تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
12

نماینده الیگودرز خواستار ارائه خدمات رفاهی به روستاییان شد/ دو روستای شهرستان الیگودرز از نعمت گاز بهره مند شدند

  • کد خبر : 6498
  • 21 تیر 1391 - 9:48

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت : مسوولان با ارائه هرچه بیشتر خدمات رفاهی و اجتماعی در مناطق محروم مردم را به ماندن در روستاها تشویق کنند. به گزارش می ملاس نیوز؛ محمدتقی توکلی در جمع مردم روستاهای مزرعه آباد و میرانده از توابع بخش مرکزی الیگودرز افزود : ارائه خدمت به مناطق […]

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت : مسوولان با ارائه هرچه بیشتر خدمات رفاهی و اجتماعی در مناطق محروم مردم را به ماندن در روستاها تشویق کنند.

به گزارش می ملاس نیوز؛ محمدتقی توکلی در جمع مردم روستاهای مزرعه آباد و میرانده از توابع بخش مرکزی الیگودرز افزود : ارائه خدمت به مناطق محروم و بردن امکانات رفاهی به اینگونه مناطق از مهاجرت بی رویه روستاییان به شهر جلوگیری می نماید.

وی اظهار داشت : ساخت مراکز فرهنگی هنری ، اماکن ورزشی و تفریحی در روستاها نقش به سزایی در جلوگیری از مهاجرت مردم به سمت شهرها دارد.

توکلی گفت : پرداخت تسهیلات کشاورزی به روستاییان خصوصا جوانان تحصیل کرده به منظور انجام کارهای کشاورزی ، تولیدی و صنعتی یکی دیگر از اقداماتی است که باید توسط مسوولان به ویژه دست اندرکاران امر کشاورزی انجام پذیرد.

در این دیدار مردم روستاهای مزرعه آباد و میرانده خواستار بر طرف شدن مشکلات آب آشامیدنی این مناطق شدند.

ساخت جاده ارتباطی الیگودرز ، ازنا به طرف اراک از خواسته مردم این منطقه بود که در دستور کار مسوولان مربوطه قرار گرفت.

با بهره برداری از دوطرح گازرسانی ، ساکنان روستاهای ‘مزرعه آباد’ و ‘میرانده’ از توابع بخش مرکزی الیگودرز از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: برای گازرسانی به این روستاها افزون بر هفت کیلومتر شبکه گذاری شد.

علی گودرزی در مراسم بهره برداری از این طرحها افزود : برای اجرای این پروژه ها اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال هزینه شده است.

وی اظهار داشت : به منظور تکمیل طرح گازرسانی به این روستاها یک ایستگاه تقلیل فشار گاز نیز نصب شد.

گودرزی تصریح کرد : در حال حاضر خطوط تغذیه گاز دو محور فرسش و شاپورآباد از توابع الیگودرزدر دست اجراست که امید می رود با همکاری مردم سریعتر به بهره برداری برسد.

وی گفت : علاوه بر اجرای عملیات گازرسانی به روستاها ، با هدف حمایت از تولید و توسعه بخش کشاورزی و صنعتی تعداد ۱۸ واحد از ابتدای سالجاری تاکنون در سطح استان گازرسانی شده است.

در مراسم افتتاح این طرحها نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ، فرماندار و جمعی از مسوولان این شهرستان حضور داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=6498

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.