تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

رونمایی از دلیل برکناری معاون عمرانی استاندار لرستان/ بازوند: با کیان پور اختلاف سلیقه داشتیم

  • کد خبر : 55982
  • 26 شهریور 1393 - 10:43

رونمایی از دلیل برکناری معاون عمرانی استاندار لرستان/ بازوند: با کیان پور اختلاف سلیقه داشتیم  به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر: در حالی مراسم تودیع مجید کیان پور معاون سابق امور عمرانی استاندار لرستان و معارفه معاون جدید برگزار شد که پس از ۱۶ روز سکوت استاندار لرستان امروز هوشنگ بازوند از دلایل […]

http://multimedia.mehrnews.com/Original/1393/06/25/IMG17104873.JPG

رونمایی از دلیل برکناری معاون عمرانی استاندار لرستان/ بازوند: با کیان پور اختلاف سلیقه داشتیم
 به گزارش میرملاس نیوز به نقل از مهر: در حالی مراسم تودیع مجید کیان پور معاون سابق امور عمرانی استاندار لرستان و معارفه معاون جدید برگزار شد که پس از ۱۶ روز سکوت استاندار لرستان امروز هوشنگ بازوند از دلایل این برکناری سخن گفت.

 مردادماه سالجاری بود که موضوع تغییر معاون عمرانی استاندار لرستان در محافل خبری و مدیریتی استان پیچید تا در تاریخ ۹ شهریورماه سالجاری ناگهان مجید کیان پور توسط استاندار لرستان کنار گذاشته شود، موضوعی که موجب واکنشهای متعدد در رسانه های استان شد.

از آن روز تاکنون گمانه زنی های زیادی در زمینه علت برکناری مجید کیان پور در رسانه ها مطرح شده است تا امروز هوشنگ بازوند در مراسم معارفه معاون جدید امور عمرانی استاندار لرستان نسبت به رونمایی از دلایل خود در این زمینه اقدام کند.

وی در سخنانی با بیان اینکه مهندس کیان پور از دوستان قدیمی ما بوده و هنوز هم هست افزود: روزی که می خواستم حکم استانداری لرستان را بگیریم راهی کربلا شدم و از حضرت ابوالفضل(ع) خواستم که من را در این راه کمک کند تا در راستای توسعه استان مماشات نکنم.

بازوند با بیان اینکه سر توسعه لرستان هیچ معامله ای انجام نخواهم داد یادآور شد: هزینه توسعه استان را باید مدیریت و همچنین مردم بپردازند و این تغییرات به طور قطع هزینه دارد و این موضوع اجتناب ناپذیر است.

استاندار لرستان با بیان اینکه این توقع را از همه مدیران و همکاران در راستای توسعه استان دارم افزود: در استانی که وضعیت شاخص ها نامطلوب است و به سمت بحران می رود مدیران باید ریسک پذیری بالایی داشته باشند تا بتوانیم از پیچ سخت عبور کنیم.

بازوند با بیان اینکه از همه معاونین استاندار، مدیران استانی و ستادی توقع داریم که این قدرت ریسک پذیری را داشته باشد تصریح کرد: اگر بخواهد وضع به همین روند استمرار پیدا کند به مانند ۳۰ سال گذشته بازهم در توسعه نیافتگی باقی خواهیم ماند.

وی با بیان اینکه حلقه مفقوده در مسیر توسعه استان لرستان بحث مدیریت است، بیان داشت: مدیران استان باید ریسک پذیر باشند و روی همین موضوع بود که با مهندس کیان پور مقداری اختلاف سلیقه داشتیم.

استاندار لرستان با بیان اینکه از وی تقاضا کرده بودیم که در جلسه تودیع و معارفه حضور پیدا کند تصریح کرد: ولی ایشان کم لطفی کردند و نیامدند.

وی با تشکر صمیمانه از زحمات مجید کیان پور بابت مدت زمان فعالیت در استان به محمد اصلانی خیرمقدم گفت و از وی به عنوان مدیری با تجربه و دارای سابقه مطلوب در حوزه عمرانی یاد کرد.

بازوند در ادامه سخنان خود تلویحا به برخی مطالب مطرح شده در رسانه ها در مورد به کار گیری یک پیمانکار در پروژه های حوزه شهری اشاره کرد و بیان داشت: در بحث عمران شهری فرصت سوزیهای زیادی را مشاهده کرده ام.

وی ادامه داد: در این زمینه یکسری پیمانکاران وارد کار شده اند که به سرعت می توانند پروژه را تحویل دهند به عنوان مثال پیمانکار پروژه پل جهادگران کار را ۱۲ ماه زودتر نسبت به برنامه زمان بندی تحویل می دهد.

بازوند از این پیمانکاران به عنوان افرادی ایثارگر یاد کرد و گفت: این پیمانکار قرار بود که ۲۰ شهریورماه تقاطع غیرهم سطح گلدشت را شروع کند و تمام فعالیتهای لازم را نیز انجام داده ولی متاسفانه شهرداری شرایط را هنوز فراهم نکرده است.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از پیمانکاران واقعی و توانمند در استان ابراز امیدواری کرد که دیگر شاهد استمرار فرصت سوزی ها در حوزه عمران شهری استان نباشیم.

مجید کیان پور به مدت ۹ ماه معاون امور عمرانی استاندار لرستان بود که در مراسم تودیع خود حضور پیدا نکرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=55982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۶
  1. سلام براستاندار فرهیخته وتوانا ولی جناب استاندارمردم انتظار دارن که هرچه زودتر مدیران ناکارامد قبلی جای خودرابه افرای بدهند که تفکرتوسعه ای دارند مردم اگرراضی به عملکرد این اقایان بودند که به طرف مقابل رای میدادند لطفا مردم را بیشتراز این ناامید نکنید که گناه بزرگیست

  2. لطفا به داد راه و شهرسازی برسید کارمندان این مجموعه عظیم به امان خدا رها شده اند گواه حرفم نظرسنجی بین کارکنان است

  3. باسلام

  4. در مورد فرمانداری کوهدشت چه میگویید دارید مماشات میکنید یا نه

  5. اگر ریسک پذیری می خواهید لطفا از خودتان شروع کنید آقای استاندار چرا ریسک نمی کنید همه بخشداران وفرماندار کوهدشت دست نخورده باقی ماندن انگار نه دولتی رفته ونه دولتی آمده آیا ریسک پذیری وجسارت فقط برای کیان پور بود یا خود شما هم که نماینده ارشد دولت در استان هستید نباید اقدامی بکنید لطفا از خودتان شروع کنید تا زیر دستان نیز یاد بگیرند

  6. درود بر اقتدار ملکشاهی

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.