تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بیمارستان زن باردار را‏ پذیرش نکرد، نوزاد در راهرو توالت متولد شد

  • کد خبر : 54417
  • 21 مرداد 1393 - 2:29

  آفتاب نوشت: “پروانه …” اهل روستای … شب۱۷ مرداد ماه، ساعت ۱۲ شب به بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت رسیدند.ماما ها گفتند پزشک متخصص در بیمارستان حضور ندارد و بهتر است فردا برای زایمان بیاید. اما بچه توی دل پروانه بی‌قراری می‌کرد. ناامید از ساختمان بیرون آمدند. راهرو سرویس بهداشتی تاریک بود. برادر چراغ موبایل […]

114423_379

 

آفتاب نوشت: “پروانه …” اهل روستای … شب۱۷ مرداد ماه، ساعت ۱۲ شب به بیمارستان امام خمینی(ره) کوهدشت رسیدند.ماما ها گفتند پزشک متخصص در بیمارستان حضور ندارد و بهتر است فردا برای زایمان بیاید. اما بچه توی دل پروانه بی‌قراری می‌کرد. ناامید از ساختمان بیرون آمدند. راهرو سرویس بهداشتی تاریک بود. برادر چراغ موبایل را روشن کرد و زن لب به دندان گزید از درد. جاری‌ با هزار بسم‌الله و صلوات بازوهای پروانه را فشرد. بچه به دنیا آمد؛ دخترکی که پس از پنج روز هنوز نامی ندارد.

صدای ناله‌های پروانه و تکاپوی همراهانش پرسنل را متوجه تولد بچه کرد و بالاخره یکی برای بریدن بند ناف آمد. “صبح شده بود، تا ساعت ۱۲ در بخش بستری شدیم و دست آخر بیمارستان از ما ۵۰۰ هزار تومان پول خواست. برادر پروانه گفته که “ما پول نداریم. روستایی هستیم. دفترچه بیمه هم که داریم، ۵۰۰ هزار تومان پول زیادی است. بچه هم که اینجا متولد نشده ۲۷۰ هزار تومان پول می‌دهند و به روستا برمی‌گردند”.

گله از نبود امکانات بهداشت و درمان حرف امروز شهروندان نیست. استان لرستان چند بیمارستان خصوصی و ۱۱ بیمارستان دولتی در شهرهای خرم آباد، پلدختر، دورود، الیگودرز، ازنا و نورآباد دارد اما طرح‌های بسیاری با کمبود اعتبار در حد طرح باقی ماند و سفر سوم هم کارگر نبود و طرح‌های نیمه‌کاره روی دست دولت مانده است. به‌گفته‌ فرماندار کوهدشت یکی از مصوبات دولت گذشته بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی بود که به سرانجام نرسید.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=54417

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 68در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶۸
  1. با تمام وجودم برای این هم استانیم ناراحتم باز خدا رو شکر که بچه اش وخودش سالم هستند امروز در یکی از خبر گزاریهای کشور خبری در مورد آزار واذیت یک نوزاد توسط معتادین خوندم وبعد هم این خبر ناراحت کننده رو از سایت دوست داشتنی میرملاس امروز آقای انتظامی بازیگر معروف سینماکشور رفته بودن جلوی نمایندگی سازمان ملل وبرای مادران وکودکان غزه اشک میریختند کاش میشد این خبر کودک آزاری واین خبر آزار این زن باردار هم استانی منرو میشد به یک طریقی برای این بزرگ مرد؟ فرستاد تایک کمی هم اشک برای مادران وکودکان سرزمین خودش بریزه با تشکر به خاطر خبررسانی .سایت میر ملاس زبان وچشمان مردم لرستان وشهرستان کوهدشت است اگر دیدگاه منو درج نکنی بازم برام عزیزی میر ملاس .

    • سلام
      اشک امثال آقای انتظامی دردی از ما رو دوا نمی‌کنه
      کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من

    • من باتوجه به شناختی که از دکتر امرایی رئیس شبکه ورئیس بیمارستان کوهدشت دارم پول توالت نمیگیره ، وپول پروانه خانوم را بهش عودت میده فقط منتظره مراحل اداری زایمان توالتی سپری بشه.

