تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

حجت الاسلام حاج شیخ علی آل کاظمی نماینده سابق مردم دلفان به دیار باقی شتافت

  • کد خبر : 74349
  • 08 شهریور 1394 - 18:00

    حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی آل‌ کاظمی نماینده سابق مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی امروز به دلیل بیماری به دیار باقی شتافت. به گزارش میرملاس ؛ به گفته منابع آگاه حجت الاسلام علی آل کاظمی؛ فرزند حضرت آیت الله العظمی مرحوم حاج شیخ فرج الله کاظمی موموندی(ره) امروز در یکی از […]

DSC03023.jpgکاظمی-2

 

 

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علی آل‌ کاظمی نماینده سابق مردم دلفان و سلسله در مجلس شورای اسلامی امروز به دلیل بیماری به دیار باقی شتافت.

به گزارش میرملاس ؛ به گفته منابع آگاه حجت الاسلام علی آل کاظمی؛ فرزند حضرت آیت الله العظمی مرحوم حاج شیخ فرج الله کاظمی موموندی(ره) امروز در یکی از بیمارستان‌های شهرستان قم بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت.

 نزدیکان استاد شیخ علی کاظمی ساعاتی پیش با ارسال پیامک و برقراری تماس تلفنی با حامیان و دوست داران این عالم بزرگ، به منظور تدارک مراسم سوگواری و عزاداری وی در شهرستان دلفان از درگذشت وی خبر دادند.

گفتنی‌ست با توجه به اینکه محل سکونت حجت الاسلام کاظمی در خارج از شهرستان و استان قرار دارد، از چند و چون این رخداد ناگوار اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.

شایان ذکر است که حجت‌الاسلام علی آل‌کاظمی به عنوان رهبر جریان اصلاح طلبان دلفان، در دوره‌های اول و پنجم، نمایندگی مردم دلفان و سلسله را در مجلس بر عهده داشته است.

هیئت تحریریه  پایگاه خبری تحلیلی میرملاس ؛ مصیبت وارده را به مردم شریف دلفان و خانواده های محترم کاظمی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال مغفرت و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهان است .

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=74349

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 43در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴۳
  1. خداوند ایشان را بیامرزد

  2. بازگشت همه به سوی اوست.

    رجعت عالم ربانی و یار مجاهد امام و رهبری،نماینده اسبق مردم شریف و فهیم سلسه و دلفان،حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی آل کاظمی را به عموم هم استانی ها و مردم ولایی سلسه و دلفان و خصوصا بیت مکرم کاظمی و بستگان و علما،فضلا،اساتید دانشگاهی و حوزوی،مجامع سیاسی و فرهنگی استان لرستان تسلیت و تعزیت عرض می نماییم. روحش شاد و یادش گرامی.

    هادی زمانی شیخ آباد.

  3. هو الباقی
    تسلیت میگم در جوار حق قرین رحمت باد

  4. درد گران باری است از دست دادن ٰ انسان وارسته و یگانه ای که در روزگاری آشفته ، همچنان نماینده و نماد سرشت نیک آدمی بود. درگذشت این بزرگ مرد وارسته و نیک را بر مردم لرستان و به ویزه دلفانیان تسلیت باد.

  5. اناالله واناالیه راجعون.خدایش بیامرزد.ایشان فردی مومن و متقی بودبرای بازماندگان صبر شیکب از درگاه ایزد خواهانم.روحش شاد

  6. با سلام
    خیلی عذر میخام شما بعضی از کوهدشتیعا یه جورایی مرض سیاست بازی دارید .اصلاجات کدومه .اصولگرا کدومه
    ایشون یه روحانی مومن و متقی بودند . هیچ اصلاح طب نبود ایشان فردی ارمانگرا و مقید به دین مبین اسلام بود
    منم خودم یه کم مرض اصولگرایی دارم اما نسبت به این عالم وارسته ارادت دارم
    شما را به خدا بیش از این لرستان این دیار صداقت پیشگان را خراب نکنید

    • جناب دلفانی در صحبت در شبکه های عمومی ادب امر مهمی است. به خاطر یک نفر اسم مردم یک شهر را نیاورید. مرض سیاست بازی دارید دور از ادب و نزاکت است. این مرحوم در سایت متعلق ب کوهدشت (میرملاس) میبینید که چقدر مورد احترام قرار گرفته

  7. انا لله و انا الیه راجعون
    خداوند رحمتش کند و روحش را با روح بزرگ پدر گرامی شان قرین رحمت و عطوفت گرداند.

