تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
9

علی کورانی فر به عنوان فرماندار ویژه بروجرد و معاون استاندار لرستان منصوب شد+عکس

  • کد خبر : 86871
  • 23 تیر 1395 - 18:29

عصر چهارشنبه در آیینی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان علی کورانی فر به عنوان سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد معرفی شد.

10

به گزارش میرملاس؛عصر امروز چهارشنبه با حضور سید سعید شاهرخی معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان،مسعود رستمیان مدیرکل حراست استانداری لرستان، لیلا سلاح ورزی مدیرکل دفتر امور بانوان لرستان،ناهید پرویزپور مدیر کل سیاسی انتخابات لرستان،مرضیه قنبری مدیر کل استاندارد لرستان،شهنازحمزه لوی مدیر کل تامین اجتماعی لرستان و جمعی از مسئوྌཥن استانی و شهرستانی فرماندار جدید بروجرد معرفی شد.

در این مراسم علی کورانی فر به عنوان فرماندار جدید شهرستان بروجرد معرفی شد.

علی کورانی فر آذر ماه سال ۹۲ به عنوان معاون مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان معرفی شد که پیش از این نیز مسئولیت هایی چون مدیر کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، معاون مدیر کل آموزش دیوان محاسبات، مدیر کل حوزه استاندار و مشاور استاندار مرکزی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی، رئیس دوره نخست شورای شهر کوهدشت و … را در پرونده کاری خود دارد.

بنابر این گزارش در پایان این مراسم معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با اهدای لوحی ضمن تقدیر از زحمات مسلم پورقاسمیان فرماندار قبلی فرمانداری ویژه بروجرد علی کورانی فر را به عنوان فرماندار جدید این شهرستان معرفی کرد.

علی کورانی فر در این آیین در سالن جلسات فرمانداری بروجرد با اشاره به وجود ظرفیت های فراوان در این شهرستان گفت: بروجرد، زادگاه مفاخر و مشاهیر کشور و دارای فرمانداری ویژه است لذا باید نگاه ها و توجه ها به این شهرستان ویژه باشند.
وی افزود: این پیشینه قوی نباید موجب توقف و غرور بروجرد شود بلکه باید به عنوان یک بال پرواز و عامل حرکت برای رشد و توسعه این شهرستان مدنظر قرار گیرد.

وی نگاه استانداری لرستان به شهرستان بروجرد را ویژه دانست و اظهار کرد: استاندار لرستان به عنوان یکی از مدیران برتر غرب کشور با داشتن شخصیتی عمرانی و اجرایی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات استان به ویژه شهرستان بروجرد بکار گرفته است.

کورانی فر با اشاره به نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب مبنی بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از مدیران بروجرد خواست با داشتن برنامه مدون و اقدام و عمل برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش کنند.

وی افزود: باید محوریت فعالیت دستگاه های اجرایی اعتدال سیاسی، تدبیر اقتصادی و افزایش امید در جامعه باشد.

گفتنی است مراسم معارفه فرماندار جدید بروجرد عصر امروز راس ساعت ۱۸ در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

1
2
3
4
5
7
8
9
1
2
4
5
6
7
9
لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86871

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 91در انتظار بررسی : 11انتشار یافته : ۸۰
  1. باسلام؛انتصاب بجاوشایسته جناب آقای کورانی فر رابه سمت فرماندار ویژه بروجردصمیمانه تبریک عرض نموده وموفقیت وتوفیقات روزافزون ایشان رااز خداوندمتعال خواستاریم.

  2. باعرض تبریک خدمت برادر عزیز،متین و با اخلاقمان جناب کورانی فر عزیز!

  3. این انتصاب بجا و شایسته را هم به جناب کورانی فر و همچنین مردم عالم پرور کوهدشت بویژه مردم شهر کوهنانی صمیمانه تبریک عرض می نمایم

  4. با سلام انتصاب شایسته کورانی فر به عنوان فرماندار ویژه بروجرد صمیمانه تبریک میگویم

  5. جناب آقای کورانی فر
    با عرض سلام و احترام، بدین وسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان فرماندار ویژه بروجرد را تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

    ****

  6. جناب آقای علی کورانی فر.
    با عرض سلام و احترام، بدین وسیله انتخاب شایسته جنابعالی به عنوان فرماندار ویژه بروجرد را تبریک عرض می نمایم. امید است در پرتو الطاف حضرت حق، بیش از پیش موفق و پیروز باشید.

