تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

در همایش اصلاح‌طلبان چه‌گذشت؟ / از سخنرانی عارف و مطهری تا شعارهای‌انتخاباتی+تصاویر

  • کد خبر : 83250
  • 29 بهمن 1394 - 21:23

    گردهمایی اصلاح طلبان با حضور چهره‌های مطرح این جناح سیاسی در سالن حجاب تهران برگزار شد. این همایش در سالن والیبال ورزشگاه حجاب برگزار شده بود. هر دو سوی این ورزشگاه مملو از جمعیت بود و حاضران در این گردهمایی با در دست داشتن پرچم‌هایی که روی آن «گام دوم» نوشته شده بود […]

Untitled-1

 

 

گردهمایی اصلاح طلبان با حضور چهره‌های مطرح این جناح سیاسی در سالن حجاب تهران برگزار شد. این همایش در سالن والیبال ورزشگاه حجاب برگزار شده بود. هر دو سوی این ورزشگاه مملو از جمعیت بود و حاضران در این گردهمایی با در دست داشتن پرچم‌هایی که روی آن «گام دوم» نوشته شده بود و شعارهایی سر می‌دادند. اصلاحات پیروز انتخابات، روحانی زنده باد، هاشمی پایبنده باد، مجلس برابر تساوی زن و مرد از جمله این شعارها بود.

صلاح طلبان گردهمایی را با شعار امید، آرامش و رونق اقتصادی برگزار کردند.
به گزارش میرملاس ، در این همایش چهره‌های شناخته شده این جناح سیاسی از جمله آذر منصوری، فائزه هاشمی، شهربانو امانی، الهه کولایی، شکوری راد، موسوی لاری، سید محمود میرلوحی و مجید فراهانی حضور داشتند.
عارف: مجلسی می‌خواهیم که دغدغه‌اش معیشت مردم باشد
محمدرضا عارف سرلیست اصلاح‌طلبان در این همایش اظهار داشت: ما در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان از یک سو منافع ملی را دیدیم و از سوی دیگر هویت اصلاح‌طلبی را اصل قرار دادیم. ما مجلسی می‌خواهیم که در رأس امور باشد. مجلسی که در شأن ملت ایرانی و یاور دولت باشد و خود را در اجرایی کردن برنامه‌ها شریک دولت بداند.ما مجلسی می‌خواهیم که از حق نظارت خود برای بهبود امور به نحو احسنت استفاده کند. مجلسی می‌خواهیم که در آن فرجی‌داناها استیضاح نشوند و اولویت اول خود را رونق اقتصادی بداند.
عارف خاطرنشان کرد: ما افتخار این را داشتیم که در اولین روز حقیقت میثاق مجدد با آرمان‌های امام و شهدا کنیم. امیدواریم با پشتوانه معنوی و با اتکا به رأی شما کاری کنیم کارستان.
وی با بیان اینکه یکی از راهبردهای محوری و مهم ما اولویت‌دادن به زنان و جوانان است، گفت: زنان باید از نظر تخصصی، تحصیل و … پا به پای مردان در مراکز علمی حضوری جدی داشته باشند چرا که امروز افتخار ما این است که ظرفیتی بیش از ۵۰ درصد دانشگاه‌ها متعلق به زنان است.
رئیس شورای سیاست گذاری اصلاح‌طلبان گفت: راهبرد ما این است که اگر به مجلس راه پیدا کردیم مجلسی شکل دهیم که مهم‌ترین دغدغه آن نیازهای مردم و اولویت‌ دادن به مسائل امور زنان باشد.مجلسی می‌خواهیم که شاهد برجام‌های مختلف در امور داخلی کشور باشیم و فرجام اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی را در مجلس کلید بزنیم.
Untitled-2
مطهری: راه اصلاح امور، تشکیل مجلس قوی است
علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در این گردهمایی اظهار داشت: اگر می‌خواهید خواسته‌هایتان محقق شود، از جمله شعاری که الان دادید یعنی آزادی زندانیان سیاسی باید به پای صندوق‌های شرکت کنید.همه ما خواهان اجرای قانون در کشور هستیم و معتقدیم که راه اصلاح امور، تشکیل مجلس قوی است.
مطهری خاطرنشان کرد: باید مجلسی شکل بگیرد که علاوه بر توجه مسائل اقتصادی، به مسائل سیاسی هم توجه کند.همه حرف من این است که در انتخابات پرشور و با مشارکت بیشتر وارد شوید.
حضرتی:‌ برجام فقط مربوط به هسته‌ای نیست
الیاس حضرتی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی و عضو لیست اصلاح‌طلبان تهران نیز اظهار داشت: جمع عظیم و پرشور شما مرا به یاد دوم خرداد می‌اندازد که موجب پیروزی دولت اصلاحات شد.حضرتی با بیان اینکه تجمع امروز دوباره ما را به یاد شور انتخابات ۸۸ و انتخابات ۹۲ انداخت، تصریح کرد: این سالها یادآور ایثار عارف است و ما گام اول را در سال ۹۲ به خوبی برداشتیم.
این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در سال ۹۲ تصمیم درست و عاقلانه‌ای‌ گرفتند، گفت: ما امروز می‌خواهیم یک تصمیم عاقلانه دیگری بگیریم، چرا که با جریان خطرناکی مواجه هستیم.
وی که این جریان خطرناک را همان مخالفان برجام عنوان کرد، ادامه داد: امروز برجامیان و نابرجامیان مقابل یکدیگر قرار دارند و برجام فقط مربوط به هسته‌ای نیست، بلکه یک تفکر عاقلانه و اصلاح‌طلبانه برای اداره کشور است که می‌تواند نگاه دنیا را به ایران و اسلام خوشبین کند.در مقابل این تفکر، تفکری بسته قرار دارد که مدیریت آنها را در ۸ سال گذشته دیده‌ایم و نابرجامیان فقط ادبیات تند و خشن، توهین و جاسوس خطاب کردن فرزندان ملت نیست بلکه نگاهی است که باید در پستوی خانه‌ها زندگی کنند.
عضو حزب اعتماد ملی خطاب به اصلاح‌طلبان افزود: شما رئیس‌جمهور باتدبیر و خاتمی و هاشمی را پشت سر خود دارید و ما برای یک نبرد سنگین در روز ۷ اسفند آماده هستیم تا تکلیف برجامیان و نابرجامیان مشخص شود.
کواکبیان: می‌خواهیم در مجلس خانه‌تکانی کنیم
مصطفی کواکبیان امروز در همایش اصلاح طلبان طی سخنانی اظهارداشت: اسفند ماه خانه تکانی است و ما می‌خواهیم در مجلس خانه تکانی کنیم.
دبیرکل حزب مردم سالاری افزود: ما معتقدیم زنان این کشور آنقدر توانمندی دارند که بتوانند یک سوم مجلس را بگیرند و اینگونه نباشد که در افغانستان کاندیدای زن ریاست جمهوری داشته باشیم و در کشور ما چنین نباشد. درد و دل همه رد صلاحیت شده‌ها که در این مدت به آنها بی مهری شده این است که اصلاحات زنده است.
 
