تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

از فعالان کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات خرم‌آباد تجلیل شد

  • کد خبر : 83884
  • 13 اسفند 1394 - 14:14

  شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد طی مراسمی از فعالان کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات مرکز لرستان تجلیل به عمل آوردند. این مراسم با حضور دادستان، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و شماری از فعالان کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات مرکز لرستان در سالن جلسات شهرداری مرکزی خرم‌آباد برگزار شد. عملکرد کمیته اجرایی […]

 
شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد طی مراسمی از فعالان کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات مرکز لرستان تجلیل به عمل آوردند.
این مراسم با حضور دادستان، فرماندار، شهردار، اعضای شورای اسلامی و شماری از فعالان کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات مرکز لرستان در سالن جلسات شهرداری مرکزی خرم‌آباد برگزار شد.

عملکرد کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات خرم‌آباد ستودنی است

شهردار خرم‌آباد گفت: عملکرد کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری در خرم‌آباد ستودنی است.
«یحیی عیدی بیرانوند»که در مراسم تجلیل از فعالان کمیته اجرایی تبلیغاتی انتخابات خرم‌آباد سخن می‌گفت، اظهار داشت: با تجلیل از این عزیزان وظیفه‌ی خود را ادا کرده‌ایم.
وی به مقایسه‌ی نحوه‌ی تبلیغات این دوره از انتخابات با سایر دوره‌ها در خرم‌آباد پرداخت و ادامه داد: در گذشته مدیریت شهری برای تبلیغات محیطی انتخابات برنامه‌ی خاصی نداشت، اما امسال با توان همگانی و خرد جمعی توانستیم از مخدوش شدن چهره‌ی شهر جلوگیری کنیم.
شهردار مرکز لرستان با بیان این‌که برای رسیدن به این هدف کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات را تشکیل نمودیم، تصریح کرد: این کمیته متشکل از دادستان، فرماندار، مجموعه مدیریت شهری و شهرداری خرم‌آباد بود که برنامه‌های این کمیته با حضور، مشارکت، همراهی، همفکری و همدلی ۱۲۰نفر از کارکنان زحمت‌کش شهرداری اجرایی و عملیاتی شد.
«عیدی بیرانوند» از حمایت و تلاش دادستان و فرماندار خرم آباد قدردانی کرد و افزود: حضور این عزیزان موجب جلوگیری از تبلیغات غیرمجاز کاندیداها در سطح شهر شد.
وی به نشستی که اخیرا با دست اندرکاران ماهنامه تخصصی شهر و منظر در تهران داشت اشاره کرد و گفت: در این جلسه سردبیر این ماهنامه ضمن قدردانی از تجربه خوب شهرداری خرم آباد در زمینه جلوگیری از مخدوش شدن چهره شهر در ایام انتخابات خواستار چاپ عملکرد کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات خرم‌آباد شدند.
«عیدی بیرانوند» یادآور شد: برای ما جالب بود که در جلسه مذکور همه از رصد فعالیت‌های مدیریت شهری خرم‌آباد در شبکه‌های مجازی سخن می‌گفتند که شنیدن این موضوع خوشایند بود.
وی در تکمیل سخنان خود گفت: خرسندیم در خرم‌آباد موجی از همراهی و مشارکت مردم، کاندیداها و مسئولان شکل گرفت که موجب جلوگیری از حرص و ولع تبلیغاتی و کاهش هزینه‌های تبلیغاتی داوطلبان مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شد.
مدیریت سه مرحله‌ای تبلیغاتی انتخابات در خرم‌آباد

