تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

عامل ۹۵ درصد آتش سوزی عرصه های طبیعی لرستان انسانی است

  • کد خبر : 69499
  • 17 خرداد 1394 - 17:02

    مدیر کل ستاد حوادث استانداری لرستان گفت: ۹۵ درصد آتش سوزی های رخ داده در عرصه های طبیعی لرستان ، به دلیل بی توجهی عامل انسانی  رخ می دهد.  به گزارش میرملاس ، رضا آریایی در جلسه ستاد حوادث استان افزود: این در حالی است که تاکنون در این خصوص فرد یا افرادی […]

 

 

مدیر کل ستاد حوادث استانداری لرستان گفت: ۹۵ درصد آتش سوزی های رخ داده در عرصه های طبیعی لرستان ، به دلیل بی توجهی عامل انسانی  رخ می دهد.

 به گزارش میرملاس ، رضا آریایی در جلسه ستاد حوادث استان افزود: این در حالی است که تاکنون در این خصوص فرد یا افرادی به مراجع قضایی معرفی نشده است.

 وی با انتقاد از عدم فرهنگ سازی در خصوص حفظ  و صیانت از منابع طبیعی اظهار داشت: تنها در موارد محدود پرونده هایی در خصوص زغال گیری تشکیل شده و علیرغم اعلام آمادگی دادستان خرم آباد برای رسیدگی خارج نوبت به پرونده خاطیان محیط زیست، تاکنون پرونده ای در خصوص آتش سوزی ها تشکیل نشده است.

 آریایی تصریح کرد: همچنین ۷۵ درصد توپوگرافی لرستان ناهموار است  و امکان فرود بالگرد در تمامی مناطق وجود ندارد.

 وی خواستار تجهیز  وبه روز رسانی امکانات امدادی دستگاههای مرتبط شد و گفت: فرمانداری ها ردیف اعتبار اضطراری ندارند و باید سالانه اعتباری برای تجهیزات منابع طبیعی  و محیط زیست در نظر گرفته شود.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=69499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.