تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

معاون توسعه و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به لرستان سفر می کند

  • کد خبر : 75351
  • 25 شهریور 1394 - 1:42

  معاون توسعه و برنامه ریزی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی ،در راستای پیگیری و رفع مشکلات پروژه ی تالار بزرگ خرم آباد ، به لرستان سفر خواهد کرد . به گزارش میرملاس  ، در جلسه ای که روز گذشته با حضور مهندس اصلانی معاون عمرانی استانداری لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، […]

293728_orig

 

معاون توسعه و برنامه ریزی وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی ،در راستای پیگیری و رفع مشکلات پروژه ی تالار بزرگ خرم آباد ، به لرستان سفر خواهد کرد .

به گزارش میرملاس  ، در جلسه ای که روز گذشته با حضور مهندس اصلانی معاون عمرانی استانداری لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، معاون اداری و مالی اداره کل  و علی اصغر کار اندیش معاون توسعه و برنامه ریزی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد  ، در خصوص رفع مشکلات پروژه ی تالار بزرگ خرم آباد تصمیمات جدیدی اتخاذ گردید .

  حجت الاسلام والمسلمین حنان  با اشاره به برخی مباحث مطرح شده در این جلسه گفت : سرپرست دفتر طرح های عمرانی وزارت طی دو هفته ی آینده در سفر به استان لرستان  با استاندار دیدار و در خصوص رفع مشکلات پروژه تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان به اشاره به ساخت و نصب اسکلت اصلی پروژه تا ۶ ماه آینده ، گفت : از اعتبار شش میلیارد تومانی اختصاص یافته به این طرح ، تا کنون ۵۰ درصد آن پرداخت شده و قرار است طی مراحل مختلف تکمیل ، مابقی این مبلغ نیز به مجری پرداخت شود .

حنان با اشاره به انتخاب مهندس ناظر جدید پروژه ، از لغو قرارداد با شرکت ماشین سازی لرستان ، مجری ساخت اسکلت پروژه ، خبر داد و افزود : از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه ، لغو قرارداد با مجری سابق ساخت و نصب اسکلت پروژه ی تالار بزرگ خرم آباد و عقد قرارداد با یک شرکت جدید در جهت تسریع در تکمیل و ساخت پروژه است . 

وی در پایان به برگزاری جلسه با خانم رودکی ، مدیر کل برنامه و بودجه ی وزارت اشاره کرد و افزود : در این جلسه  مباحثی مانند اختصاص بودجه های شناور در حوزه های فرهنگی ، هنری و عمرانی به لرستان ، تجهیز و تعمیر مجتمع های فرهنگی و هنری  و احداث مجتمع در شهرستان های دوره و رومشکان  مطرح و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد که از آن جمله حضور کارشناسان این اداره کل در استان در اینده ی نزدیک است .

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=75351

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.