تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
6

راه‎اندازی کمیته ساماندهی ناهنجاری‌های اجتماعی لرستان

  • کد خبر : 76834
  • 20 مهر 1394 - 19:33

    به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند در جلسه‌ی مبارزه با مواد مخدر استان گفت : برش استانی برنامه‌ی ششم برای تدوین راهکارهای برطرف کردن مشکلات به‌ویژه معضلات اجتماعی نیز در زمینه‌های مختلف ارائه می‌شود. وی ضمن دستور راه‎اندازی کمیته‌ای برای رسیدگی و ساماندهی برخی ناهنجاری‌های اجتماعی تأکید کرد: کارگاه‌های آموزشی مبارزه با مواد مخدر، […]

 

 

به گزارش میرملاس ؛ هوشنگ بازوند در جلسه‌ی مبارزه با مواد مخدر استان گفت : برش استانی برنامه‌ی ششم برای تدوین راهکارهای برطرف کردن مشکلات به‌ویژه معضلات اجتماعی نیز در زمینه‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی ضمن دستور راه‎اندازی کمیته‌ای برای رسیدگی و ساماندهی برخی ناهنجاری‌های اجتماعی تأکید کرد: کارگاه‌های آموزشی مبارزه با مواد مخدر، دو ماه یکبار در دانشگاه‌ها تشکیل شود.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گفت: این شورا در رتبه‌بندی شورای‌های سراسر کشور در پنج ماهه‌ی نخست سال با موضوع برگزاری جلسه شورای استان، کمیته‌های تخصصی استانی و جلسات شهرستانی رتبه سوم کشور را کسب کرد.

استاندار تصریح کرد: این در حالی است که رتبه‌ی استان در سال‎های گذشته همواره ۲۵ تا ۲۷ کشور بوده است.

بازوند با تأکید بر ضرورت سلامت نسل جوان استان به‌عنوان نیروی کار افزود: از مجموع شش جلسه‌ی استانی این شورا در پنج ماهه امسال ۲۵ مصوبه حاصل شده که این تعداد اجرایی شده و یا در حال اجراست./ایسنا

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=76834

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.