  8. خداوند ایشان را قرین رحمت واسعه خود گرداند.مردی بسیار باسواد و عزیز بودن که در راه اسلام قدمهای نیکی را برداشتند.الشتر و نوراباد و لرستان قهرمان تسلیت تسلیت

  9. خداوند ایشان را مورد آمرزش و رحمت خود قرار دهد

  10. عروج ملکوتی آیت‌الله حاج شیخ علی آل کاظمی، یادگار عالم ربانی آیت‌الله حاج شیخ فرج الله کاظمی را به تمامی مردم شریف لرستان تسلیت عرض مینماییم.
    (برای شادی روحش صلوات)

  11. خداوند رحمتش کنه. واقعا خیلی خالص بودند من چندین بار ازنزدیک ایشون دیدم واقعا نمونه یک عالم ربانی بودند.

  12. درگذشت عالم جلیل القدر حجت الاسلام علی آل کاظمی موجب تأثرو تألم خاطر فروان شد.مصیبت وارده را خدمت تمام دوستداران آن حضرت وخانواده مکرم ان مرحوم تسلیت عرض کرده از درگاه خداوند متعال ،برای آن فقید سعید ،علو درجات و برای بازماندگان و بستگان صبر مسألت داریم.
    پاسخ دادن

  13. در گذشت عالم ربانی حضرت حجت السلام حاج شیخ علی آل کاظمی امام جماعت مسجد جامع شهرستان پاکدشت به مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان پاکدشت تسلیت عرض میکنم واز خداوندمنان برای آن عزیز سفرکرد علو درجات و برای بازماندگان صبرجزیل خواستارم

  14. خداوند رحمتش کنه

  15. عروج ملکوتی آیت‌الله حاج شیخ علی آل کاظمی، رابه جامعه روحانیت وخانواده ایشان تسلیت عرض نموده وخداوندایشان راموردقرین رحمت خودقراردهد.

  16. رحلت عالم ربانی حضرت حجت السلام حاج شیخ علی ال کاظمی به دوستداران ایشان و خانواده بزرگ کاظمی تسلیت عرض کرده علو درجات برای ان عزیز از خداوند منان مسئلت دارم

  17. رحمه الله و رضوان الله تعالی علیه
    و حشره الله مع الانبیاء والصالحین

  18. رحلت عالم جلیل حضرت حجت الاسلام حاج شیخ علی آل کاظمی رضوان‌الله علیه را که از علمای حوزه‌های علمیه بوده و مفتخر به سوابق طولانی مجاهدات و خدمات به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می‌باشند، به خاندان مکرم و معزّز و شاگردان و ارادتمندان ایشان و به عموم مردم عزیز دلفان و نیز به مراجع عظام و علمای اعلام حوزه‌ های علمیه‌ تسلیت عرض می‌کنم.
    بنده بیش از یک سال در حوزه علمیه پاکدشت سعادت حضور در خدمت ایشان رو داشته ام ،هر چه از اخلاق ادب ، صداقت ، …. واقعا ایشان عبد صالح خدا بود ،خداوند رحمتش کند و روحش را با روح بزرگ پدر گرامی شان قرین رحمت و عطوفت گرداند.

  19. استاد گرامی جناب آقای حاج علی محمد محمدی فقدان دایی ارجمندتان ،عالم ربانی و روحانی نستوه حضرت حجه الاسلام و المسلمین آقای علی آل کاظمی،باعث تأثر و تألم فراوان گشت.این مصیبت عظمی را به محضر جنابعالی و تمام بازماندگان آل کاظمی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

  20. با عرض تسلیت به خاندان کاظمی و علو درجات برای ان روحانی وارسته و طلب عمر برای بازماندگان.

  21. درگذشت عالم جلیل القدر حجت الاسلام علی آل کاظمی موجب تأثرو تألم خاطر فروان شد.مصیبت وارده را خدمت تمام دوستداران آن حضرت وخانواده مکرم ان مرحوم هم استانی های عزیز خصوصا” مردم خوب و نجیب نور آباد و ولایت مدار کوهدشت تسلیت عرض کرده از درگاه خداوند متعال ،برای آن فقید سعید ،علو درجات و برای بازماندگان و بستگان صبر مسألت داریم.

