تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

تقدیر آیت الله شاهرخی ازحضور مردم لرستان در انتخابات

  • کد خبر : 83879
  • 13 اسفند 1394 - 13:01

به گزارش میرملاس ، در بیانیه آیت الله سید محمد نقی شاهرخی نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان خطاب به مردم لرستان آمده است: سلام به مردم شریف لرستان که قلم و زبان از بیان نجابت و شرافتشان عاجز است. در ادامه این بیانیه آمده است: ضمن تشکر از حضور پرشور همه شما مردم […]

photo_2016-02-15_15-23-39

به گزارش میرملاس ، در بیانیه آیت الله سید محمد نقی شاهرخی نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان خطاب به مردم لرستان آمده است: سلام به مردم شریف لرستان که قلم و زبان از بیان نجابت و شرافتشان عاجز است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ضمن تشکر از حضور پرشور همه شما مردم لرستان در انتخابات هفتم اسفند مواردی را به عرض می رسانم.

همچنین در این بیانیه افزوده شده است: ابتدا از همه اقشار مردم و گروه هایی که بدون هیچ چشم داشت و با نهایت دلسوزی و غیرت، تمام تلاش خود را برای کمک و حمایت به کار بستند ، صمیمانه تشکر و قدردانی کرده و دعا می کنم اجرتان نزد خداوند محفوظ باشد.

بنده به دلیل درخواست شما مردم بزرگ و ارجمند لرستان و همچنین عمل به تکلیف وارد صحنه انتخابات شدم ، اینک که به هر دلیل از ادامه خدمت به مردم لرستان و نظام مقدّس اسلامی در مجلس خبرگان معذور هستم، از شما درخواست دارم که از این به بعد نیز تمام تلاش خود را در هر صحنه ای برای عزت و سربلندی نظام اسلامی به کار گیرید.

لازم بذکر است تمام فعالیت های گذشته ام، از مبارزه با رژیم شاه و زندان های ساواک گرفته تا نمایندگی مجلس شورا و خبرگان و امامت جمعه و نمایندگی ولی فقیه در جنوب شرق آسیا، همه و همه فقط برای انجام تکلیف الهی، اعتلای نظام جمهوری اسلامی ، آرمان های امام خمینی(ره) و خدمت به ملت خصوصا مردم شریف لرستان بوده است.

اکنون نیز سربلند از فعالیت های انجام شده که همگی در راه رضای خداوند بزرگ بوده، در سایر حوزه ها همچنان در خدمت نظام اسلامی، مقام معظم رهبری و مردم لرستان خواهم بود.

در انتخابات هفتم اسفند آیت الله مبلغی و آیت الله نیازی به عنوان نمایندگان لرستان به مجلس خبرگان راه یافتند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83879

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.