    ****

  7. انتخاب حاج علی کورانی مایه مباهات و افتخار است برخی مسولان در بروجرد بیخودی شلوغ کردن و غیر بومی غیر بومی میکنن کلایی عزیز از خانواده های اصیل لرستان هستند …ضمنا مگر فرقی بروجردی نبود ۶ ماهه خودشون فراریش دادن

  8. با سلام
    انتصاب شایسته و به جای جنابعالی را به عنوان فرماندار ویژه شهرستان بروجرد که نشان از لیاقت و شایستگی حضرتعالی میباشد تبریک عرض نموده و از خداوند منان توفیق روز افزون را برای شما شیرمرد کوهدشتی خواهان و خواستاریم

  9. سلام
    مبارک و میمون باد انتخابی اصلح و شایسته
    رجاء واثق دارم که ایشان در این امرخطیر موفق خواهند بود.

  10. تبریک عرض میکنم خدمت جناب کورانی فر . دم استاندار گرم که به کوری چشم بعضی ها این انتصاب شایسته را انجام دادند.

  11. باسلام-انتصاب برادرارزشیمان وولایتمدارجناب مهندس کورانی به سمت فرماندارویژه تبریک عرض می نماییم. حاج کلای خدانگهدارت بو-علی ودیارسرتابو

  12. انتصاب شایسته آقای کورانی فر را تبریک عرض مینماییم
    ایشان در دل ما جا دارند.

  13. ارجمند گرانمایه جناب آقای صید علی کورانی فر
    آسمان بلند لرستان پیوسته پرستاره باد فروغ فرهنگ فرزانگی تان هماره دل و دیده مان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه آن عشق، و این است راز ماندگاریتان همان راز جاودانگی اسلام ناب محمدی (ص)؛ بدینوسلیه ضمن تبریک مناسبت انتخاب شایسته ی جنابعالی به سمت سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد از خداوند منان آرزوی موفقیت فراوان برای حضرتعالی و استواری گامهایتان را در راه تعالی و قرب به خداوند خواستارم.

  14. انتصاب بحق و شایسته جناب آقای کورانی فرمرد اخلاق و عمل و شجاعت را به عنوان فرماندار ویژه شهرستان عالم پرور و مهد مفاخر بروجرد تبریک عرض نموده و از حسن انتخاب استاندار پرتلاش لرستان تقدیر و تشکر می شود .

  15. آفرین بر استاندار که جنم نشون داد

  16. خدمت جناب آقای کورانی فر مرد محجوب طرهان تبریک عرض کرده و امیدوارم در عرصه جدید هم موفق و پیروز باشید،هرچند جایگاه حضرتعالی خیلی بالاتره

  17. سلام بر پسر دایی عزیز و گرانقدر
    انتخاب شایسته جنابعالی را به شما فرماندار ویژه شهرستان بروجرد که نشان از تدبیر و لیاقت جنابعالی در عرصه های مدیریتی است به شما تبریک و همچنین از حسن انتخاب جناب بازوند استاندار وزین استان که همیشه نهایت سعی و تلاش در تعیین افراد کاردان مدیر و مدبر دارند کمال تقدیر و تشکر داریم. انشاله موفق و موید باشید.

  18. جناب آقای کورانی فر ، انتصاب بجا وشایسته جنابعالی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان بروجرد رااز صمیم قلب تبریک گفته وموفقیت شما را ازدرگاه خدوند منان خواهانم

  19. باعرض سلام وادب و احترام،
    پسر دایی عزیزم حاج علی کورانی فر
    بدینوسیله انتصاب شایسته شما را در سمت فرماندار ویژه و معاونت استانداری لرستان که نشان از لیاقت شما در کسب عناوین دولتی است تبریک عرض نموده واز استاندار محترم لرستان در تعیین افراد لایق کمال تقدیر و تشکر داریم. موفق و موید باشید.

  20. تبریک میگم
    لیاقت حاجی بالاتر از این هاست.

  21. برادر ارجمند

    جناب آقای کورانی فر
    انتصاب شایسته حضرت عالی را به سمت معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد صمیمانه تبریک عرض می نمایم. انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مؤمن و متعهد به عنوان فرمانداربروجرد بشارت دهنده محیطی پویا و سرشار از شور و نشاط و نوید بخش افزایش فضای دانش و بینش در کالبد همه علاقمندان به این مجموعه خواهد شد. ازدرگاه ایزدمنان عزت، سربلندی و توفیقات همه خدمتگزاران به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسالت دارم و برای جنابعالی مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این شهرستان تمنا دارد.
    با تقدیم احترام مهرداد امرایی

  22. سلام بر پسر دایی عزیز و گرانقدر
    انتخاب شایسته جنابعالی را به شما فرماندار ویژه شهرستان بروجرد که نشان از تدبیر و لیاقت جنابعالی در عرصه های مدیریتی است به شما تبریک و همچنین از حسن انتخاب جناب بازوند استاندار وزین استان که همیشه نهایت سعی و تلاش در تعیین افراد کاردان مدیر و مدبر دارند کمال تقدیر و تشکر داریم. انشاله موفق و موید باشید.

