تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

نمایش کمدی موزیکال ” کی داماد میشه ” بزودی در کوهدشت / سریال “هویت گمشده” با بازیگری هنرمند کوهدشتی در شبکه شما

  • کد خبر : 71269
  • 19 تیر 1394 - 2:15

  به گزارش میرملاس ؛ سریال هویت گمشده با حضور مسعود قاسمی و عاطفه دهداریان در حال پخس از شبکه شما می باشد . مسعود قاسمی فرزند سید سعید قاسمی نویسنده و کارگردان کوهدشتی است که هم اکنون در کرمانشاه ساکن است وی همچنبن فیلم سینمایی” نبرد سلمان” را با بازی پژمان بازغی لاله اسکندری […]

saeeeidt

 

به گزارش میرملاس ؛ سریال هویت گمشده با حضور مسعود قاسمی و عاطفه دهداریان در حال پخس از شبکه شما می باشد . مسعود قاسمی فرزند سید سعید قاسمی نویسنده و کارگردان کوهدشتی است که هم اکنون در کرمانشاه ساکن است وی همچنبن فیلم سینمایی” نبرد سلمان” را با بازی پژمان بازغی لاله اسکندری و مریم کاویانی در نوبت پخش دارد، دیگر بازیگر این سریال عاطفه دهداریان است ایشان هم از بازیگران سینما وتلویزیون است که علاوه بر سریال هوبت گمشده ، دو تله فیلم سینمایی را در کار نامه خود دارد .شنیده های ما حکایت ازآن دارد سید سعید قاسمی در حال تهیه وتولید نمایشی کمدی موزیکال به نام ” کی داماد میشه ” است که علاوه بر حضور این دو بازیگر از حسبن رضاییان ، ماشالله وروایی ، فریبا صادقیان و سعید آدرسبنا استفاده خواهد کرد .نکته قابل ملاحظه در خصوص این نمایش  اینست که اولین اجرای خود را بزودی در کوهدشت خواهد داشت .

قاسمی ضمن اعلام این خبر گفت انشالله خبر تکمیلی را در اولین فرصت در اختیار میر ملاس به عنوان پر مخاطب ترین رسانه استان قرار خواهم داد.

 

در ادامه  مسعود قاسمی و عاطفه دهداریان بازیگران جوان سریال هویت گمشده در گفتگو با مرصاد، از اولین تجریه حضور خود در یک مجموعه بلند تلویزیونی گفتند :

هویت گمشده نام مجموعه ای تلویزیونی است که در ایام ماه مبارک رمضان از سیمای مرکز کرمانشاه پخش شد. به گفته مدیران شبکه استانی کرمانشاه این مجموعه همچنین در شبکه شما پخش می شود.

هویت گمشده جدای از اینکه نقاط ضعف و قوتی در ساخت و تولید و همچنین پخش آن داشت، چندین چهره جدید را معرفی کرد که برای اولین بار جلوی دوربین رفته بودند. سید مسعود قاسمی و عاطفه دهداریان برای اولین بار بازی در یک مجموعه تلویزیونی را تجربه کردند و توانسته نسبتا از عهده این نقش ها به خوبی بربیایند.

این  دو نابازیگر جوان اینک تجربه مجموعه ای ۲۶ قسمتی را در پرونده خود دارند و اما خود را در اول راه و هویت گمشده را تجربه جدید و جالبی برای خود می دانند. خبرنگار سرویس فرهنگ و هنر پایگاه خبری تحلیلی مرصاد با این دو بازیگر جوان گفتگویی را انجام داده است که مشروح آن در ذیل می آید:

اگر مایل باشید از اینجا شروع کنیم که مجموعه هویت گم شده پخش شد و شما هم اولین حضور خود را تجربه کردید. اولین حضور شما چگونه بود؟

قاسمی: خب بدون شک حس خوبی داشت، اما به نظر من یک مقداری هم  سخت بود. سختی اش این است که حالا تو دیگر بین مردم شناخته شده هستی و نگاه ها تغییر کرده است. هم حس خوبی است و هم حس..

دهداریان: بااجازه من ادامه بدهم.  راستش من قبلاً فکر نمی کردم پخش یک سریال تا این حد می تواند در نگاه مردم به یک نفر تغییر ایجاد کند.، حالا فرقی نمی کند چه دوستان این نگاه را داشته باشند و چه غریبه ها.