فرماندار خرم‌آباد از مدیریت سه مرحله‌ای تبلیغاتی انتخابات در این شهرستان خبر داد.
«حبیب‌اله خجسته‌پور»نیز که درمراسم تجلیل ازفعالان کمیته اجرایی تبلیغاتی انتخابات خرم‌آبادسخن می‌گفت،اظهارداشت: بنا بر دستور خداوند سرنوشت هیچ قومی تغییر نخواهد کرد مگر توسط خود آن قوم؛ پس اگر می‌خواهیم آینده‌ای بهتر از حال و گذشته‌ی خویش داشته باشیم باید خودمان دست به کار شویم.
وی، یکی از راه‌های داشتن سرنوشتی بهتر را مشارکت در امر سازندگی برشمرد و افزود: خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی انتخابات زیادی را در تمامی ادوار پشت سر گذاشتیم.
فرماندار خرم‌آباد با بیان این‌که همواره با شروع انتخابات مختلف با مشکلات فراوانی اعم از دیوار نویسی و چسباندن پوستر و تصاویر کاندیداها بر در و دیوار شهر مواجه بودیم که امسال با فرهنگ رقابت سالم را پیش گرفتیم.
«خجسته‌پور» ازمدیریت سه مرحله‌ای کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات درخرم‌آباد خبرداد و گفت: انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات پنجمین دوره خبرگان رهبری در مرکز لرستان را شامل سه مرحله‌ی قبل، حین و بعد از انتخابات می‌دانم.
وی با بیان این‌که در مرحله‌ی اول اقدام به رصد کردن اجرای قانون تبلیغاتی انتخابات نمودیم، تصریح کرد: بعضی اوقات برای فرهنگ‌سازی نیاز به بکار بردن اجبار داریم، اما باید افراد را نسبت به حقوق خود آشنا کنیم به همین مناسبت کمیته‌ای را تشکیل و موارد مجاز و غیرمجاز تبلیغات را تشریح نمودیم.
فرماندار خرم‌آباد ادامه داد: خدا را شکر دست اندرکاران این امر برای اینکه فرهنگ شهرمان را به رخ همگان بکشانیم در برابر قانون شکنی‌ها ایستادگی کردند.
«خجسته‌پور» از حضور میدانی دادستان و فرمانده نیروی انتظامی خرم‌آباد قدردانی کرد و گفت: در صف مقدم کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات، مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خرم‌آباد قرار دارند که شایسته است مراتب امتنان خود را از تک تک این زحمت‌کشان اعلام دارم.
وی گفت: در مرحله‌ی دوم نیز مراحل اجرایی را رصد و با قانون شکنان برخورد کردیم. چند تن که اقدام به دیوارنویسی کرده بودند را دستگیر و ارشاد نمودیم؛ اما مطمئن هستم دیوارنویسی‌ها قطعا بدون اطلاع کاندیداها صورت گرفته بود.
فرماندار خرم‌آباد با تأکید بر این‌که شهروندان به کاندیدایی که قرار است با قانون‌شکنی قانون گذاری کند رای نخواهند داد، خاطر نشان کرد: متأسفانه اتفاقی که در کوهدشت رخ داد به سرعت در شبکه‌های مجازی پخش شد، اما اقدام مثبت کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات خرم‌آباد مورد توجه قرار نگرفت.
«خجسته‌پور» ادامه داد: باید کارهای مطلوب نیز مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد و انتظار ما از اصحاب رسانه‌ی استان لرستان این است که برای نشان دادن روحیه‌ی همبستگی و ترویج همدلی و همزبانی عملکرد مثبت کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات خرم‌آباد که در کشور بی‌نظیر بوده است مورد توجه قرار گیرد.
وی تأکید کرد: اگر همکاری کاندیداها نبود مجموعه مدیریت شهری هم نمی‌توانست موفق عمل کند.
فرماندار خرم‌آباد در ادامه از اعلام نتایج انتخابات به عنوان سومین مرحله تبلیغات نام برد و افزود: خوشبختانه یک تجمع اعتراض آمیز دو نفره هم نداشتیم و این مهم را باید به شهروندان تبریک گفت.
«خجسته‌پور» یادآور شد: در رقابت مسالمت‌آمیز انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، نتایج اعلام شد و کاندیداها نیز تمکین کردند؛ چرا که همه به سلامت انتخابات و فرهنگ رقابت اعتقاد داشتند.
وی از مشارکت شهروندان خرم‌آبادی در خلق حماسه‌ای دیگر در پای صندوق‌های رأی گیری قدردانی کرد و گفت: شایسته است از خبرنگاران که پا به پای مسوولان حرکت کردند و نقاط مثبت حماسه‌ی حضور مردم را انعکاس دادند قدردانی نمایم.
«خجسته‌پور» در پایان سخنان خود بیان داشت: مرحله دوم انتخابات در خرم‌آباد را نیز در کمال صحت، سلامت، آرامش با مشارکت فراوان و اقتدار برگزار می‌کنیم.