  22. درگذشت این عالم ربانی وافتخار مردم لک زبان را تسلیت میگم روحش شاد ویادش گرامی

  23. خدایش بیامرزد

  24. روحش شاد و یادش گرامی

  25. انا لله و انا الیه راجعون
    درگذشت عالم پارسا و پرهیزگار مرحوم حجت الاسلام والمسلمین استاد حاج شیخ علی آل کاظمی فرزند برومند مرجع عالیقدر تشیع مرحوم آیت الله العظمی شیخ فرج الله کاظمی (قدس الله نفسه الزکیه) را محضر حضرت ولی عصر (روحی و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداء) ،مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مراجع معظم تقلید (حفظهم الله)،حوزه های علمیه و مردم ولایتمدار غرب کشور بخصوص مردم دو شهر سلسله و دلفان تسلیت عرض می نمایم.

  26. درگذشت عالم ربانی و جلیل القدر حجت الاسلام و المسلمین حاج شیخ علی آل کاظمی رضوان الله علیه را به خانواده محترم و بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض می نماییم . روحش شاد

  27. خبر رحلت عالم پارسا مرد تقوی ودیانت موجب تالم وتاثر اینجانب گردیده و بی شک رحلت ایشان ثلمه ای بر جهان اسلام بود و به عموم مردم لرستان نیز تسلیت می گویم

    دفتر ارتباط مردمی دکتر ملکشاهی نماینده کوهدست و رومشگان

  28. فقدان وجود شیخ علی آل کاظمی مصیبتی عظیم و فراموش نشدنی را به مردم لرستان تسلیت میگویم و همچنان خواهیم نوشت فقط علی آل کاظمی

  29. خداوند رحمت کند ایشان را.
    به راستی که حیف بود از میان ما برود این عالم بزرگوار و به جای ایشان یه مشت فرصت طلب به تخت بشینن که فقط به فکر منافع خودشان هستند.

  30. روحش شاد ویادش گرامی باد

  31. روحی شادویادی گرامی..

  32. درگذشت عالم ربانی وجلیل القدر ،دلسوز وزحمت کش درراه انقلاب اسلامی ایران به تمامی مردم لرستان به خصوص عشایر ومردم نورابادومردم شهید پرور کوهدشت تسلیت عرض مینماییم.

    • با سلام خدمت تمام دوستداران مرحوم آیت اله علی آل کا
      دوستان آل کاظمی حدود ۳۳ سال پیش مفتخر به اتمام رساندن رساله خود شده بود
      که فقط به احترام اساتید و بزرگان تشیع از چاپ انتشار آن خود داری کردند روحش
      شاد و یادش گرامی باد

  33. ا رتحال عالم ربانی آ یت آله آ ل کاظمی را به آ قا یان مهندس محمود و مهندس جعفر کاظمی برادران این مرحوم تسلیت می گویم

  34. درگذشت این عالم پرهیز گار را به خانواده ایشان و مردم عزیز دلفان وتمامی لک زبانان دیار لرستان تسلیت عرض می نمایم روحش شاد یادش گرامی باد

  35. ارتحال مجاهد نستوه حضرت حجه الاسلام والا مسلمین حاج شیخ علی ال کاظمی را که از سلاله بزرگان ومعاریف اجتهاد وفقاهت غرب کشور می باشندرا به بیت آن مرحوم مغفور – روحانیت معزز لرستان ومردم بزرگوار ونجیب دلفان وکوهدشت تعزیت وتسلیت میگویم . برای آن فقید سعید درجات اعلا آرزو مینمایم انشاله با معصومین وصلحا محشور خواهند شد./.

  36. این مصیبت برخانواده محترم کاظمی تسلیت

  37. خداوند روح شریفش را شاد کند

  38. مصیبت بزرگ را به خانواده کاظمی تسلیت عرض می نمیم

  39. روحش شاد و یادش گرامیباد س ک

  40. درگذشت عالم ربانی افتخار مردم لک زبان تسلیت عرض نموده از خداوند منان برای آن فقید سعیدعلو درجات و برای بازماند گان بخصوص جناب آقای حاج علی محمد محمدی تسلیت عرض مینمایم ( ازطرف خانواده هدایت امرایی آقاجان)

  41. با سلام ضمن عرض تسلیت به خانواده ایشان، بنده از همسایگان قدیمی منزل پدری ایشان در کرمانشاه هستم و بسیار مایلم با برادر ایشان جناب مهندس محمود که همکلاسی بنده بوده اند تماس داشته باشم.

    ایمیل جهت تماس
    zohaby@outlook.com
    ۰۹۳۵۵۲۷۳۳۴۲

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.