تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

شهردار خرم آباد : برای تغییر چهره‌ی شهر همه باید کمک کنند

  • کد خبر : 83919
  • 21 اسفند 1394 - 20:30

    شهردار خرم‌آباد گفت: برای تغییر چهره‌ی شهر همه باید کمک کنند. به گزارش میرملاس ؛ یحیی عیدی بیرانوند که در مراسم تجلیل از اعضای واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز لرستان سخن می‌گفت، اعلام کرد: از مجموع۱۲۷هزار واحد ملک موجود در شهر خرم آباد، تنها ۹هزار واحد سالیانه عوارض شهرداری خود […]

 

 
شهردار خرم‌آباد گفت: برای تغییر چهره‌ی شهر همه باید کمک کنند.
به گزارش میرملاس ؛ یحیی عیدی بیرانوند که در مراسم تجلیل از اعضای واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز لرستان سخن می‌گفت، اعلام کرد: از مجموع۱۲۷هزار واحد ملک موجود در شهر خرم آباد، تنها ۹هزار واحد سالیانه عوارض شهرداری خود را می‌پردازند و بخش اعظمی از شهروندان از پرداخت بدهی سر باز می‌زنند.
وی، مشارکت شهروندان در پرداخت عوارض شهری را ضامن نظافت و زیبایی شهر دانست و در ادامه به عملکرد شهرداری خرم‌آباد طی یکسال گذشته اشاره کرد و بیان داشت: با انتقال حساب به بانک شهر توانستیم برای رفع بخشی از مشکلات مدیریت شهری از این بانک تسهیلات دریافت کنیم.
شهردار خرم‌آباد ادامه داد: از جمله تسهیلاتی که از بانک شهر گرفته شد توانستیم کارخانه کمپوست مرکز لرستان را احداث نماییم.
وی از ساخت چند پارک بزرگ در مرکز لرستان خبر داد و گفت: ۱۲۰ هکتار فضای سبز را نیز در دستور کار داریم در حالیکه کل فضای سبز خرم‌آباد از ابتدای تأسیس شهرداری تاکنون ۱۱۰ هکتار بوده است.
۲۵ هزار مترمربع پیاده‌رو سازی، پخش ۶۰ هزار تن آسفالت، راه اندازی سالن‌های ورزشی، اضافه نمودن ۲۷۰نفر نیروی انسانی در بخش تنظیف و… از جمله مواردی بود که عیدی بیرانوند از آن‌ها به عنوان بخشی از عملکرد شهرداری خرم‌آباد طی یکسال گذشته نام برد.
وی از برج‌های دوقلوی خرم‌آباد به عنوان پروژه‌ی عظیم برای مرکز لرستان یاد کرد و ادامه داد: با به بهره برداری رسیدن این پروژه شاهد شکوفایی و پیشرفت شهر خواهیم بود.
شهردار خرم‌آباد به انعقاد قرارداد شهرداری با قرارگاه خاتم اشاره و اضافه کرد: با توان جمعی می‌توانیم تقاطع‌های غیرهمسطح مرکز لرستان را با دو برابر بودجه‌ی سال گذشته شهرداری به بهره برداری برسانیم.
عیدی بیرانوند از استان لرستان به عنوان استانی بکر با جاذبه‌های طبیعی و تاریخی یاد کرد و گفت: اگر دست به دست هم دهیم می‌توانیم خرم‌آباد را خرم و‌آباد نماییم و ظرفیت‌های ناب آن را به دیگران بشناسانیم.
وی با تأکید بر این‌که برای تغییر چهره‌ی شهر همه باید کمک کنند، تصریح کرد: تلنگرهایی که توسط صدا و سیمای مرکز لرستان مطرح می‌شود مسئولان را در مرتفع شدن مشکلات و معضلات مدیریت شهری کمک می‌کند.