کار کمیته تبلیغات انتخاباتی خرم‌آباد باید بنیان دیگر انتخابات باشد

دادستان خرم‌آباد گفت: کارکمیته اجرایی قانون تبلیغات انتخاباتی خرم‌آباد باید برای دیگر انتخابات بنیان و اساس شود.
«سعید رازانی» نیز در این جلسه اظهار داشت: باید از اهتمام اعضای کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات خرم‌آباد، مشارکت مردم و ایجاد نظم و انضباط در شعب اخذ رأی قدردانی کرد.
وی با تأکید بر این‌که اگر همه کارها بر مدار قانون جریان یابد موجب مرتفع شدن مشکلات و کاهش هزینه‌های اضافی می‌شود، تصریح کرد: کارکمیته اجرایی قانون تبلیغات انتخاباتی خرم‌آباد باید برای دیگر انتخابات بنیان و اساس شود.
دادستان خرم‌آباد با بیان این‌که باید قانون را از جایی شروع کرد، ادامه داد: با کمک نیروی انتظامی، شهرداری، اعضای شورای اسلامی و فرمانداری شهرستان در این دوره از انتخابات توانستیم از نصب هرگونه عکس و پوستر در جاهای غیرمجاز جلوگیری به عمل آوریم و تبلیغ را منوط به محل ستادهای تبلیغاتی کاندیداها نمودیم.
«رازانی» یادآور شد: کار کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات خرم‌آباد را گروه‌بندی نمودیم و برای اینکه اطمینان حاصل نماییم که کارها به خوبی انجام می‌شود در صحنه حضور یافتیم.
وی با بیان این‌که لطف خدا بود کار در مسیر قانونی انجام شد، اذعان داشت: جلوگیری از اسراف و تبلیغات ناسالم، بروز شایستگی‌ها و برنامه‌ها از جمله اهداف کار کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات خرم‌آباد است.
دادستان خرم‌آباد با تأکید بر این‌که اگر سایر شهرهای کشور می‌خواهند اقدام کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات ما را انجام دهند باید حجم کاری بالایی را تحمل کنند، اضافه کرد: در مرحله‌ی دوم انتخابات نیز باید پیگیر موضوع بود تا کاندیداها موارد ممنوعه را برای تبلیغات موورد توجه قرار دهند و در اینجا اعلام می‌کنم قانون را برای همه یکسان اجرا می‌کنیم.

پویش تبلیغات پاک در کمیسیون فرهنگی شورا نهادینه شد

نایب رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد گفت: پویش تبلیغات پاک در کمیسیون فرهنگی شورا نهادینه شد.
«فرشاد سیفی» نیز که در جلسه تقدیر از فعالان کمیته اجرایی قانون تبلیغاتی انتخابات خرم‌آباد سخن می‌گفت: اظهار داشت: در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد تعامل دادستان با این مجموعه بیش از حد و خارج از وظیفه‌ی قانونی بوده است که بر خود لازم می‌دانم از پیگیری‌ها و همکاری ایشان قدردانی نمایم.
وی از مجموعه شهرداری و فرمانداری خرم‌آباد به خاطر ایجاد اعتمادسازی در شهر و برگزاری انتخاباتی سالم قدردانی کرد و بیان داشت: از رستم کوشکی که هدایت پویش تبلیغات پاک را در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نهادینه کرد، قدردانی می‌کنیم.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83884

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.