کولایی در همایش اصلاح‌طلبان: آماده همراهی با دولت هستیم
الهی کولایی عضو شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان نیز اظهارداشت: ما در راهی قدم گذاشته‌ایم که از یک سو آرمان‌ها و ایده‌های مندرج در قانون اساسی را تحقق بخشیده و از سوی دیگر شیوه اصلاحات و تلاش عقل محور را برای تامین آرمان‌ها تقویت می‌کند.
کولایی ادامه داد: شورای عالی اصلاح طلبان برای ساماندهی فعالیت‌ها مجموعه‌ای از احزاب و چهره‌های شاخص ملی و سیاسی را گرد هم آورد تا با تجربه‌ای ارزشمند در آستانه رویدادی بزرگ بعد از توافق هسته‌ای و برجام گام دیگری برای همراهی با دولت بردارد. ائتلاف اصلاح طلبان شکل گرفت و فهرست واحدی برای معرفی به مردم جهت نمایندگی عرضه کرد و این لیست حاصل تلاش چند ماهه احزاب و جریان‌های اصلاح طلب است.
به گزارش فارس، وی با بیان اینکه ما آماده هستیم تا گام دوم را برای تحقق آرمان‌ها برداریم، افزود: با تلاش یکپارچه در روز ۷ اسفند پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم تا مجلسی عقل‌گرا از زنان و مردان شکل دهیم. ما گام دوم را برای ارتقای ایران و تامین منافع ایرانیان بر می‌داریم و با توجه به اینکه در آستانه ایام فاطمیه هستیم باید با هوشیاری از این ایام استفاده و به تحقق آموزه‌های دینی کمک کنیم.
شکوری‌راد: امیدواریم حماسه‌ای دیگر بیافرینیم
 