مدیریت شهری، آماده‌ی پذیرایی از میهمانان نوروزی
رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد اعلام کرد: مدیریت شهری مرکز لرستان، آمادگی پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارد.
حسن آذری نیز در این مراسم خطاب به اعضای واحداطلاعات واخبار صداوسیمای مرکز لرستان گفت: لازم است از تلاش‌های بی‌منت شما در پوشش تصویری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان به خصوص مرکز استان قدردانی نمایم.
وی ادامه داد: با همدلی و همزبانی مجموعه مدیریت شهر خرم‌آباد و اصحاب رسانه‌ی لرستان توانستیم انتخابات باشکوه و بی حاشیه‌ای در مرکز استان شاهد باشیم.
رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد از انعقاد قرارداد با قرارگاه سازندگی خاتم خبر داد و گفت: پروژه بلوار بهارستان، اتصال بلوار ولایت و ۶۰متری ، اتصال شریعتی به کوی فلسطین و اتصال ۶۰ متری به مسکن مهر پروژه‌های اساسی و کلیدی مرکز لرستان محسوب می‌شوند که این پروژه‌ها را شهرداری توسط این قرارگاه انجام خواهد داد.
آذری به برنامه ششم توسعه اشاره کرد و گفت: ارتباط صدا و سیما با مدیریت شهری یکی از مواردی است که در این برنامه به صورت منسجم به آن پرداخته می‌شود.
رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به برنامه‌های مدیریت شهری برای تبدیل مرکز لرستان به مقصد گردشگری اشاره کرد و گفت: در این راستا نقش شما در معرفی پتانسیل‌های بالقوه‌ی استان به مردم پررنگ است.
دستگاه‌های غربالگر در جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان بی‌تفاوتند
معاون شهردار خرم‌آباد از بی‌تفاوتی دستگاه‌های غربالگر لرستان در جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان سطح شهر انتقاد کرد.
محمدخانی نیز که در مراسم تجلیل از اعضای واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز لرستان سخن می‌گفت، در پاسخ به تقاضای خبرنگار این مرکز در خصوص ضرورت جمع‌آوری معتادان متجاهر و متکدیان سطح شهر اظهار داشت: شهرداری بارها اقدام به جمع‌آوری این افراد نموده است؛ اما متأسفانه دستگاه‌های غربالگر استان در این زمینه بی‌تفاوتند.
وی ادامه داد: بیشتر متکدیان از شهرستان‌های اطراف به خرم‌آباد می‌آیند و برخی از معتادان نیز جزو بیماران عفونی به شمار می‌آیند که قبل از تحویل به مراکز نگهداری بایستی درمان شوند؛ اما در این زمینه اقدامی توسط دستگاه‌های ذیربط انجام نشده است.
معاون شهردار خرم‌آباد از شهروندان خواست به معتادان و متکدیان سطح شهر کمک نکنند تا از این طریق از تعداد آن‌ها کاسته شود.

برای همکاری با شهرداری خرم‌آباد آمادگی داریم
معاون واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: برای همکاری با شهرداری خرم‌آباد آمادگی داریم.
رامین منصوری نیز در این جلسه با قدردانی از زحمات شهردار و رییس شورای اسلامی اظهار داشت: با همدلی و همزبانی توانستیم انتخابات سالمی را در استان شاهد باشیم.

تعامل شهردار و شورای شهر خرم‌آباد را به فال نیک می‌گیریم
دبیر خبر واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز لرستان گفت: تعامل شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر خرم‌آباد را به فال نیک می‌گیریم.
رباطی نیز که در مراسم تجلیل از اعضای واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز لرستان سخن می‌گفت، اظهار داشت: در دوره‌های قبلی ما کمتر شاهد تعامل اعضای شورای اسلامی شهر با شهردار خرم‌آباد بودیم، اما در این دوره تعامل و همکاری کم‌نظیر این دو را شاهد هستیم.
وی با تأکید بر این‌که این تعامل و همکاری موجب پویایی شهر خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم ثمرات این همکاری را در چهره‌ی شهر بیش از پیش ببینیم.
دبیر خبر واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز لرستان در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری خیابان‌ها، معابر، میادین و… اشاره کرد و گفت: بهتر است در نامگذاری این مکان‌ها از نام‌های مشاهیر لرستان استفاده شود تا آیندگان نیز با نام آن‌ها آشنایی پیدا کنند.

امسال، سال پرکاری برای مدیریت شهری خرم‌آباد بود
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای شهردار خرم‌آباد گفت: امسال، سال پرکاری برای مدیریت شهری بود.
مریم رشیدی نیز در این مراسم با قدردانی از تلاش‌های اعضای واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز لرستان در پوشش تصویری برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان گفت: یکی از بخش‌های دشوار صدا و سیما، واحد اطلاعات و اخبار است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: امسال، سال پرکاری برای مدیریت شهری خرم‌آباد بود؛ چرا که شاهد انجام پروژه‌های عمرانی در شهر بودیم.
مشاور فرهنگی و رسانه‌ای شهردار خرم‌آباد ادامه داد: همچنین امسال نهضت عمرانی را در مرکز لرستان شاهد هستیم که می‌توان از پروژه بوستان بزرگ کاسیت، بوستان بزرگ آبشار طلایی و… به عنوان بخشی از این کارهای عمرانی نام برد.
گفتنی است بر اساس این گزارش شهردار و رییس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اهدای لوح و هدایایی از اعضای واحد اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز لرستان تجلیل به عمل آورد.

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=83919

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 6در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.