  2. دنیای عجیبی شده!
    حاشا به غیرتت ای همشهری .زن باردار را جواب میکنی.بعدشم پول زور میگیری؟
    اللهم عجل الولیک فرج. مهدی جان تو نیایی این آشفته بازار را کسی یارای آن نیست

    • سلام امین جان!
      برای ظهور آخرین ذخیره ، جور دیگر باید دید. دیده‌ها را باید شست و زیر باران باید رفت.

      • آقای ناصری این دستاورد مدیران نالایق آقای ملکشاهی است که برای حفظ ریاست آنان یه هر کاری دست میزندواقعا شرم باد بر مدیران بی لیاقت

  3. عزیزان اینجا در شهر من وشما مسؤلین خود را ولی نعمت مردم می دانندوحقی برای مردم قائل نیستند .
    یک سال از عمر دولت تدبیر وامید میگذرد اما هنوز مدیران احمدی نژاد که اعتقادی به اعتدال ندارندوتبیرشان اینست که می بینید روی کار هستند .مردم به تغییر رای دادند اما ضد مردم ها نمی گذارند مدیران هماهنگ با دولت منصوب شوند.

    • اوج بی تدبیری دولت تدبیر و امید این است که هر جا کم میاره تقصیر رو گردن احمدی نژاد میندازن . خجالت هم گاهی وقتا لازمه

  4. با سلام مگه نمیکن طرح سلامت زایمان رایگانه پس چرا از این خانم پول گرفتن ریس بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی جواب دهند …………….اونم زایمان در سرویس بهداشتی……..باز هم کوهدشت محروم از همه چیزی…

    • خب حرف همه همینه دیگه. یکی باید از این مسئولین بیمارستان و این ماماها که بعضیاشون فکر کردن با چهار سال درس خوندن، فوق دکترای زنان زایمانن بپرسه. وقتی هم به زایشگاه مراجعه میکنی، بعضیاشون ارث باباشونو ازت میخوان

  5. قابل توجه رییس دانشگاه

  6. چه کسی میتواند مقصر باشد؟ رییس بیمارستان یا فرماندار شهر و یا آقای نماینده و یا…. خودمان ( ما مردم ) براستی تا خودمان نخواهیم ، چیزی عوض نمی شود . گروه های سودجو بخاطر منافع شخصی شان هم قصم میشوند ویک شهردار را عوض میکنند بدون اینکه مانعی در جلو خود ببینند !! پزشک شیفت سر کار خود نمی آید چون میداند کسی پیگیر نخواهد بود ! تازه اگر هم پیگیر شوند به چه کسی باید شکایت کنند ؟! تا زمانی که بهترین جواب برای قانع کردن خودمان برای چشم پوشی از مشکلات بوجود آمده ” به من چه ” هست . وضع به همین منوال پیش خواهد رفت . هرگز صاحب شهری نخواهیم شد !!!

    • مگر نه اینکه خداوند تبارک و تعالی میفرماید که” بگو خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند” دوست عزیز تا موقعی که همه ما نتوانیم و نخواهیم که تغییر کنیم و حس و روحیه مطالبه گری نداشته باشیم کسی به فکر ما نخواهد بود

  7. با سلام
    در بیشتر بیمارستانهای دنیااز جمله کشور عزیزمان ایران روشهایی آرامش ذهنی و روحی مادران باردار بکار می برند مانند زایمان در آب ،زایمان بدون درد و….امادر شهر ما زایمان در محوطه و توالت ،مرگ چندین مادر باردار و به امید فنا رفتن امید و انتظار خانواده ای پس از تحمل مرارتها جانفرساو….راستی چه کسی پاسخگو است؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. این اتفاق (و به قول شما حادثه شرم آور) یه فاجعه انسانی بزرگ است.
    پزشک زنان و زایمان نبوده پس ماما ها کجا بودن ؟ اگر خودمون رو جای این فرد یا همراهانش قرار بدیم چه حالی بهمون دست می ده. برای من که تجربه بارداری و به دنیا آوردن فرزند (البته توی یه بیمارستان دیگه) را داشته ام با خواندن این مطلب حس کردم که تمام تنم یخ کرد و سر درد گرفتم. رفتار کسایی که این خانم را به زایشگاه راه ندادن واقعاً انسانی نبوده. چطور می توان با کسی که تو بدترین و پر استرس ترین لحظه زندگی اش قرار داره چنین رفتاری کرد.