  23. انتصاب شایسته دلاور مردی از جنس لرستان را به فرمانداری ویژه بروجرد تبریک عرض مینماییم امید است باتلاشهای انقلابی گوشه ای از مشکلات شهرستان و روستاهایی تابع را حل نماید

  24. درود بر کورانی فر سلام بر ازادبخت

  25. برادر ارزشمندو ولایتمدار اهل کوهنانی جناب آقای مهندس کورانی فر
    انتخاب بجا و شایسته جنابعالی در منصب فرماندار ویژه ی شهرستان بروجرد,که موجب شادی بی حد و اندازه ی اهالی دیارتون گشته”” تبریک عرض مینمایم.سهیل نژاد

  26. انتصاب آن برادر عزیز و دوست داشتنی ومحبوب دل بچه های خوب کوهدشت رابه عنوان فرماندار ویژه بروجرد را تبریک عرض می نمایم. ………………….ً……ً……. برادر شما جمالی از کرمانشاه

  27. باسلام اقای کورانی فر
    انتصاب بجا وشایسته حضرتعالی که نشان ازلیاقت وتعهد شمامیباشدراصمیمانه تبریک عرض می نماییم.ان شااله که درسایه حضرت ولی عصر.ومنویات مقام معظم رهبری پیروز وسربلند باشید

  28. سلام،آفرین کورانی فر.تبریک به همه مردم لرستان

  29. با عرض سلام و احترام انتخاب بجا و شایسته جناب حاج علی کورانی فر را به عنوان فرماندار شهرستان بروجرد و معاونت استاندار که نشان از لیاقت ایشان و حسن انتخاب جناب بازوند استاندار محترم لرستان می باشد صمیمانه تبریک گفته واز خداوند منان موفقیت روز افزون ایشان را زیر پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

  30. برادرکورانی فر ، انتصاب شایسته و بجا که نشان از لیاقت و مدیریت شما دارد را تبریک میگویم و برایتان آرزوی توفیق و سربلندی دارم . موفق باشید .

  31. انتصاب مسرت بخش شما برادر ارزشی ، مومن و متعهد به سمت فرماندار شهرستان بروجرد صمیمانه تبریک عرض نموده و برای جنابعالی مزید توفیقات جهت خدمتی سرشار از شور نشاط و مملو از توکل الهی در جهت رشد و شکوفایی این شهرستان تمنا دارد .

  32. جناب آقای علی کورانی فر
    انتصاب به حق وشایسته شما را به عنوان فرماندار شهرستان بروجرد که نشان از لیاقت وشایستگی حضرتعالی داردصمیمانه تبریک عرض نموده واز خداوند منان برای جنابعالی آرزوی موفقیت در انجام وظایف محوله را دارم

  33. این انتصاب شایسته و بجا را ابتدا به مردم فهیم بروجرد،استاندار پرتلاش و جناب آقای کورانی فر تبریک عرض می کنم و برایشان آرزوی سربلندی و موفقیت می کنم.

  34. مبارک باشه امید است سر بلند وپیروز باشی

  35. مبارک باشه

  36. برادر گرامی جناب آقای کورانی فر ، انتصاب بجا وشایسته جنابعالی به عنوان فرماندار ویژه شهرستان بروجرد رااز صمیم قلب تبریک گفته وموفقیت شما را ازدرگاه خدوند منان خواهانم

  37. برادرارجمند وارزشی جناب آقای کورانی فر
    انتصاب شایسته حضرتعالی که نشان از لیاقت وتوان مدیریتی شماست به عنوان فرماندار ویژه شهرستان بروجرد هم به شما ،مردم شریف آن شهرستان وهمه همشهریان کوهدشتی تبریک عرض میکنم امیدواریم درسایه الطاف باریتعالی موفق وسربلندباشید

  38. برادر ارجمند جناب آقای کورانی فر
    سلام علیکم
    آسمان بلند فرهنگ و هنر ایران زمین پیوسته پرستاره باد و فروغ فرهنگ فرزانگی ایرانیان هماره دل و دیده جهانیان را روشنی و گرمی بخشیده است. جوهر این فرهنگ ایمان است و جان مایه آن عشق، و این است راز ماندگاری و جاودانگی اسلام ناب محمدی (ص)؛ بدینوسلیه ضمن تبریک به مناسبت انتخاب شایسته ی جنابعالی به سمت فرماندار ویژه شهرستان بروجرد از خداوند منان آرزوی موفقیت فراوان برای حضرتعالی و استواری گامهایتان را در راه تعالی و قرب به خداوند خواستارم.

