تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
8

بزرگداشت آیت‎الله محمدرضا قبادی آدینه‎وند در خرم‎آباد برگزار شد

  • کد خبر : 56958
  • 06 مهر 1393 - 14:13

  با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صبح امروز بزرگداشت آیت‎الله محمدرضا قبادی آدینه‎وند استاد حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه کمالیه خرم‎آباد برگزار شد. به گزارش میرملاس به نقل از فارس از خرم‏‌آباد، با حضور حجت‏‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت، الهیار ملکشاهی نماینده مردم […]

13930631000542_PhotoA

 

با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی صبح امروز بزرگداشت آیت‎الله محمدرضا قبادی آدینه‎وند استاد حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه کمالیه خرم‎آباد برگزار شد.

به گزارش میرملاس به نقل از فارس از خرم‏‌آباد، با حضور حجت‏‌الاسلام سید احمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان، حجت‎الاسلام ابراهیم طهماسبی امام جمعه کوهدشت، الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، هوشنگ بازوند استاندار لرستان و اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و مدیران دستگاه‏‌های اجرایی لرستان صبح امروز بزرگداشت آیت‎الله محمدرضا قبادی آدینه‎وند استاد حوزه و دانشگاه در حوزه علمیه کمالیه خرم‎آباد برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم امام جمعه شهرستان کوهدشت به برخی از فضائل این مرحوم پرداخت و وی را یکی از افتخارات مردم لرستان به ویژه شهرستان کوهدشت دانست.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=56958

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.