  9. شوخی با جان انسانها اون هم مادر باردار چیزی نیست که به راحتی بشه گذشت کرد و اگر با خاطیان جدی برخورد نشه این مثینتها همچنان ادامه خواهد داشت.

  10. “و بالاخره یکی برای بریدن بند ناف آمد.” چه جمله شرم آوری. بالاخره یکی آمد، بالاخره — بالاخره — بالاخره
    شرم باید به کسانی که درد و مرگ دیگری را می بینند اما وظیفه شان را انجام نمی دهند. وظیفه ای که بابتش مزد می گیرند. وظیفه انسانی که بماند

  11. جناب آقای دکتر ساکی
    با سلام
    مطمنام که کاردانی و غیرت شما اجازه تکرار چنین مساءلی را نخواهد داد و فکری اساسی برای مردم این شهرستان که به شما اعتماد کرده اند خواهید داد.

  12. باسلام

    مرحبا بر امین .

    حرفهایت عالی بود ودلنشین .

    خدابه داد مردم کوهدشت برسد بعید میدونم خودمون بتونیم کاری بکنیم

  13. با سلام
    مردم کوهدشت چیز زیادی نمی خوان اینکه توی حیاط و توالت بیمارستان زایمان نکنن بنظر شما چیز زیادیه؟ بخاطر غیرت خودتون هم که شده این و دریغ نکنید و قاطعانه با این مساءل برخورد کنید تا رابطه ها باعث از بین رفتن حرمت مردم نشه.

  14. مگه زایمان رایگان نیست …………………………………………………..

  15. آقای هاشمی عزیز من هم یک مادر هستم از من بپذیرید که تولد یک نوزاد حتی برای زنی که از امکانات پزشکی کافی برخوردار است آزمون سختی است. انصاف نیست زنی فرزندش را اینطور به دنیا بیاورد. چشممان به شماست. میدانیم از حق ما نمیگذرید همانطور که بر خطای کارخانجات تولید شیر چشم نبستید در این مورد هم از خطای پرسنل بی رحم بیمارستان نگذرید.
    برید نظرات مردم رو بخونید.

  16. بااحترام به مجمومه بهداشت ودرمان استانمان متاسفانه وضعیت بهداشتی درمانی بسیار اسفباراست ولذا علی رغم تغییر ریاست دانشگاه متاسفانه هیچ گونه تغییری تاکنون درروند خدمات بسیار ضعیف درمان صورت نگرفته است.

  17. جناب آقای آزادبخت از اینکه این مطلب را چاپ کردید سپاسگزارم.
    همشهریان عزیز خاطره ای برایتان تعریف می کنم:یکی از معاونین وزیربه داشت سابق که استادم بود در مورد یکی از نمایندگان سابق شهرمان گفتند که یک روز این نماینده با وزیر قرار ملاقات داشتند وزیر خیلی دوست داشت بداند که نماینده کوهدشت چه درخواستی از ایشان داشت حدس می زد یکی از سه دستگاه گرانقیمتی که برای بیمارستان ها از خارج وارد شده بود را می خواهد اما در کمال تعجب هنگام ملاقات ایشان درخواست تغییر یکی از مسئولین شبکه را داشتند که وزیر که خیالش از بابت دستگاه راحت شده بود با کمال میل پذیرفت.این است نماینده من و تو همشهری مدیریت نالایق همینه

  18. وقتی سیاست و پارتی بازی وارد کار بهداشت و درمان بشه و آمار کسانی رو که با مدرک و علم مرتبط با مسولیت و کارشان بکارگیری شدند کمتر از انگشتهای دست باشه و پست های مهم و کارساز و حیاتی شبکه در دست یک عهده نالایق و بیسواد باشه وضع بهتر از همین نمیشه.
    امیدوارم مسولین دلسوز و لایق این شهرستان و استان چشم و گوششون رو باز کنن و آستین بالا بزنن و این دیوار کج رو تخریب و از نو بسازن.

