عزیز

[پاسخ]

به امید پروردگار بزرگ نوروز رو باصدای استاد ایرج رحمانپور آغاز کنیم استاد ما دوستدارتونیم باتمام وجود نوروز بر همه ی هم استانیها ومیرملاسی ها خجسته باد

[پاسخ]

با سلام بر استاد عزیز و نجیب
با توجه به عدم دسترسی عموم مردم به نظر بهتر است در سطح شهرهای استان و دیگر مناطق از بنر جهت معرفی بیشتر به مردم استفاده شود.

[پاسخ]

یاسر عزیزپور در گفته :

لطفا از ( سایت آوای محلی) بخواید که تراک های البوم روبلافاصله واسه دانلود نزاره درمورد البومای قبلی مثل هچایه همین کارو کرد جوری که من دقت کردم اولین سایتیه که تراک هارو پخش میکنه

[پاسخ]

بابک شیراوند در گفته :

سلام بر بزرگ مرد اساطیری زاگرس
استاد عزیز (وه سر چش)

[پاسخ]

انار سیاو در گفته :

ماشاالله به این حضور …

[پاسخ]

رضا.کوهدشتی مقیم خرم آباد در گفته :

دورود بر استاد ادب وفرهنگ شهرمان ایرج عزیز.حتما قربان .چشم

[پاسخ]

به الله قسم اگر میدونستم که آهنگ های البوم وانو از راه های غیر مجاز تکثیر شدن و باعث تکدر خاطر استاد شده هیچ وقت گوش نمی دادم مگر به اذن استاد عزیز

[پاسخ]

جواد شیر ی در گفته :

استاد عزیزم جون بخواه

[پاسخ]

رضا.کوهدشتی مقیم خرم آباد در گفته :

سلام استاد
پیامک دادم جوابی دریافت نکردم؟

[پاسخ]

ناشناس پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۷ اسفند , ۱۳۹۲ ۰۹:۰۸:

با شما تماس گرفته خواهد شد .

[پاسخ]

دلفان در گفته :

استاد عزیز دیار دلفان عشق ومحبتشان را نثار تو می کنند .کاش در دلفان هم کاست اورجینال در یکی از نوار فروشی ها عرضه شود تا همه بدانند مردم نجیب دلفان چقدر به استاد رحمانپور عشق می ورزند.

[پاسخ]

ایرج رحمانپور در گفته :

دوستان عزیزو ارجمند: ضمن تشکر و قدر دانی از الطاف همه ی شما لازم به توضیح است که پس از رسیدن تعداد به اندازه ای نسبتآ معقول هم زمان با همه تماس خواهیم گرفت. ممنون از تماس شما.

[پاسخ]

محمد حسين خدادادي در گفته :

استاد گرانقدر سالهاست دلتنگيها ي زندگيمان را تونوازش گري .چشم نازت راباديده منت خريداريم .دوبارپيامك زدم اما هنوز جوابي نگرفته ام منتظر حضور صداي گرم ودلنشين شما در كافه تك .كوهدشت روبروي بيمارستان امام (ره)هستيم .

[پاسخ]

آدینه وند در گفته :

استاد عزیز سال نو رو بهت تبریک می گم

[پاسخ]

س.مهرداد در گفته :

دررکاب توکه میرفتی/همعنان با نور/درمجلل هودج سر وسرود وهوش وحیرانی/سوی اقصامرزهای دور/..پابپای تو/تاتجرد تارهارفتیم/..تاترازویی که یکسان بوددرآفاق عدل او/عزت وعزل وعزا رفتیم../..خانه ات آباد/ای زبرجدگون نگین خاتمت بازیچه ی هرباد{مهدی اخوان ثالث}استاد ارجمند سال نومبارک/خوشالم که فرصتی پیش آمدمستقیمااز زحمات خالصانه شمادرتلاش برای جان دادن وجان دمیدن به روح خسته از غبارفراموشی وخاموشی فرهنگ گرانسنگمان صمیمانه سپاسگذاری کنم.تنهازخم است که درد رامیفهمد وتنها ازحنجره ی زخمی است که دردسخن میگوید میگرید و..میخندد.شاد سربلند وپیروزباشید.{دخترکوچکتان}

[پاسخ]

شکسپیر در گفته :

درودبررحمان پور
باشه چشم

[پاسخ]

طرفدار عاشق در گفته :

زنده باد استاد در قلب همه ي ايرانيان جاي داري

[پاسخ]

سعید علیزاده در گفته :

با سلام خدمت استاد گرانمایه و کلیه ی عزیزانی که به هر طریق ممکن از این طرح و برنامه استقبال و حمایت نمودند،می خواستم به عنوان یک پیشنهاد و برای کمک به صاحبان اثر بگم:بیایید با خود عهد ببندیم که من بعد هر اثر هنری غیر اورجینال را که دیدیم فورا آن را بشکنیم.به امید آن روزی که این پیشنهاد به عنوان یک فرهنگ عمومی وفراگیر شناخته شود.

