تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

اخبار انتظامی/دستگیری ۱۰۱ متخلف در کوهدشت

  • کد خبر : 70500
  • 02 تیر 1394 - 19:06

اخبار انتظامی-پایگاه خبری تحلیلی اخبار لرستان     دستگیری ۱۰۱ متخلف در کوهدشت طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان کوهدشت لرستان با دستگیری ۱۰۱ متخلف اجرا شد. به گزارش میرملاس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز این […]

اخبار انتظامی-پایگاه خبری تحلیلی اخبار لرستان

پلیس-351x185

 

 

دستگیری ۱۰۱ متخلف در کوهدشت

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان کوهدشت لرستان با دستگیری ۱۰۱ متخلف اجرا شد.

به گزارش میرملاس به نقل از  پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان در طول دو هفته گذشته توسط ماموران کلانتری های ۱۱، ۱۲، پاسگاه های انتظامی و پلیس های تخصصی این فرماندهی به مرحله اجرا گذاشته شد.

سرهنگ “محمدصادق رستمی” افزود: در این طرح ۱۰۱ سارق، شرور، خرده فروش موادمخدر و مخل نظم و امنیت دستگیر و ۹۰ دستگاه انواع وسیله نقلیه متخلف توقیف، ۱۵ فقره سرقت منزل، شش دستگاه خودرو و موتورسیکلت، ۳۰ جام قلیان، سه قبضه سلاح جنگی و شکاری، کشف دو فقره قتل، ۴۴۱ گرم انواع مواد مخدر و … کشف شد.

کشف ۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در بروجرد

گروه استان ها – فرمانده انتظامی بروجرد از کشف ۹۴ کیلو و ۹۳۹ گرم انواع مواد مخدر طی سه ماهه اول سال جاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “دلیری” گفت: ماموران مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری و پاسگاه های این شهرستان در سه ماه اول سال جاری موفق به کشف ۹۴ کیلو و ۹۳۹ گرم انواع موادمخدر شدند.

وی افزود: در این مدت شش باند سوداگر مرگ متلاشی و یک هزار و ۲۳۷ فروشنده مواد مخدر و معتاد پرخطر نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بروجرد ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت های غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

 

کلاهبرداری با اعلامیه فوت

گروه استان ها – فرمانده انتظامی استان لرستان از دستگیری باند چهار نفره کلاهبردار که با ارائه اعلامیه فوت بستگان اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی از شهروندان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار “محمد قنبری” گفت: در پی ارجاع چندین فقره کلاهبرداری مبنی بر این که سه مرد جوان و یک زن با ظاهری آراسته و شیک با یک دستگاه پژو  ۴۰۵ به خوار و بار فروشی های خرم آباد مراجعه و با ارائه اعلامیه فوت احدی از بستگان خود و چک جعلی با جلب اعتماد فروشندگان اقلام مصرفی خریداری می کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات پلیسی و کارهای اطلاعاتی اعضای باند کلاهبرداری که سه مرد و یک زن بودند را شناسایی و هر چهار نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان لرستان تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که یک نفر از آنان سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضایی است، ابتدا منکر جرم بوده که با ارائه ادله و مدارک موجود و اظهارات مالباختگان به هفت فقره کلاهبرداری به این شیوه که از فروشندگان در قبال چک جعلی اقلام مصرفی خریداری می کردند، اعتراف کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: از چهار متهم دستگیر شده یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کشف و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

قنبری در پایان با اشاره به اینکه کلاهبرداران دارای ظاهری آراسته و حراف و خوش برخورد هستند تا شخص مقابل را به طمع بی اندازند، به هم استانی ها توصیه کرد: گول این گونه افراد را نخورند و با رعایت نکات پیشگیرانه، پلیس را در شناسایی و برخورد جدی با کلاهبرداران یاری کنند.

عامل برداشت حساب بانکی در بروجرد دستگیر شد

گروه استان‌ها- رئیس پلیس فتای استان لرستان از دستگیری سارق اینترنتی که به صورت غیرمجاز اقدام به برداشت از حساب بانکی یک شهروند در بروجرد کرده بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “فرهاد ابدال چگنی” گفت: در پی مراجعه یک شهروند بروجردی به پلیس فتای این شهرستان مبنی بر اینکه از حساب بانکی وی ۹ میلیون و ۹۱۰ هزار ریال به صورت غیرمجاز برداشت شده است، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های به عمل آمده از حساب مالباخته مشخص شد که برداشت به صورت خرید شارژ تلفن همراه انجام شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات تخصصی در نهایت فرد متخلف شناسایی و دستگیر شد.

ابدال چگنی با اشار به اینکه متهم جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده است، به هم استانی ها توصیه کرد که هرگونه اطلاعات بانکی نظیر شماره کارت و رمز دوم خود را در اختیار دیگران قرار ندهند.

مردم در لرستان واقعا احساس امنیت می کنند // تلاش نیروی انتظامی استان ستودنی است

گروه استان ها- نماینده ولی فقیه دراستان با اشاره به اینکه ، امنیت پایه و اساس همه امورات زندگی است ، گفت : مردم واقعا در لرستان احساس امنیت می کنند چرا که نیروی انتظامی در تمام صحنه ها حاضر است .

 

به گزارش پایگاه خبری پلیس ،حجت السلام والمسلمین “میرعمادی ” در این باره به خبرنگارما ، گفت :کسانی که در جهت تامین امنیت تلاش وکوشش می کنند نیروهای گوناگونی هستند اماحقیقتا نقش نیروی انتظامی لرستان را در جامعه کسی نمی توان نادیده بگیرد.

وی در ادامه افزود : تلاش فرمانده و مجموعه نیروی انتظامی  لرستان در برقراری امنیت استان ستودنی است  و مردم واقعا احساس امنیت می کنند زیرا که پلیس در تمام صحنه ها حاضر است و باتلاش و فداکاری و خدمات شبانه روزی آسایش و آرامش را برای مردم فراهم می کند.

امام جمعه خرم آباد خاطر نشان کرد : نیروی انتظامی لرستان نه  فقط در بعد ایجاد امنیت برای استان تلاش می کند بلکه نقش تعیین کننده ای نیزدر برقراری امنیت کشور دارد.

حجت السلام والمسلمین “میر عمادی”در ادامه اظهار داشت : خیلی از مجرمان و افرادی که بر هم زننده نظم جامعه هستند و مرتکب جنایت در استان های دیگر کشور شده اند نیز با هوشیاری عزیزان نیروی انتظامی لرستان دستگیر می شوند.

 نماینده ولی فقیه دراستان با بیان اینکه ، خیلی از محموله های مواد مخدر که برای استان های دیگر کشور ترازیت می شوند توسط پلیس لرستان متلاشی شده و همچنین به دستگیری چهار سارق مسلح در استان اشاره کرد و گفت : این مجرمان در خرم آباد و کرج مرتکب قتل یک شهروند و شهادت مامور نیروی انتظامی و سرقت مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت در سایر شهرستان های کشور شده  ، درعملیاتی موفقیت آمیز توسط پلیس آگاهی استان دستگیر شدند که این نشان می دهد پلیس لرستان با هوشیاری کامل در جهت برقراری امنیت تلاش مضاعف می کند.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=70500

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.