  19. تاسف تاسف برای شبکه و بیمارستان کوهدشت

  20. خدایا خودت رحم کن

    با تشکر از آقای اذادبخت برای درج این خبر

    مگه زایمان رایگان نشد؟
    چرا مسببان این کار که هم جان مادر و هم جان نوزاد را به خطر انداخته اند معرفی نمیشن

    آقایون همیشه در صحنه حاضر الان کجا تشریف دارن؟

    الان حرمت و کرامت زن مسلمان زیر سوال نرفته؟

  21. حالا بعضی بگن این هم سیاسی کا ری است

  22. سلام فکر می کنم که اقای محروم خود مدیر عزل شده است.

  23. خوب مى رفت پیش رئیس شبکه از رئیس بیمارستان شکایت میکرد حتما رسیدگى میکردن. من یه مورد سراغ دارم همین کار رو کرده بود نتیجه گرفته بود. رئیس شبکه رفته بود جلو آینه یکى زده بود توى گوش رئیس بیمارستان ، باور کنید ، همکاراشون رفته بودن میانجیگرى.

  24. آقای محمدی عزیز دلت خوشه کدوم رئس دانشگاه ؟نوی مملکتی که همه چی پارتی بازیه این حرفا بی مغنیه.فردای روزی که گند این قصیه در اومد و رئس شبکه برای راست و ریست کردن این قضیه پا شد رفت خرم آباد . تا ظهر نشده رئس دانشگاه إبلاغ رئس شبکه رو که رئیس بیمارستانم هست میزنه به عنوان رئیس کمیته بحران کوهدشت با کلی تعریف و تمجید و تشکر از زحمات!!!!!!نخندید گریه داره به خدا!

  25. سلام بر شهروندان عزیز کوهدشتی.
    کوهدشت آیینه ای تمام نما از دردهای جورواجور است و این نمونه یکی از هزاران دردی است که حسب اتفاق رسانه ای شده. بهداشت و درمان کوهدشت بیش از ده سال است که به فراموشی سپرده شده و در کشاکش تلاش مدیران بی کفایت روز به روز به یغما می رود. الان حدود ۸ سال است که بیمارستان رئیس ندارد چون مدیران شبکه بهداشت به طمع دریافت حق کارانه رئیس بیمارستان که ملغی میلیونی است حاضر نیستند رئیس بیماریتان را منصوب کنند. خوب از یک مجموعه بی صاحب و بی درو پیکر که به حال خودش رها شده چه انتظاری می توان داشت؟؟؟ بخدا قسم که بیمارستانهای غزه که زیر بمباران اسراییل ویران شدند بازهم از بیمارستان کوهدشت بهتر و خدمات دهی شان بهتر است. اما سخن من اینست چرا هیچیک از ما هرگز بابات این ظلم بزرگ به مردم کوهدشت صدایمان را از گلو آزاد نکردیم؟؟ تا کی باید به انتظار تصمیم گیری نمایندگان مجلس باشیم که فقط در اندیشه مهره چینی های انتخاباتی هستند؟
    مشکلات بهداشت و درمان کوهدشت بیداد می کند غیر از این موارد فجایع انسانی دیگری در حال اتفاق افتادن است. مرگ چندین مادر در همین بیمارستان بعلت خدمات ناقص بهداشتی و اعزام اغلب بیماران به شهرهای دیگر بعلت نبود پزشک و امکانات و هزازان مشکل دیگر … براستی تا کی باید نشست و نظاره گر این دردهای فاجعه آمیز بود؟ تاکی گروه گرایی و باند بازی؟ تا کی جناح اصلاح طلب و جناح اصولگرا ؟؟ پس کی باید برای مردم محروم این شهرستان کویری فکری کنیم؟ آیا این ننگ ما کوهدشتی ها نیست که یک زن کوهدشتی در راهروهای توالت بچه اش را می زاید؟ عزل مدیر شبکه هم در نوع خود نشان از بی تفاوتی مردم دارد آنقدر مدیری ضعیف عمل می کند که مسئولین استانی متوجه می شوند اما مردم کوهدشت همچنان از وجود چنین مدیری در شهرشان بی خبرند. آیا نباید دیگر چاره ای اندیشید؟ نباید دیگر از منافع فردی و جناحی دست بکشیم و چاره ای برای مردم کوهدشت بیاندیشیم؟ بازهم منتظر باشیم مطمئنا حوادث دیگری در راه است. چند ماه دیگر انتخابات است و کارناول های عظیم از مردم بی هدف پشت سر بت هایی که توسط همین مردم ساخته می شوند با فریادهای هورا و زلزله و … گوش فلک را کر می کند ولله قسم شرم آور است.