[پاسخ]

امرایی در گفته :

چشمرتینم

[پاسخ]

امرایی در گفته :

چشمرتیم حنجره طلایی

[پاسخ]

همشهری در گفته :

سلام خدمت آقای آزادبخت.
لطفا سعی کنید از انتشار بی حد و اندازه این آلبوم در اینترنت جلوگیری کنید.

http://ahouraouf.blogfa.com/post/515

http://navaye-lor.ir/tag/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%D9%88%D9%84-%D8%A2%D9%84%D8%A8%D9%88%D9%85-%D8%B1%D8%AD%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%BE%D9%88%D8%B1

http://aiaznoori.glxblog.com/post/8

http://www.normusic.ir/music230

http://lor.music.loxblog.com/post/13

http://www.romeshgani.blogfa.com/post-43.aspx

http://avayemahalli.persianblog.ir/post/31/

حیف است

[پاسخ]

کمیر پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۸ فروردین , ۱۳۹۳ ۱۲:۰۴:

با سلام جناب همشهری
یه چه رسم همشهری گری جناب همشهری
چه ضرره ارا جنابعالی دیره ؟؟؟؟؟
اگر مشکلی هس خواهشا توضیح بفرما !!!

[پاسخ]

محسن میرزایی در گفته :

درودبراستادآوازلرستان
پایدارباشید

[پاسخ]

میر حواس در گفته :

سلام
اگر فیس بوق فیلتر است این برادر این اقا ایرج از کجا به این شبکه دسترسی دارد

[پاسخ]

کمیر پاسخ در تاريخ دوشنبه ۱۸ فروردین , ۱۳۹۳ ۱۶:۴۰:

سلام میر حواس
این مجوز برای فروش محصولات به خارج از کشور داده شده است .دوستداران استاد رحمانپور در سراسر جهان کم نیستند

[پاسخ]

پیامک ارسال کردیم اما فعلا جواب نگرفتیم

[پاسخ]

درود بر سی که با صدایش زندگی میکنیم
درود بر کسی که تمدنمان از لابه لای تارهای صوتی هنجره اش فریاد زندگی و زنده بودن را سر می دهد
درود بر کسی که وارث هنر نیاکان ماست
و درود بر کسی که به نفع مردمش، و برای مردمش چه بی مهری ها که از بی مهران زمخت دوران ندید
درود
درود بر استاد رحمانپور عزیز

[پاسخ]

رضایی ورمزیار در گفته :

با سلام خدمت همه ی دوستان وجناب استاد هرچند جناب استاد را در جلسه ای ( که بنده وهمکارانم در کانون ادب خرم آباد بانی آن بودیم که اززنده یاد استاد عیسی سپهوندتجلیل به عمل کنیم و استادرحمانپور نیز از دعوت شدگان بود ) مغرور و طلب کار به نظر آمدو ظاهرا ما را غیر خودی تصور می کرد واین خاطره نه چندان مطلوبی برای ما بود. اما همچنان آرزوی پژواک نغمه هایش را در گوش جان مردم داریم و به دعوتشان پاسخ مثبت می دهیم. البته جناب استاد صراحتم را در گفتار ببخشایند

[پاسخ]

مهدى امرايى مقيم تهران در گفته :

باسلام وعرض ارادت وتبريك سالى پر از آرامش،وارادت ويژه به حضور منور استاد رحمانپور،هنر كاريست زر خور اعتنا

[پاسخ]

مهدى امرايى مقيم تهران در گفته :

در خور اعتنا

[پاسخ]

اهورا(تهران) در گفته :

رحمانپوريعنی موسیقی برای اجراهای بعدی استادبایدکمکش کرد

[پاسخ]

از اینکه استاد رحمانپور همشهری من است افتخار میکنم. به خودم میبالم.

[پاسخ]

فرید امرایی چغابل در گفته :

باسلام به بلبل لرستان ولکستان یه خواهش از شهردار محترم کوهدشت داشتم خواهش اسم یه خیابان رو به اسم این بزرگور بزنید خدایش خیلی حق به گردنمان دارد.

