تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

شرایط استثنایی جشنواره بهار تا بهار اینترنت پر سرعت مخابرات لرستان

  • کد خبر : 64943
  • 05 اسفند 1393 - 10:52

  جشنواره فروش اینترنت پر سرعت بهار تا بهار شرکت مخابرات لرستان آغاز گردید. به گزارش میرملاس به نقل روابط عمومی شرکت مخابرات استان لرستان ، عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات لرستان با اعلام این خبر گفت: این طرح همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ مصادف با روز جمهوری اسلامی […]

bahar12

 

جشنواره فروش اینترنت پر سرعت بهار تا بهار شرکت مخابرات لرستان آغاز گردید.
به گزارش میرملاس به نقل روابط عمومی شرکت مخابرات استان لرستان ، عضو هیأت مدیره شرکت مخابرات لرستان با اعلام این خبر گفت: این طرح همزمان با دهه مبارک فجر آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ۱۳۹۴ مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت.
مهندس نبی‌الله شمسی‌فر ۵ گیگابایت حجم اضافه رایگان ماهیانه یا مودم رایگان مختص مشترکین سرویس ۲Mbps برای قرارداد‌های یک ساله از مزایای این طرح برشمرد و افزود: ۳ گیگابایت حجم اضافه رایگان ماهیانه مختص مشترکین سرویس ۱Mbps برای قرارداد‌های یک ساله نیز در نظر گرفته شده است.
وی افزود: ترافیک شبانه رایگان از ساعت ۱ تا ۶ صبح و نیز شرکت در قرعه کشی ۲۰۰ کمک هزینه نقدی ۱۰ میلیون ریالی سفر به عتبات عالیات از مزایای دیگر این طرح هستند.
شمسی‌فر اظهار داشت: مشترکین می‌توانند یکی از دو روش پیش پرداخت و یا پس‌پرداخت را برای سرویس مورد نظر خود انتخاب نموده و همچنین در صورت تمایل کل مبلغ قرارداد خود را یکجا پرداخت نمایند.
وی افزود: مشترکین محترم جهت کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند به مراکز مخابرتی مربوطه مراجعه و یا با شماره ۲۰۲۰ تماس بگیرند.
 
 
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=64943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.