تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

۱۶ عنوان کتاب در لرستان رونمایی شد

  • کد خبر : 60863
  • 29 آبان 1393 - 22:07

  ۱۶ عنوان کتاب روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از مولفان، پدیدآورندگان و خادمان کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در خرم آباد رونمایی شد. به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، این کتاب ها در حوزه های متخلفی، ادبی، تاریخی و مذهبی بوده که همگی توسط نویسندگان لرستانی نگاشته شده است. همچنین […]

81394278-6089462

 

۱۶ عنوان کتاب روز پنجشنبه در مراسم تجلیل از مولفان، پدیدآورندگان و خادمان کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در خرم آباد رونمایی شد.

به گزارش میرملاس نیوز به نقل از ایرنا، این کتاب ها در حوزه های متخلفی، ادبی، تاریخی و مذهبی بوده که همگی توسط نویسندگان لرستانی نگاشته شده است.

همچنین در این مراسم از ۶۱ فعال حوزه کتاب و کتابخوانی دستگاههای فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیما، امورکتابخانه ها، دانشگاه لرستان و میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تجلیل شد.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در این خصوص گفت: ۷۸عنوان کتاب طی شش ماهه نخست امسال در استان چاپ شده است.

ماشاءالله امان الهی بهاروند در گفت و گو با ایرنا تعداد عناوین کتاب چاپ شده در مدت مشابه سال گذشته را ۲۸ برشمرد و افزود: عناوین چاپ شده شش ماهه امسال معادل مجموع عناوین چاپ شده سال گذشته است.

وی تصریح کرد: رشد ۱۰۰ درصدی چاپ کتاب در استان بیانگر روند روبه رشد این کار فرهنگی در استان بوده که با حمایت های دولت، شرایط و ثبات قیمت ها در بازار، ساماندهی قیمت ها و هزینه ها از جمله قیمت کاغذ و افزایش تعداد ناشران تحقق یافته است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۱۸ ناشر و ۴۸ واحد چاپخانه فعال در استان وجود دارد و به منظور سپاس از تلاش فعالان عرصه کتاب همایش های خدمان کتاب و صنعت چاپ طی هفته کتاب و کتابخوانی در خرم آباد و دورود برگزار خواهد شد.

امان الهی بهاروند با اشاره به شناسایی بیش از یکهزار نویسنده و مولف لرستانی گفت: در این همایش ها از نویسندگان، محققان، مترجمان، ناشران، کتابفروش های برجسته و ویراستاران تقدیر می شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=60863

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.