[پاسخ]

نصیری پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲۶ فروردین , ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷:

نظر خوبیه خیابان نه یه میدان

[پاسخ]

مسعود عليزاده در گفته :

با سلم و خسته نباشيد خدمت شما استاد آواز لرستان
بنده يكي از طرفداران سرسخت شما هستم و از تك تك سروده هايتان بيش از هر چيزي لذت ميبرم . هميشه همراه شما خواهم ماند و از خداوند بزرگ توفيق و رحمت فراوان را برايتان خواستارم.
استاد عزيز دوستت داريم و تا هستيم حمايتت ميكنيم.

[پاسخ]

امیرحسین دریکوند در گفته :

فدایی داری استاد

[پاسخ]

مهدى امرايى مقيم تهران در گفته :

باسلام مدير لطفا قبل از تأييد ويرايش كنيد بيشتر دقت كنيد ،خسته نباشيد به همه شما سروران گرانقدر واستاد رحمانپور.در پايان تقديم به استاد:قدر زر زرگر شناسد،قدرگور،گوهرى.مويد باشيد

[پاسخ]

ملکشاهی علی در گفته :

درود بر حنجره طلایی زاگرس نشینان آری صدایش را باید در کوهساران و دشتها شنید متشکریم از میر ملاس که به فکر طنین صدای زاگرسند که امید وارم در شهرستان به زودی اجرا گردد

[پاسخ]

امین از خرم آباد در گفته :

باسلام وعرض ادب بر استاد موسیقی کهن لرستان(حناسه زاگرس) وتشکر ازشعور وفرهنگ غنی مردم سرزمین مفرغ . امیداست این چنین حرکات به یک فرهنگ تبدیل شده تا زمینه ساز رشد وتعالی موسیقی لرستان وهنرمندان این مرزوبوم شود. برخود وظیفه میدانم تا آلبوم جدید استاد رابصورت اورجینال تهیه کنم.

[پاسخ]

م.الف در گفته :

جالبه اينهمه شور و اشتياق هنردوستان گرامي !!چطور اين دوستان متوجه نشدند كه اين سيستم سفارش پيامكي اصلا پاسخگو نيست يعني بعد از ارسال اس ام اس هيچ جوابي داده نميشه! يعني واقعا همه تلفني سفارش دادن؟؟؟

[پاسخ]

باسلام واحترام خدمت همه هنردوستان
کمترین توقع استادمان را جواب داده ویاری کنیم ایشان را، تا وی نیز با سوز صدایش بشناساند مارا به سرزمینیان. ( البته…..نه تنها!! بلکه باتبلیغ موثر وکارا در این راستا > ؟خرید صرفاً از طریق درخواست هنرمند عزیز جناب آقای رحمانپور
باتشکر واحترام مجدد

[پاسخ]

برومندشاهیوند از تهران در گفته :

درود فراوان بر طرفدارن استاد عزیزمان ایرج رحمانپور
که افتخار شهر کوهدشت و لرستان هستن
دوستت داریم استاد ایرج رحمانپور .

[پاسخ]

ازاستادعزیز وبزرگ تقاضاداریم که دسترسی به آثارخودراآسان تر کند. باسپاس فراوان

[پاسخ]

به قول سهراب سپهری: صدای توسبزینه ی آن گیاه عجیبی ست که درانتهای صمیمیت خون می روید.

[پاسخ]

احمدرضا پاسخ در تاريخ سه شنبه ۲ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۲:۴۴:

حزن

[پاسخ]

علی صفری الشتر در گفته :

با تشکر از کلیه کسانی که سایت میر ملاس را تهیه ویاری می کنند خواستم تشکری داشته باشم از تصاویر رزمندگان الشتر که بنده در خدمت سایر عزیزان هستم یاد و خاطره دوران جنگ را برای من زنده کرد گرچه تعدادی ازاین عزیزان به رحمت خدا رفتن یا شهید شدن یاد همه جاودانه باد دست شما هم بی بلا

[پاسخ]

تورج آزادبخت / سرویس سیاسی "میرملاس" mirmalas@gmail.com پاسخ در تاريخ چهارشنبه ۳ اردیبهشت , ۱۳۹۳ ۱۹:۵۳:

با سلام و سپاس از حضور شما جناب آقای صفری
امیدوارم ارتباط تعاملی خوبی در این زمینه باهم داشته باشیم در ضمن لطف کنید و هر کامنتی رو زیر مطلب مربوط به خودش ارسال بفرمایید
با تشکر از شما ایثارگر عزیز

[پاسخ]

درقالب ِDvDیا چه شکلی به فروش میرسه ؟

[پاسخ]

درگاهپور در گفته :

صدای استاد را دیوانه وار دوست میدارم

[پاسخ]

سيف الهي .تهران در گفته :

همه با هم دست ياري و همت بالا كنيم و با خريد يك كاست از كار جديد استاد رحمانپور حنجره ي زخمي زاگرس را مرحم نمايم.

[پاسخ]