تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

کامیون های عراقی محور زانوگه لرستان را به محوری پر خطر تبدیل کرده است

  • کد خبر : 70296
  • 30 خرداد 1394 - 8:19

  رییس پلیس راه لرستان گفت :کامیون های عراقی محور زانوگه لرستان را به محوری پر خطر تبدیل کرده است.به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا ، سرهنگ مرتضی چغلوند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود : کامیونهای عراقی وضعیت تردد در محور زانوگه را از وضعیت قبلی خارج کرده اند . وی اظهار کرد : در […]

4کامیون عراقی

 

رییس پلیس راه لرستان گفت :کامیون های عراقی محور زانوگه لرستان را به محوری پر خطر تبدیل کرده است.
به گزارش میرملاس به نقل از ایرنا ، سرهنگ مرتضی چغلوند روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود : کامیونهای عراقی وضعیت تردد در محور زانوگه را از وضعیت قبلی خارج کرده اند .

وی اظهار کرد : در حال حاضر محور زانوگه یکی از محورهای پرتردد استان است که وجود کامیون های عراقی این محور را به یک محور ترانزیتی پر خطر تبدیل کرده است.

وی تصریح کرد : با توجه به وضعیت کنونی این محور که هشت محور از استان های غرب کشور ارتباطشان به استان های جنوبی از طریق محور اسلام آباد – زانوگه انجام می شود توجه مسولان در راستای چهار خطه شدن این محور امری بسیار ضروری است .

رئیس پلیس راه لرستان افزود: کامیون های عراقی پیوسته حرکت می کنند و اجازه مانور به خودروی سواری را نمی دهند و این موضوع باعث سبقت های ناخواسته از جانب خودروهای مسافربر و ایجاد تصادف در این محور می شود .

وی در ادامه گفت : شخصیت حرفه ای رانندگان عراقی برای ما نا آشنا است و این در حای است که این وسایل نقلیه مدیریت واحد ندارند و معمولا به صورت تجمعی در محورها توقف دارند .

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70296

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 5در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۵
  1. وای از دست کامیون های عراقی و حتی ایرانی که من که هفته ای یا دو هفته یک بار میرم رومشگان و برمیگردم ، هزار بار زنده میشم و میمیرم
    پر خطرترین جاده لرستان که حتی به درد ماشین سبک هم نمی خوره با وجود اینکه ماشین های سنگین احاطه ش کردن و هر لحظه هشدار مرگ میدن این جاده ست

  2. سلام . شما رابه خدا فکری به حال این کامیون های عراقی کنید حتی مردم شهرستان رومشکان از زیارت گاه های حومه خود محروم هستند بخاطر خطر جاده ای

  3. مسولین راه و ترابری رو قسم میدم فکری به حال این جاده سیمره زانوگه بکنند..بابا این همه ماشین سنگین و خودروی بین الممللی چرا باید جادش دو بانده نباشه.چرا به سلامتی مردم اهمیت نمیدین .

  4. اوایل بد نبود راننده ها هنوز به جو ایران عادت نداشتند ولی العان خیلی پررو شده اند سر هرچی چونه میزنن و بعضیها فارسی یاد گرفتن البته پولش به جیب اون بالا نشینها تو تهران میره ما همه کارگریم ویک چیز دیگه بار اینها نفت سیاهه و تو راه نفت سیاه رو میفروشند و به جاش گازوئیل میخرند قاطی بار میکنند خیلی ها شغلشان شده همین کار و از این طریق ارتزاق میکنند

  5. با سلام ؛حال جناب آقای مسئولین بفرمایید راهکار شما چیست ؟ شما چه تلاشی کرده اید؟این را که همه میدانند وشمانیز می دانید که بیشترین خسارت را چه جانی چه مالی مردم درمانده ی این روستاها متحمل می شوند شما که کلیلومترها از این معضل دور هستید به عبارتی در حاشیه ی امن قرار دارید و وقتی هم که هر مسئولی به این جاده مشرف می شود با ایمن ترین ماشین ها قدم رنجه می فرمایند.
    باور بفرمایید اگر برای این مشکل گامی بردارید هیچ چیز از شایستگی های شما کم نمی شود شایستگی تان رادر کار بزرگ ثابت کنید نه در حرف بی عمل.حادثه دلخراش تصادف مینی بوس و جان سپردن تعدادی از مردم این دیار،تصادف دلخراش معلمین زحمت کش(که مشتی است نمونه خروار) را هیچ کسی فراموش نمی کند.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.