قاسمی: به نظر من از یک جنبه دیگه هم میشود به این موضوع نگاه کرد و آن هم این است که ما باید به این دلیل که دیده شده ایم بیشتر مواظب رفتار و اخلاق خودمان باشیم چرا که مردم حالا به گونه دیگری به ما نگاه می کنند و این کمی هم سخت است.

 

photo_2015-07-19_01-36-52

 

 آقای قاسمی! این اولین کار بود؟

 قاسمی: بله، البته پیش از این در چند کار کوتاه که به کارگردانی برادر بزرگم که هم اکنون در رشته کارگردانی در دانشگاه مشغول تحصیل است بازی کرده بودم. همچنین در کاری از پدرم هم حضور داشتم. ولی این اولین کار جدی و حرفه ای ام  بود  که اینجا لازم است از حسن توجه و اعتمادی که آقای حمید لوافی برای این انتخاب تشکر کنم. ایشان در واقع با انتخاب من و سرکار خانم دهداریان به نوعی ریسک کردند و دو نقش از نقش های تقریباً اصلی قصه را به ما واگذار کردند.

 

photo_2015-07-19_01-36-56

 

 و شما خانم دهداریان؟

دهداریان: بله  من هم همانطور که آقای قاسمی گفتند اولین حضورم در جلوی دوربین بود و پیش از این هیچگونه سابقه ای در زمینه بازیگری نداشته ام. من هم بابت اعتمادی که کارگردان مجموعه، جناب لوافی داشته تشکر می کنم. البته می خواهم این موضوع را اینگونه ادامه بدهم که برای من این مجموعه یک کلاس عملی فوق العاده بود.  راستش رو بخواهید در ابتدای امر من با استرس زیاد جلوی دوربین قرار می گرفتم، گاهی از خودم نا امید می شدم و از بازیها راضی نبودم و اما این سعه صدر کارگردان و عوامل پشت دوربین بود که به من قوت قلب می داد و باعث شد در اواسط کار من خودم را پیدا کنم و با اعتماد به نفس بیشتری نقشم را ایفا کنم.

 نقشی که به شما واگذار شد چقدر به شخصیت شما نزدیک بود؟

دهداریان: من دانشجوی مهندسی معماری هستم و نوع کار من شخصیت خاصی را از من بوجود آورده است و راستش رو بخواهید کمی هم شیطنت دارم؛ ولی در این مجموعه قرار بود من  نقش یک وکیل را ایفاء کنم که کمی هم آرام است و متفکر.  این کلی با من و شخصیت واقعی خودم فاصله داشت، به علاوه اینکه در این کار قرار بود من به لهجه فارسی کرمانشاهی صحبت کنم که باتوجه به اینکه من لهجه ام بیشتر تهرانی است کمی کار را سخت می کرد. البته این مسئله با تمرین حل شد و بجز روز های اول در ادامه مشکلی در این زمینه نداشتیم.

 

photo_2015-07-19_01-37-00

 

 آقای قاسمی شما؟

قاسمی: نقشی که من بازی کردم شخصیت دو گانه ای داشت. من سینای روشن واقعی نبودم  و  بر اساس داستان من  ۲۳ سال بدون پدری که وجود داشت و من از او خبری نداشتم سر کرده بودم و حالا همین پدر برای اجرای نقشه هایش مرا وارد برنامه های خود کرده بود. من اعتراض های این نقش را به وضعیت موجود خیلی دوست داشتم. این بخش از نقش خیلی به شخصیت خودم نزدیک بود.

 پس از این کار نگاه شما به بازیگری تغییری کرده است؟

قاسمی: بدون شک. واقعیت مطلب این است که من فکر می کردم با توجه به فیلم های زیادی که  دیده ام می توانم هر نقشی را ایفا کنم  ولی وقتی عملا  در جلوی دوربین قرار گرفتم، متوجه شدم که آنگونه که من فکر می کردم نیست و بازیگری نیاز به تجربه ها و فنونی دارد که من آنها را بلد نیستم. امروز بعد از ایفای این نقش خود را ملزم می دانم که به صورت آکادمیک و تحت نظر اساتید فن به فرا گیری این هنر اقدام کنم. همچنین اعتقاد دارم برای شناخت بیشتر نقش باید جامعه شناس خوبی هم بود یعنی در احوالات و رفتار افراد محتلف جامعه دقت کرد تا اگر نقشی  پیشنهاد شد بتوان به خوبی از پس آن بر آمد.