    • درود برتو دکتر کورش عزیز که بسیار دردمندانه نوشتید

    • با مطالب جناب محمدی موافقم!!! چکیده ای از مشکلات و حقایق پیدا و پنهان شهرستان کوهدشت می باشد!!! فقط باید بگم متاسفم!!! چرا که اگر این خانم محترم یک آشنای دور هم در بیمارستان داشت این مشکل قطعا پیش نمی آمد!!! به امید روزی که شاهد برخورد دوگانه ی پرسنل محترم بیمارستان با مراجعین نباشیم!!!

  26. تعجب ندارد اینجا کوهدشت است دستشویی هم جای مناسبی است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  27. زیر بار هم نمیرن آقایون قبول کنید که مقصرید انسانیت فراموش شده

  28. به آقای فرماندار اطلاع بدهید ایشان که برای فرمانداری کوهدشت آنقدر تلاش می کنند ( برای اینکه بیشتر به مردم خدمت کنند !!!!! ) حتماً مشکل بیمارستان را یک شبه حل خواهند کرد

  29. برای تمامی مردم کوهدشت متاسفم
    بیهوده زندگی کردن تا کی..؟؟

  30. متاسفم که اینچنین به شعور و نجابت مردم اهانت روا داشته می شود و عده ای در کمال خونسردی نظاره گرند و

    صد تاسف و افسوس نثار مسئولان شهرستان که عملکردشان اینچنین مورد مضحکه ی خاص و عام قرار گرفته

    است .افسوس و صد افسوس

  31. جز سکوتی زجر آور , دلی به درد آمده و چشمانی نا امید و اشکبار بر این همه کمبود و نبود چیزی برای نوشتن نداشتم…………

  32. کجایندکسانی که دلواپس کاهش جمعیت هستند.با این وضعیت کسی جرائت بچه دار شدن نداره.کوهدشت شهری است باجمعیت زیاد و تنها یک متخصص زنان. قابل توجه فرماندار و امام جمعه محترم و نماینده شهرستان جهت درک رنج و زحمت و مشکلات زنان باردار عصر یک روز به مطب متخصص زنان در زیر زمین داروخانه شبانه روزی سری بزنید شاید…..

  33. جناب آقای دکتر ساکی

    از شما توقع بیشتری میرفت انتظار میرفت بعد از روی کار اومدن شما شایسته سالاری اجرا گردد تا شاهد چنین فجایعی نباشیم اما متاسفانه تمام افراد بی لیاقت در پست های شبکه بهداشت کوهدشت قرار گرفته اند که متاسفانه شما نیز حریف آنها نشدید..خدا به داد فردا ها و پروانه های دیگر برسد

  34. شهری که در و پیکر ندارد انتظار بدتر از این میرود. شش ماه است برای انتخاب فرمانداری لایق در این شهر دونفر مسئول بشدت مخالفت میکنند.شهر و مردم بدبخت را رها کرده اند و به مطامع شخصی پرداخته و همه وعده و وعیدها را فراموش کرده اند.

  35. آقای ملکشاهی دراین مورد باید از وزیر بهداشت جواب صریح و سریع بخواهید.

    • چه ربطی به وزیر داره مدیر خود ملکشاهی هستش تازه تا همین الان هم ملکشاهی اجازه عزل ایشون را نداده ملکشاهی با این مدیرانش باید به مردم جواب پس دهد

