تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

۶۰درصد روستاهای شهرستان دلفان مشکل آب شرب بهداشتی دارند

  • کد خبر : 70471
  • 02 تیر 1394 - 11:59

  فرماندار شهرستان دلفان گفت : ۶۰ درصد روستاهای این شهرستان مشکل تامین آب شرب بهداشتی و سالم دارند. به گزارش میرملاس ، علی باقری روز سه شنبه در جلسه کارگروه بهداشت شهرستان دلفان افزود: خشکسالی های چند سال اخیر و خشک شدن منابع تامین آب موجب شده که برخی روستائیان منطقه به چشمه ها […]

81656711-6537506

 

فرماندار شهرستان دلفان گفت : ۶۰ درصد روستاهای این شهرستان مشکل تامین آب شرب بهداشتی و سالم دارند.

به گزارش میرملاس ، علی باقری روز سه شنبه در جلسه کارگروه بهداشت شهرستان دلفان افزود: خشکسالی های چند سال اخیر و خشک شدن منابع تامین آب موجب شده که برخی روستائیان منطقه به چشمه ها برای تامین آب مراجعه کنند که عدم کلرزنی آنان از لحاظ بهداشتی نگران کننده است .

وی ، یکی ازمشکلات شهر نورآباد را عدم لایروبی رودخانه های سطح شهر عنوان کرد و بیان داشت : انباشت زباله و نخاله های ساختمانی در رودخانه های سطح شهر نورآباد مشکلات بهداشتی فراوانی را برای شهروندان بوجود آورده است که از شهرداری نوراباد می خواهیم نسبت به لایروبی آنان اقدام نماید .

وی ، با بیان اینکه خط انتقال فاضلاب شهر نورآباد به پایان رسیده است خواستار تخصیص اعتبار جهت تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر نورآباد شد .

باقری ادامه داد : طرح تصفیه خانه شهر نورآباد ۱۷ درصد پیشرفت کاری دارد که به دلیل نبود اعتبار عملیات ساخت آن متوقف شده است که امیدواریم مسئولان شرکت آب و فاضلاب لرستان نسبت به حل مشکلات ساخت این طرح اقدام نماید .

شهرستان دلفان با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت و ۴۴۴ روستا در شمال غربی استان لرستان واقع شده است .irna

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.