تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

پیام تسلیت مجمع فرهنگیان ایران اسلامی منطقه ی لرستان

  • کد خبر : 58982
  • 01 آبان 1393 - 2:04

  آنچه از دریا به دریا می رود    از همان جا کامد آن جا می رود درگذشت مرد حق طلبی و عدالت ، میانه روی وانصاف، مبارزه و مسئولیت ، شاگرد حضرت امام (ره) وهمسنگر سال‌های مبارزه ی مبارزان راه آزادی و پیشرفت و معنویت در برابر استبداد و خودکامگی رژیم گذشته، حضرت آیت‌الله شیخ […]

664966_347

 

آنچه از دریا به دریا می رود    از همان جا کامد آن جا می رود

درگذشت مرد حق طلبی و عدالت ، میانه روی وانصاف، مبارزه و مسئولیت ، شاگرد حضرت امام (ره) وهمسنگر سال‌های مبارزه ی مبارزان راه آزادی و پیشرفت و معنویت در برابر استبداد و خودکامگی رژیم گذشته، حضرت آیت‌الله شیخ محمدرضا مهدوی کنی ریاست محترم شورای خبرگان رهبری موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

حضرت آیت الله مهدوی کنی به تعبیر ریاست محترم جمهوری«به راستی بزرگ قوم و از مجاهدان زجرکشیده ی نهضت اسلامی و از سابقون انقلاب و پیشکسوت نهاد روحانیت بود که همواره بر فراحزبی بودن این قشر و بی‌طرفی درمنازعاتِ قدرت، تأکید می‌نمود. مشی اعتدال او به خصوص در فضای انقلابی تأسیس نظام جمهوری اسلامی ایران، بسیار ارزشمند و الهام‌بخش و نمادی از پیوند مفهوم انقلاب و اعتدال بود. او همواره با تدبیر سخن می‌گفت، راه اعتدال و میانه‌روی را برمی‌گزید و چراغ امید را در دل مشتاقان راه هدایت، پرفروغ نگاه می‌داشت.»

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی منطقه ی لرستان به نمایندگی از خانواده ی گسترده ی آموزش و پرورش لرستان این مصیبت بزرگ را خدمت مقام معظم رهبری، مردم رشید وسرفراز ایران اسلامی به ویژه فرهنگیان، اولیا و مربیان و دانش آموزان عزیز لرستانی تسلیت عرض می نماید! خداوند بزرگ، روح بلند این مقام ربانی را با شهیدان و امام شهیدان محشورکند.

مجمع فرهنگیان ایران اسلامی منطقه ی لرستان

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=58982

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.