  36. با سلام خدمت مدیر محترم میرملاس نیوز جناب آقای آزاد بخت
    خواهشمند است این موضوع را به ریاست محترم دانشگاه علو پزشکی در میان بگذارید توضیح دهید مگر قرار نبوده طرح سلامت زایمان رایگان باشه پس چرا از این خانم پول زور گرفتن! ریس بیمارستان و دانشگاه علوم پزشکی باید جواب دهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  37. با سلام. یکی از دوستان من مشکل کبد داشت و برای مداوا پیش دکتری در خرم اباد رفت و این به ظاهر دکتر به او گفته بود باید عکس بگیری ومبلغ عکس برداری ۴۵۰۰۰۰ تومان می شده که این دوست ما به اقای دکتر می گوید هزینه اش برای من زیاد است اگه امکان داره تخفیف بدهید و در کمال تعجب دکتر که وظیفه اش نجات جان انسان هاست میگوید خوب اگه پول نداری برو بمیر که بنده خدا دوست من از این حرف شوکه می شود و شروع به بد و بیراه به دکتر میکنه البته دکتر های پاک و خدا شناس زیادی در کشور مان وجود دارد ولی متاسفانه بیشتر دکترای ما به جای درمان بیماران به فکر ساختمان سازی و کسب سود بیشتر هستند در حالی که انصافا پول قابل توجهی از پزشکی در می اورند.دوست من نیز برای درمان به تهران رفته و داره شیمی درمانی میکنه براش دعا کنید

    • با شما موافقم بعضی از دکترها فقط به فکر درآمدشون هستند اونم در آمد های نه چند میلیونی بلکه چند ده میلیونی ؟

  38. آهای سازمانهای نظارتی ! وارثان خون شهیدانی که اگر خودرا فدای دفاع از تمامیت ارضی این مملکت ونوامیس من وشماها نمی کردن آنان هم اکنون متخصصینی بودند در این مملکت کجایید ؟ چرا خود را به خواب زده اید ؟آری درست می فهمید :

    از شهدای عزیزی می گویم که جز نخبگان زمان خود بودند همان دانشجویان پزشکی -شهید دلاور شهذام عباسی گراوند -شهید اسماعیل هادیانی که خوب می شناسید -شهید صادق یارمحمدیو… شما را به انسانیت قسمتان می دهم به طور جدی به بحث بهداشت ودرمان که سالهاست ملک شخصی عده ای شده ورود کنید .به خون همین شهدا قسم فساد در آن بیداد می کند بیایید تحقیق وبررسی کنید که چه ظلمهایی بر این مردم میرود . به خدای علی مردم همه میدانند در این شهر چه خبر است .اما دادشان به گوش خود به خواب زده ها نمی رسد. به خدای احد قسم در این اداره برای انجام امور بعضاً پرسنل تا سکه ندهند کارشان راه نمی افتد . سالهاست به نام نیروی خدماتی آنقدر نیروی بی مصرف وارد بهداشت کرده اند که اکثر انها صبح تا ظهر ول می گردند وحقوق حرام می گیرند. پزشکان بیمه روستایی که باید یکماه در روتا کامل کار کنند در ماه بعضاً۱۵روز می مانند و موثق اطلاع داریم ۱/۵(یک ونیم ) میلیونش رومیدن به یکنفر وحقوق ماه تمام را می گیرند وخیلی ها از این دست اخبار پس شمارا به خون این شهدا ورود کنید.

    • با صحبت شما کارمند بهداشت موافقم . چون شبیه همین موضوع را یه چشم خود مشاهده کرده ام . یکی از پرسنل شبکه بهداشت که قراردادی است و گاها به ادارات مختلف مراجعه میکند با کمال افتخار در مقابل کارمندان اداره ….. گفت که فقط روزی نیم ساعت در شبکه هست و بقیش به کار خودم میرسم و به این امر مباهات میکرد . این در حالیست که مسئولین بهداشت هم از موضوع اطلاع دارند و به لحاظ یکسری ملاحظات اجازه حرام خوری به چنین افراد خائنی داده میشود . چه شده که از زیر کار در روی شده افتخار و اشخاطص آنقدر گستاخ باشند که براحتی سر خود رابلند کنن و آن را نشانه اقتدار و لیاقت بدانن . شرم آور نیست ؟!