علی شکوری‌راد دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران  نیز در این گردهمایی با بیان اینکه امیدواریم باز هم حماسه‌ای دیگر بیافرینیم، گفت: طی سال‌های اخیر شاهد حماسه‌های بسیاری بودیم اما حضور این‌ بارمان در انتخابات پیش رو رنگ دیگری دارد.در حالی که سختی‌های زیادی کشیدیم بار دیگر کنار هم هستیم تا طعم پیروزی را بچشیم.
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران با بیان اینکه اصلاحات را پایه گذاری کردیم تا انقلاب گرفتار انقلاب دیگری نشود، گفت: امروز در مسیر اصلاحات گرد هم آمدیم تا بار رای خود سرنوشت خود را رقم بزنیم، اصلاحاتی را ایجاد کنیم تا آینده‌ای روشن پیش چشم فرزندان‌مان قرار داشته باشد. ما برای همه تفکرات جامعه احترام قائلیم. هر فکری روش و برنامه خودش را دارد اما ما ایستاده‌ایم تا نهاد انتخابات را پاس بداریم و نامزدهایی را به مجلس بفرستیم که پاسدار حقوق ملت و کرامت انسان باشند.
در بخش دیگری از این گردهمایی الهه کولایی با بیان اینکه برای تحقق برنامه‌های اصلاحات پا به عرصه گذاشته‌ایم گفت: از یک سو می‌خواهیم به آرمان‌های اصلاحات تحقق ببخشیم و از سوی دیگر شیوه اصلاحات را برای تامین این آرمان‌ها و آروزها تقویت کنیم.شورای عالی سیاست گذاری اصلاحات از مجموعه چهره‌های شاخص اصلاح طلبان تشکیل شده است و در شرایط پس از توافق هسته‌ای و اجرای برجام خواسته تا گام دیگری را برای پیشبرد خواسته‌های ایران بردارد.
کولایی یادآور شد: به لطف خداوند لیست ائتلاف اصلاح طلبان شکل گرفته است. در رابطه با سرمایه‌های ملی این لیست ایجاد شده است. آماده هستیم تا گام دوم را برای تحقق خواسته‌های مردم ایران در انتخابات آتی برداریم.
این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین تاکید کرد: با تلاش، انسجام و وحدت برآمده از این فعالیت‌ها در روز ۷ اسفند حاضر خواهیم شد و مجلسی عقل‌گرا را برای خواسته‌های مردم ایران شکل می‌دهیم.
همچنین بهروز نعمتی در همایش اصلاح طلبان طی سخنانی اظهاردشت: زمانی که دولت کابینه را به مجلس معرفی کرد نقشه کشیده بودند ۹ نفر رای نیاورد و ۷۰ جلسه در خانه تک تک نمایندگان برگزار کردیم تا زنگنه ها آخوندی ها و میلی منفردها و نجفی مظلوم رای بیاورند.
نعمتی گفت: مخالفان در تمام سایت ها نوشتند که علت قرار گرفتن بنده در لیست اصلاح طلبان، چشمک زدن به ظریف بوده است در حالی که آنها معنی دیپلماسی و body langouag (زبان بدن) را نمی دانند.
این همایش در سالن والیبال ورزشگاه حجاب برگزار شده بود. هر دو سوی این ورزشگاه مملو از جمعیت بود و حاضران در این گردهمایی با در دست داشتن پرچم‌هایی که روی آن «گام دوم» نوشته شده بود و شعارهایی سر می‌دادند. اصلاحات پیروز انتخابات، روحانی زنده‌باد، هاشمی پایبنده باد، شعارهایی درباره رفع حصر و مجلس برابر تساوی زن و مرد از جمله این شعارها بود.
در این برنامه کاندیداهای حاضر در لیست ائتلاف انتخاباتی اصلاح طلبان، طی سخنانی دلایل خود را برای حضور در انتخابات آتی اعلام کردند.
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83250

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 5انتشار یافته : ۱
  1. زنده باد اصلاحات

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.