تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

هدف‌مان ارتقای سکوی سومی و تلاش برای قهرمانی است

  • کد خبر : 85160
  • 02 اردیبهشت 1395 - 19:34

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوا گفت: هدف ما از حضور در مسابقات جهانی ارتقای سکوی سوم سال قبل و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی است.

photo_2015-11-03_13-09-44

 

به گزارش میرملاس؛روح‌الله دل‌انگیز در گفت‌وگو باخبرگزاری فارس، درباره شرایط فرنگی‌کاران ناشنوای جوان برای حضور در مسابقات جهانی گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. از اواخر آبان ماه سال گذشته اردوها را آغاز کردیم و اکنون هشتمین اردو در حال سپری شدن است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در شهریار از نظر حریف تمرینی در شرایط خوبی قرار داریم اردوی تیم ملی را در آنجا برگزار می‌کنیم. البته شرایط در این رده سنی و با توجه به ناشنوا بودن کشتی‌گیران بسیار پیچیده و خاص است و همه چیز به شرایط روحی و روانی کشتی‌گیر در روز مسابقه بستگی دارد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوا تصریح کرد: میزبانی به ما کمک می‌کند تا با حمایت‌های مردم بتوانیم نتیجه خوب کسب کنیم. هدف ما ابتدا ارتقای عنوان سومی سال گذشته و سپس تلاش برای رسیدن به سکوی قهرمانی است که خیلی دور از دسترس نیست.

دل‌انگیز با اشاره به اینکه از مسئولان ورزش درخواست می‌کنیم در این روزهای باقیمانده حمایت بیشتری از تیم‌های کشتی ناشنوایان داشته باشند، گفت: به هر حال مسابقات در سطح جهانی به میزبانی کشورمان برگزار می‌شود و حمایت‌های مسئولان می‌تواند به افزایش انگیزه ورزشکاران و مربیان کمک کند تا با قدرت بیشتری به میدان برویم. امیدوارم در این چند روز باقیمانده شاهد حمایت‌های بیشتری باشیم چراکه تمام زحمات به دوش فدراسیون بوده است و ورزشکاران ناشنوا نیازمند حمایت‌های ویژه‌ای هستند.

مسابقات کشتی ناشنوایان قهرمانی جهان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و در دو بخش آزاد و فرنگی از ۱۲ تا ۲۱ اردیبهشت ماه به میزبانی کشورمان در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار می‌شود.

 

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85160

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 14در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱۴
  1. با سلام……
    با ارزوی سربلندی برای جناب اقای دل انگیز عزیز و شاگردانش…

    یا علی مدد

  2. ضمن عرض سلام وخسته نباشید خدمت پهلوان شهرمان وافتخارلرستان امیدوارم پیروزوسربلندباشید

  3. ان شاءالله با مدیریتی که از جنابعالی سراغ دارم ودعای مردم در اعیاد بزرگ ماههای پربرکت رجب وشعبان قهرمانی جهان بر بالای دستانتان می باشد .با آرزوی توفیق وسرافرازی

  4. آرزوی موفقیت برای پسر عموی عزیزم

  5. با سلام به دوست خوبم آقا روح الله:
    شک ندارم با همت و مدیریت شما قهرمانی دور از دسترس نیست.

  6. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت استاد دل انگیز مربی توانا و بالیاقت کوهدشتی قطعا با مدیریت توانای شما و دعای خیر مردم موفقیت دور از دسترس نیست انشاالله موفق و سربلند باشید

  7. خدمت دوست خوبم آقا روح الله سلام عرض می کنم.
    با توجه به همت و مدیریتی که بنده از شما سراغ دارم قهرمانی دور از دسترس نیست.

  8. درودبراستاد دل انگیز
    بی شک با دانش فنی ک شما دارین حتما قهرمان هستین انشاالله

  9. دوست عزیز و مربی دلسوز امیدوارم موفق باشید

  10. درود بر قهرمان پرافتخار
    با یاری خداوند متعال و دعای خیر مردم در این دوره نیز برگ زرینی بر کلکسیون افتخاراتت خواهی افزود.
    تو میتوانی …

  11. با ارزوی توفیق روز افزون برای اقای دل انگیز مربی فهیم و دلسوز و همچنین موفقیت تیمشون در مسابقات جهانی و المپیک

  12. به ا مید موفقیت برای مربی ارزنده شهرمان

  13. ضمن آرزوی توفیق برای مربی عزیز و با اخلاق جناب آقای دل انگیز خدمتتون عرض کنم اقای مجتبی جوانمرد کشتی گیر ناشنوای وزن ۷۲ کیلوگرم فرنگی ساکن یکی از روستاهای شهرستان الشتر در اردوی تیم ملی در شهریار شرکت نمودند و کلیه حریفاش رو تا مرحله نیمه نهایی انتخابی بردند ، چند روز قبل از عید قرار شد بیان شهرستان و روز ۸ فروردین دوباره برگردن اردو برای مسابقه فینال .ظاهرا یکی از مربیهای تیم از بچه ها می خواهد که برن مرخصی و روزهشتم برگردن اردو برا مسابقه فینال انتخابی، ایشون هم میاد شهرستان ولی بعدا میگن که بدون اجازه اردو راترک کرده است و دیگر اجازه نمیدن در مسابقه فینال شرکت کنه. حالا ایشون بنده خدا علی رغم توانایی که دارد متاسفانه داره داره کارگری میکنه حتی شب و روزگریه میکنه که گول خورده است و کارگری هم شغل خودش و پدرشه ودر اصل نان آور یک خانواده نیز می باشد.خواهش می کن اگر امکانش هست یه بررسی در اینمورد بکنید با آرزوی پیروزی و عاقبت به خیری برای و تیمتون

  14. باسلام و سپاس از همه دوستان که همیشه این برادر کوچک خودتان رو مورد لطف قرار میدید انشاالله نماینده خوبی برا مردم فهیم لرستان و بخصوص مردم بزرگوار و عزیز شهرستان کوهدشت باشم.در جواب این دوست عزیز جناب یوسفوند باید عرض کنم بنده سرمربی تیم جوانان هستم و زیاد اطلاع و یا دخالتی در امور تیم بزرگسالان ندارم ولی بر حسب وظیفه پیگیری از آقای نوربخش سرمربی بزرگسالان خواهم کرد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.