تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

روشنی : هزار و ۶۲۲ وصیت‌نامه از شهدای لرستان جمع‌آوری شده است / دستگاه‌های دولتی سهمیه ۲۵ درصدی خانواده شهدا را در استخدام‌ها رعایت کنند

  • کد خبر : 83869
  • 13 اسفند 1394 - 12:50

    مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به برنامه های هفته شهید در استان اشاره کرد و گفت: در این هفته وصیت نامه تعدادی از شهدا در برخی مدارس استان رونمایی خواهد شد و زنگ هفته شهید در یکی از مدارس استان به صدا در خواهد آمد. ،مراد روشنی در نشست با اصحاب […]

مراد-روشنی

 

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به برنامه های هفته شهید در استان اشاره کرد و گفت: در این هفته وصیت نامه تعدادی از شهدا در برخی مدارس استان رونمایی خواهد شد و زنگ هفته شهید در یکی از مدارس استان به صدا در خواهد آمد.
،مراد روشنی در نشست با اصحاب رسانه استان لرستان حضور گسترده و خلق حماسه مردم در ۲۲ بهمن و انتخابات هفت اسفند را تبریک گفت و وی گفت : مردم یک بار دیگر با حضور گسترده خود از نظام اسلامی حمایت کرده و با تمام وجود به مقام معظم رهبری لبیک گفتند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان به برنامه های هفته شهید در استان اشاره کرد و گفت: در این هفته وصیت نامه تعدادی از شهدا در برخی مدارس استان رونمایی خواهد شد و زنگ هفته شهید در یکی از مدارس استان به صدا در خواهد آمد.
وی: شعار امسال هفته شهید را «راه شهیدان ادامه دارد» خواند و اضافه کرد: در ۲۰ اسفند مراسم غبارروبی و تجدید میثاق با شهدا در سراسر شهرستان های استان انجام شده و از ۱۲ تا ۲۲ اسفند در قالب طرح سپاس با حدود هزار خانواده شهید و جانباز دیدار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بر لزوم توجه به گلزارهای شهدا به عنوان مراکز فرهنگی و معنوی تاکید کرد و گفت: بحث تحقق ۲۰ درصدی بودجه فرهنگی دستگاه های اجرایی در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در حال پی گیری بوده و همه دستگاه ها مکلف شده اند این موضوع را وارد موافقت نامه های خود کنند زیرا اجرای این امر به توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کمک می کند.

وی به فرا رسیدن هفته شهید اشاره کرد و گفت: سیاست‌های کلی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری در امور ایثارگران ۱۲ بند است که اعتلا، ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار و شهادت و نهادینه کردن آن در جامعه و تکریم ایثارگران و تبیین نقش برجسته آنها در انقلاب از جمله این سیاست‌های ابلاغی است.

روشنی تصریح کرد: بسترسازی و توسعه ظرفیت‌های مناسب در رسانه‌ها برای ترویج این سیاست‌ها و تحقیق و شناسایی عوامل تقویت‌کننده فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از مهمترین سیاست‌های ابلاغ شده است.

روشنی اضافه کرد: با هدف توسعه فرهنگ ایثار و شهادت شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تشکیل شده است که رئیس این شورا رییس جمهور بوده و در استان نیز این شورا با ریاست استاندار تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ایام هفته شهدای امسال با ایام فاطمیه همزمان است و برنامه‌های هفته شهید با در نظر گرفتن ایام فاطمیه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های محوری امسال بحث وصیت‌نامه‌های شهدا است بر این اساس هزار و ۶۲۲ وصیت‌نامه از شهدای لرستان را جمع‌آوری کرده‌ایم و امسال در هر مدرسه یک وصیت‌نامه برای دانش‌آموزان رونمایی می‌شود، تا دانش‌آموزان با شهیدان و منش آنها بهتر آشنا شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در ادامه از غرس بیش از ۶ هزار اصله درخت به یاد شهدای استان خبر داد و گفت: تمام دستگاه‌ها باید سهمیه ۲۵ درصدی خانواده شهدا در استخدام‌های دولتی را رعایت کنند

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83869

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.