تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تاکید عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال: اگر گهر در لرستان بازی نکند، خیانت به مردم استان است ورزشگاه تختی خرم‏آباد دو هفته‏ای تکمیل می‏شود

  • کد خبر : 6280
  • 14 تیر 1391 - 12:02

تاکید عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال: اگر گهر در لرستان بازی نکند، خیانت به مردم استان است ورزشگاه تختی خرم‏آباد دو هفته‏ای تکمیل می‏شود رئیس هیأت فوتبال لرستان با انتقاد از کارشکنی برخی گفت: گهری‏ها نمی‏خواهند خارج از استان بازی کنند. همایون بهاروند در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز،افزود: مسوولان این تیم به ما نامه […]


تاکید عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال:
اگر گهر در لرستان بازی نکند، خیانت به مردم استان است
ورزشگاه تختی خرم‏آباد دو هفته‏ای تکمیل می‏شود
رئیس هیأت فوتبال لرستان با انتقاد از کارشکنی برخی گفت: گهری‏ها نمی‏خواهند خارج از استان بازی کنند.

همایون بهاروند در گفت‏وگو با خبرنگار میرملاس نیوز،افزود: مسوولان این تیم به ما نامه داده‏اند که اگر ورزشگاه دورود مهیا نشود، خیلی مشتاق هستند بازی‏های خانگی در خرم‏آباد برگزار شود.

وی ادامه داد: براین اساس ما هم پیگیری کرده و موضوع را با اداره کل ورزش و جوانان و استانداری لرستان مطرح کرده‏ایم. اگر گهر به خارج از استان برود قطع به یقین با مشکلات زیادی مواجه می‏شود و در این صورت استفاده از امتیاز میزبانی از دست می‏رود.

بهاروند با بیان اینکه ورزشگاه انقلاب کرج که گفته می‏شود میزبان دیدارهای گهر است حدود ۴۵۰ کیلومتر با دورود فاصله دارد، اضافه کرد: اگر بازی در هر یک از شهرستان‏های لرستان باشد، بدون شک ۲۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه از گهر حمایت خواهند کرد.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان اینکه ورزشگاه اراک که به‏عنوان یکی از میزبانان گهر نام برده می‏شود در حد تختی خرم‏آباد است، تصریح کرد: هر چند مجموعه ورزشی تختی در شأن مردم لرستان نیست اما زمین فوتبال آن در حد لیگ برتر است و متاسفانه رختکن‏های آن در حد لیگ دو هم نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تنها مشکل این ورزشگاه، رختکن و اسکوربورد است، خاطرنشان کرد: اگر مسوولان همت کنند، ورزشگاه تختی دو هفته‏ای آماده می‏شود و حتی می‏‏شود، دیدار هفته اول با ملوان هم در استان خودمان برگزار شود.

بهاروند تاکید کرد: اگر بازی‏های خانگی گهر خارج از لرستان برگزار شود، خیانت به مردم استان است. چرا باید از شروع فصل کار خودمان را سخت کنیم و در انتهای فصل حسرت این بازی‏ها را بخوریم؟

رئیس هیأت فوتبال لرستان با بیان اینکه تا چند روز دیگر باید ورزشگاه میزبان به سازمان لیگ اعلام شود، به وضعیت روشنایی ورزشگاه تختی خرم‏آباد اشاره کرد و گفت: در این زمینه با توافقاتی که با شرکت توزیع برق لرستان داشته‏ایم، مشکلی نداریم و اگر مسوولان عزم خودشان را جزم کنند، حتماً این ورزشگاه تا شروع لیگ آماده می‏شود.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6280

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. تشکر آقای مریدی

    اسم آقای بهاروند حیدره به اشتباه همایون تایپ شده

    • سلام دوست عزیز
      متشکر از اینکه با دقت به نکات ظریف توجه می‏کنید. اسم شناسنامه ای ایشان حیدر اما در بین اهالی ورزش استان به همایون معروفند و ما هم به ایشان حاج همایون می‏گوییم.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.