تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

اختصاص ۶ میلیارد تومان به پروژه‌های عمرانی دانشگاه

  • کد خبر : 52227
  • 01 تیر 1393 - 8:56

  مدیر طرح‌های دانشگاه پیام‌نور لرستان از اختصاص شش میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی این دانشگاه در سال ۹۳ خبر داد. اکبری در ‎گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بیان کرد: شش میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۳۶ پروژه عمرانی در دست ساخت این دانشگاه اختصاص یافته است. وی با ناکافی دانستن اعتبار اختصاص‎یافته […]

 

مدیر طرح‌های دانشگاه پیام‌نور لرستان از اختصاص شش میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های عمرانی این دانشگاه در سال ۹۳ خبر داد.

اکبری در ‎گفت‎و‎گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه لرستان، بیان کرد: شش میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل ۳۶ پروژه عمرانی در دست ساخت این دانشگاه اختصاص یافته است.

وی با ناکافی دانستن اعتبار اختصاص‎یافته به پروژه‎های عمرانی این دانشگاه، افزود: برای تکمیل ۲۰ پروژه عمرانی دانشگاه تا پایان سال نیازمند ۵ میلیارد تومان اعتبار دیگر هستیم؛ در غیر این‎صورت با اعتبار اختصاص‎‎یافته، تنها هشت پروژه را تا پایان سال می‌توانیم به بهره‎برداری برسانیم.

مدیر طرح‎های دانشگاه پیام‎نور لرستان گفت: پیگیری‎های فراوانی برای افزایش این اعتبار از محل منابع‎استانی و برون‎استانی توسط رئیس دانشگاه پیام‎نور لرستان صورت گرفته اما متاسفانه هنوز این پیگیری‎ها به نتیجه نرسیده است.

اکبری اضافه کرد: در صورت تامین کسری اعتبار، ۲۰ پروژه عمرانی دانشگاه شامل پروژه‎های آموزشی، ورزشی، اداری و آزمایشگاهی که دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی هستند، تا پایان سال به بهره‎برداری می‎رسد؛ در غیر این‎صورت تنها هشت پروژه را می‎توان تکمیل و به بهره‎برداری رساند.

وی گفت: در حال ‎حاضر نیز اولویت دانشگاه پیام‎نور کشور تکمیل پروژه‎های نیمه‎تمام این دانشگاه است و اجازه تعریف پروژه‎های جدید را نداریم.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=52227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.