 

114986

 

دهداریان: من هم فکر می کنم باید جدی تر به مقوله بازیگری نگاه کنم. مبالغه نباشد خیلی ها از بازی من تعریف و تمجید کردند  اما راستش را بخواهید خودم راضی نیستم و این اواخر که راحت تر جلوی دوربین ظاهر می شدم حسرت پلان ها و سکانس هایی را می خوردم که پیش از این بازی کرده بودم. این یعنی من نگاهم به مقوله بازیگری جدی تر شده است.

 با توجه به اینکه گفتید نگاهتان جدی تر شده، قصد داریم که به این کار ادامه می دهید؟

دهداریان: همانطوری که گفتم من دانشجوی مهندسی معماری هستم و برای این کار هم زحمت کشیده ام؛ باید در این زمینه  توان اصلی ام را بکارگیرم اما در کنار کارم اگر پیشنهاد خوبی باشد و همچنین فیلمنامه خوبی پیشنهاد شود به بازیگری هم ادامه خواهم داد. قصدم این است که مطالعاتی هم در این زمینه داشته باشم تا بهتر بتوانم نقش های پیشنهادی را ایفا کنم.

قاسمی: ببنید من در خانواده ای به دنیا آمده که هنر و بحث فیلمسازی بحث های روزانه آن است. همانطوری که می دانید پدرم یکی از کارگردان‌های صدا و سیماست و برادرم هم اکنون در رشته کارگردانی در حال تحصل در دانشگاه است. اینها فضایی را به وجود آورده که من نیز به این مقوله علاقمند شوم. همانطوری که گفتم من پیش از این و بواسطه همین فضایی که در خانواده حاکم است تجربه چندین بار حضور در جلوی دوربین را دارم. واقعیت این است که من به بازیگری علاقه خاصی دارم و همین علاقه باعث می گردد این کار را با علاقه مندی بیشتری ادامه بدهم. خب البته این منوط به این است که کارهایی در استان تولید شود. ضمن اینکه سعی من بر این است در تهران نیز  پیگر کار بازیگری باشم.

 

hoviat

 

 حرف آخر؟

قاسمی: بر خودم لازم میدانم باردیگر از همه کسانی که زمینه حضورم در این مجموعه را فراهم کردند از جمله خانم یاری میانه به عنوان تهیه کننده،  آقای حمید لوافی به عنوان کارگردان آن مجموعه که با سعه صدر برای ما به مثابه استادی که شاگردانش در اول راه بودند عمل کرد و مهدی سلیمانی که با صبوری برداشت های متعدد ما را تحمل کرد تا پخته شویم و همه دوستانی که به نوعی همراه و همیار ما بودند، تشکر و قدر دانی بکنم.

دهداریان: من هم از همه تشکر می کنم. همه که را می گویم مقصودم حتی تدارکات فیلم هم هست که با آوردن یک چای خستگی کار رو از تن ما خارج می کرد و به نظرم حضور اون هم در ساخت فیلم تاثیر گذار بود. امیدوارم این تجربه  به من و آقای قاسمی کمک کند که تا اکنون که در ابتدای راه هستیم موفق باشیم.

 تشکر از زمانی که در اختیار ما  گذاشتید.

____________________________________

تصاویری از تمرین (دیالوگ خوانی ) نمایش کمدی موزیکال ” کی داماد میشه” به کارگردانی “سید سعید قاسمی ” از هنرمندان شایسته ی کوهدشتی  :

 

photo_2015-07-19_01-36-39

 

photo_2015-07-19_01-36-18

 

photo_2015-07-19_01-36-31

 

photo_2015-07-19_01-36-35

 

photo_2015-07-19_01-36-43

 

rezaei

 

saeeeidt

 

مسعود قاسمی – سعید قاسمی ( کارگردان ) – عاطفه دهداریان

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=71269

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 3در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۳
  1. باسلام و تبریک به دوست و همکلاسی عزیزم سید سعید قاسمی
    هنرمند فرهیخته ای که از افتخارات شهر و دیار و وطن عزیزمان می باشد و تبریک دوچندان که فرزندان هنرمندی را به جامعه تحویل داده است .
    خدا یار و نگهدارشان باشد

  2. با عرض سلام و خسته نباشید به دوست عزیزم مسعود قاسمی
    امیدوارم در ادامه ی راه بتونی هرچه بیشتر موفق و با مطالعات بیشتر در این زمینه .حرفه ای تر به کارت ادامه بدی
    ماهم برات دعا میکنیم.

  3. بهترین بازیگر کوهدشتی کوهدشت

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.