تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

برنامه های مشاوره ای در مدارس لرستان برگزار می شود

  • کد خبر : 59885
  • 15 آبان 1393 - 15:35

  معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش لرستان از تقویت برنامه های مشاوره ای در آموزش و پرورش این استان خبر داد. به گزارش میرملاس به نقل از شبستان ، محسن یوسفوند، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش لرستان، صبح امروز(۱۵آبان) درجلسه برنامه ریزی طرح مشاوره در مدارس، اظهار کرد: مشاوره تربیتی […]

012

 

معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش لرستان از تقویت برنامه های مشاوره ای در آموزش و پرورش این استان خبر داد.

به گزارش میرملاس به نقل از شبستان ، محسن یوسفوند، معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش و پرورش لرستان، صبح امروز(۱۵آبان) درجلسه برنامه ریزی طرح مشاوره در مدارس، اظهار کرد: مشاوره تربیتی و تحصیلی از راه های تعلیم و تربیت درست دانش آموازن است.

 وی، با بیان اینکه دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند، افزود: تعلیم و تربیت درست دانش آموزان در واقع ساختن فردای بهتر است.

 یوسفوند، تصریح کرد: مشاوره تحصیلی زمینه ساز موفقیت دانش آموزو کمک به تحصیل آنهاست.

 معاون پرورشی وفرهنگی اداره کل آموزش وپرورش لرستان، بیان کرد: مشاوره تربیتی دانش آموزان نیز در ارشاد و راهنمایی دانش آموزان و پاسخ گویی به سوالات آنها موثر است.

 وی، با بیان اینکه مشاوره رابطه انسانی و معنوی بین دو فرد است، ادامه داد: هدف مشاوره، کمک و یاری رساندن به مراجع است، تا مهمترین و شایسته ترین راه ها را انتخاب و عاقلانه ترین تصمیمات را اتخاذ نماید.

 یوسفوند، گفت: در بطن چنین تصمیم گیری درک خویشتن، بینش فردی، اجتماعی، فراگیری و داشتن رفتاری مفید و موثر برای خود نهفته است  که به طور حتم نشان از تقدم مشاوره بر تعلیم و تربیت است.

 این مقام مسئول، در پایان خاطرنشان کرد: طرح همراه با مشاور همگام با مدرسه امسال به صورت وسیع در سطح مدارس استان برگزار می شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=59885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.