تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
11

۱.۲ میلیارد تومان برای احداث باغ پرندگان خرم‌آباد اعتبار صرف شد

  • کد خبر : 85807
  • 04 خرداد 1395 - 9:46

    شهردار خرم آباد از صرف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای اجرای باغ پرندگان این شهر خبر داد. به گزارش میرملاس ؛ یحیی عیدی بیرانوند عصر دوشنبه در جریان بازدید خبرنگاران از مجموعه باغ پرندگان خرم آباد در سخنانی اظهار داشت: باغ پرندگان در سال ۹۳ عملیات اجرایی آن آغاز شده است. وی […]

(31)

 

 

شهردار خرم آباد از صرف یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای اجرای باغ پرندگان این شهر خبر داد.

به گزارش میرملاس ؛ یحیی عیدی بیرانوند عصر دوشنبه در جریان بازدید خبرنگاران از مجموعه باغ پرندگان خرم آباد در سخنانی اظهار داشت: باغ پرندگان در سال ۹۳ عملیات اجرایی آن آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مساحت برکه های باغ پرندگان خرم آباد بیش از دو هزار متر مربع است عنوان کرد: تا کنون بیش از هزار و ۵۰۰ متر مربع پیاد رو سازی در این مجموعه اجرایی شده است.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه مجموعه باغ پرندگان هفت پل با طراحی های هنری دارد بیان داشت: در حال حاضر ۱۰ نوع پرنده به تعداد ۵۰ عدد در محوطه قرنطینه آن وجود دارد که بعد از مسقف سازی باغ رها می شوند.

عیدی بیرانوند با بیان اینکه این منطقه باغ قدیمی انار بوده که محل دفن زباله شده بود و امروز به باغ پرندگان تبدیل شده است گفت: تا کنون یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون برای اجرای باغ پرندگان خرم آباد هزینه شده است.

شاپور فرهمند نماینده شهرداری در باغ پرندگان خرم آباد نیز با بیان اینکه این باغ ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر مساحت دارد گفت: همچنین این مجموعه سه دریاچه با دو رودخانه دارد.

وی با بیان اینکه چمن احداث شده در آن برای تغذیه پرندگان نیز پیش بینی شده است گفت: ۷۰ گونه پرنده  سامل انواع اردک ها، عقاب ها، شاهین ها و … در  باغ پرندگان خرم آباد ساماندهی می شود.

نماینده شهرداری خرم آباد در باغ پرندگان تصریح کرد: این مجموعه برای اجرا به چهار قسمت تقسیم شده  و اساس برنامه زمان بندی هر فاز آن جداگانه به بهره برداری می رسد.

 

(22)

 

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=85807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.