تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

همه ی عوامل اجرایی بازسازی واقعه ی غدیر، بومی کوهدشت هستند

  • کد خبر : 57933
  • 20 مهر 1393 - 13:04

     سرهنگ عباس آدینه وند   به گزارش آسوبان، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در نشست خبری و مطبوعاتی با اصحاب رسانه ی شهرستان کوهدشت در خصوص بازسازی واقعه ی غدیر گفت: غدیر، روز ولایت و رهبری است. سرهنگ آدینه وند، غدیر را پایه و اساس دین دانست و تصریح کرد: غدیر، چکیده ی تمام ادیان […]

IMG_1981

     سرهنگ عباس آدینه وند

 

به گزارش آسوبان، فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت در نشست خبری و مطبوعاتی با اصحاب رسانه ی شهرستان کوهدشت در خصوص بازسازی واقعه ی غدیر گفت: غدیر، روز ولایت و رهبری است.

سرهنگ آدینه وند، غدیر را پایه و اساس دین دانست و تصریح کرد: غدیر، چکیده ی تمام ادیان الهی و خلاصه مکتب وحی است و فقط یک واقعه ی تاریخی نیست.

وی با بیان اینکه غدیر، نه فراموش شدنی و نه کهنه شدنی است؛ بیان داشت: مدیریت یک جامعه از مهم ترین مسائل یک جامعه است و اسلام برای مدیریت جامعه اهمیت زیادی قائل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کوهدشت، آمادگی و هماهنگی نهادها و مسئولان شهرستان کوهدشت برای بازسازی واقعه ی غدیر را از یک ماه پیش دانست و اظهار کرد: اولین جلسه ی این آماده سازی در استان یزد و با حضور سازمان بسیج مستضعفین انجام شده است.

سرهنگ آدینه وند با بیان اینکه بازسازی غدیر در استان لرستان، تنها به شهرستان کوهدشت اختصاص داده شده است؛افزود: بازسازی واقعه ی غدیر، همت اصحاب را برای اطلاع رسانی به عموم مردم می طلبد.

وی حضور مردم در بازسازی غدیر را ۲۰ هزار نفر دانست و گفت: همه ی عوامل اجرایی بازسازی واقعه ی غدیر از کارگردان و بازیگر گرفته تا دکور بازسازی از نیروهای بومی شهرستان کوهدشت هستند و در بازسازی از ظرفیت هنرمندان شهرستان کوهدشت استفاده شده است.

بر پایه ی این گزارش، بازسازی واقعه ی غدیرخم فردا ساعت ۸ صبح در شهرستان کوهدشت، شهرک آزادگان برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=57933

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.