  39. این اتفاقات فقط در بی تدبیری و بی امیدیست! در گذشته سابقه نداشته است

  40. اگه فرماندار واقعا لایق باشه در اون شبکه بهداشت رو تخته میکنه تا نباشند مسئولین بی لیاقت

  41. با سلام . ضمن تبریک قدم نورسیده . لازم به ذکر است که در فاز دوم قانون هدفمندی یارانه یکی از امکانات و خدمات بهداستی که صورت رایگان است زایمان طبیعی است و هیچ پولی در یافت نمیشود در تهران و اغلب شهر های ایران برسر در بیمارستانهای دولتی ونیمه دولتی بنر های بزرگ زده شده زایمان طبیعیی رایگان انجام میشود(بیمارستان لولاگر -اقبال – بابک – اکبر آبادی و سایر بیمارستانهادولتی نیمه دولتی ).۱ چرا بیمارستان درخواست پول کرده ۲.چرا پرسنل نسبت به وضعیت بیمار بی اهمیت بوده ۳- رئیس محترم بهداشت توضیح بدهند چرا این اتفاق افتاده و اگر توان این نابسامانی را ندارند با شهامت مسئولیت پپذیرد . واز کار خود استفا بدهد مگر جان مردم بازی کودکانه است .و در پایان ابراز تاسف

  42. به عرض دوستان برسونم که نماینده وزیر محترم بهداشت دیروز به کوهدشت و بیمارستان اومدن و جالب اینجاست که نامه ای با دستور ریاست محترم بیمارستان به دانشگاه ارسال شده مبنی بر اینکه این خانم باردار تکرر ادرار داشته و به این خاطر در دستشویی زایمان کرده است .تا اینکه نماینده وزیر محترم بهداشت دست آقای دکتر امرای رو گرفتند فاصله بین توالت زایشگاه که داخل خود زایشگاه هستش رو با توالتهای کثیف محوطه بیمارستان رو به ایشان نشون دادند .آقای مدیر محترم شما با این کارها … می خواید به کجا برسید .حالا سیاسیون شهر بیان از این آقا دفاع کنند…

    [پاسخ]

  43. پس چرا هی میگن بچه بیارید

  44. اینو باید به آقای وزیر بگید مگه نمیگه همه چی واسه تولد نوزاد رایگانه پس چرا پول گرفتن

  45. خلایق را هر چه لایق . این مردم لیاقت بیش از این را ندارند. وسلام بحث نکنید

  46. خداوندا ما که از این فرماندار هیچی ندیدیم خودت یه کاری بکن تابره .

  47. من کوهدشت زندگی نمی کنم ولی درباره وضعیت اسفبارش خیلی شنیدم . یعنی تو این شهر یه خیر هم پیدا نمی شه یه سرو سامانی به امکاناتش بده . بخدا شرم آوره . نمی دونم کادر درمانی استان البته نه همشون افراد مردمی و دلسوزی نیستن و خودشون رو از جنس مردم نمی بینن

  48. کرمی از خرم اباد،واقعا به مسولین این استان باید تبریک گفت بابت تلاش وکوششی که دربریدن ناف نوزاد تازه متولدشده انجام دادن خداقوت ۵۰۰هزارتومن نوش جونتون، تبریک به دوستان کوهدشتی که میبینندو دم نمیزنن ازاین همه بی عدالتی در شهر،لاحول وولاقوت اله بالله ،خداوندا توراسپاس بابت این همه صبرو تحمل به مردم لرستان ،توراسپاس به این همه سکوت،ما که یک عمره انتظار داریم رهبر همچون ایلام وکرمانشاه و….به استانمان سفرکند وماییه خیروبرکت باشدتاشاید گره ای ازگرههای این استان باز شود به یومن قدم مبارکشان .امیدوارم روزی این اتفاق بیفتد. وازوزیر بهداشت میخواهیم که به فکر این مردم باشد

  49. من هم کوهدشت زندگی نمیکنم منم از مهاجرین آواره به دنبال کار در شهرهای دیگر ایران هستم اما دلم همیشه برای زادگاهم می تپه و وقتی خبرها را از سایت میرملاس میخوونم فقط تاسف میخورم … به امید روزی که این شهرستان مسئولین با انصاف به خود ببینه آمیـــن.

  50. چرا پیگیری نشد و چرا پاسخی داده نشده. الان حدود یک هفته گذشته است.
    به قول اخبار ۲۰:۳۰ این ماجرا هم “”ماستمالیزاسیون”” شد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  51. بیشتر از دو سال گذاشت و هیچ برخورد با خاطین نشد
    کاش میرملاس پیگیری میکرد به بهانه دو ساله شدن
    شاید میرملاس فراموش کرده باشد اما ما فراموش نمی کنیم

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.