تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

بازدید فرماندار شهرستان کوهدشت از سیلوها و سایتهای ذخیره سازی گندم

  • کد خبر : 86211
  • 22 خرداد 1395 - 15:48

  به گزارش میرملاس؛دکتر جهانیان فرماندار شهرستان کوهدشت از سیلوها و سایتهای ذخیره سازی گندم در سطح این شهرستان بازدید کرد. وی هدف از این بازدید را آماده سازی هدفمند خرید گندم های کشاورزان این شهرستان ونیز مرتفع نمودن مشکلات وموانع احتمالی در این حوزه دانست و اضافه کرد در سال جاری تمامی سایتها و […]

 

به گزارش میرملاس؛دکتر جهانیان فرماندار شهرستان کوهدشت از سیلوها و سایتهای ذخیره سازی گندم در سطح این شهرستان بازدید کرد.

وی هدف از این بازدید را آماده سازی هدفمند خرید گندم های کشاورزان این شهرستان ونیز مرتفع نمودن مشکلات وموانع احتمالی در این حوزه دانست و اضافه کرد در سال جاری تمامی سایتها و همچنین انبارها و سیلوها جهت ذخیره سازی گندم به صورت کامل آماده و در حال انبار گندم میباشند.
فرماندار کوهدشت تصریح کرد: همچنین متصدیان این امور آمادگی کامل به جهت خرید تضمینی گندم مازاد بر نیاز کشاورزان عزیز را دارند.

14

11

12

13

15

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86211

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۴
  1. فرماندار میبایست در لحطه های بحران تصمیم بگیرد و گرنه هرکسی بهنگام امنیت مدیر میتواند باشد…
    من بشخصه شاهد حضور اعتراض امیز کشاورزان بی پناه نسبت به عدم خرید ذرت بوسیله تعاون روستایی در سالهای نه چندان دور در محل فرمانداری کوهدشت بودم که شخص فرماندار ،یعنی سیروس ابراهیمی با معاون وزیر جهاد کشاورزی کشور تماس و مشکل را آنی حل کردند.
    امیدوارم سلامت باشند.

  2. درود برمهندس فریدونی عزیز.مرد سختکوش و لایقی که درهرجاحضور یافته بامدیریت عالی و بی نظیرش مایه سربلندی وگره گشای کشاورزان بوده است

  3. تشکر ویژه از مهندس فریدونی مدیر توانا و لایق. حضور فیزیکی و مستمر ایشان در محل خرید گندم مایه آرامش کشاورزان منطقه شده . و به نوعی همه کشاورزان از ایشان رضایت دارند.

  4. درود خدا بر مرد شریف و زحمت کش ااقای مهندس فریدونی که در همه عرصه ها بخصوص هموار کردن مسیر اشتغال ، فعالیت بی چشمداشت و صادقانه دارند

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.