  39. با سلام خدمت دوست عزیز م انتصاب بجا وشایسته تبریک غرض می کنم

  40. تبریک تبریک تبریک تبریک و هزاران تبریک به مرد خستگی ناپذیر شهرمان.خداوند پشت و پناهت باشه شیرمرد.تو محبوب قلبهای مردم لرستان هستی.ما کوهدشتیها شما را نماینده واقعی مجلس میدانیم.و همچنین تبریک به استاندار به خاطر این انتصاب خوب و عالی.و همچنین تبریک به مردم بافرهنگ بروجرد.

  41. چهر محبوب ودوست داشتی طرهان بزرگ
    انتصاب شایسته وبجا حضرتعالی رابه عنوان فرماندار ویژه ومعاون استاندار لرستان راتبریک عرض نموده ،عزت وسربلندی حضرتعالی از خداوند منان خواهان وخواستارم .

  42. انتصاب شایسته و بحق جناب آقای حاج صید علی کورانی فر را به ایشان تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت روز افزون و سلامتی و سربلندی ایشان را از خداوند منان خواستار هستیم.

  43. سلام . انتصاب شایسته آقای کورانی فر تبریک میگم آرزوی سلامتی و موفقیت از درگاه خدواند خواستارم.

  44. با تبریک به پاس این انتصاب و ارزوی موفقیت برای جناب کورانی فر این انتصاب را به جبهه اصلاحات بزرگطرحان تبریک میگوییم

  45. حاجی جان تبریک عرض می کنم امیدوارم موفق وپیروز باشید .

  46. باسلام.. انتصاب بجا و شایسته حاج آقا کورانی فر بعنوان فرماندار ویژه بروجر تبریک عرض نموده و موفقیت ایشان را آرزومندم

  47. برادر بزرگوار ونجیبم بنده نیز برای موفقیت روز افزون حضرتعالی ارزوی توفیق دارم

  48. برادر ارجمند جناب آقای کورانی فر انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را صمیمانه تبریک عرض مینمایم.

  49. تبریک فرهیخته ارجمند جناب آقای کورانی فر

  50. خیلی خبر خوبی بود
    انشأالله نجابت ومردم داری و مدیریت جناب آقای کورانی فر ببزودی برای مردم متمدن بروجرد روشن خواهدشد. شایسته بود آقای بروجردی
    نماینده بروجرد که با حمایت دولت تدبیر انتخاب شدنددراین مراسم شرکت میکردند. ضمن تشکر از اقای مهندس بازونداستاندار لرستان برای آقای
    کورانی فر درفرمانداری ویژه بروجرد آرزوی موفقیت میکنم

  51. چرا فرماندار کوهدشت خرم آبادی،فرماندار بروجرد کوهدشتی،فرماندار ازنا الشتری؟
    از همه بدتر فرماندار پیشوا؟

  52. برادرکورانی فر انشاا…درپناه حق موفق سربلندباشید

  53. برادرکورانی فر ، انتصاب شایسته و بجا که نشان از لیاقت و مدیریت شما دارد را تبریک میگویم و برایتان آرزوی توفیق و سربلندی دارم . موفق باشید و امید آن دارم تمام شهرهای استان لرستان فرماندارهایی اینچنین داشته باشند

  54. با سلام . انتصاب شایسته و بجا آقای کورانی فر رو به عنوان فرماندار ویژه بروجرد به تمام اصلاح طلبان طرهان بزرگ صمیمانه تبریک عرض می نمایم

  55. ضمن تبریک مسئولیت جدید به آقای کورانی فر، امیدوارم در آینده بتوانند به شهرستان محروم کوهدشت کمک کنند.

  56. درود بر حاجی کورانی فر
    ایشان واقعا شایسته این پست هستند، امیدواریم چنین اشخاصی بتوانند در کوهدشت که زادگاه آنان است و رنج مردم را می شناسند خدمت کنند.

  57. انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به عنوان معاونت استاندار لرستان و فرماندار ویژه بروجرد تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای شما و تمامی خدمتگذاران صدیق به این کشور اسلامی توفیق روزافزون آرزومندم.

  58. درود بر قهرمانان بزرگ طرهان آزادبخت و کورانی فر

  59. باسلام .انتصاب به جا وشایسته جناب کورانی فر که نشان از لیاقت ایشان دارد را خدمت اتمام همشهریان عزیز ومردم فهیم وولایت مدار بروجرد تبریک عرض می کنم انشالله در سایه ولایت فقیه و دولت تدبیر وامید موفق وموید باشند .درود بر کلای عزیز ودوست داشتنی

  60. حاجی تبریک عرض میکنم

  61. با عرض تبریک خدمت جناب کورانی فر عزیز . انشاالله که در جایگاه جدیدتون مثل گذشته بدرخشید

  62. برادرارجمندو ولایتی جناب آآقای کورانی فر، باعرض سلام وابرا ز ا راد ت ،انتصاب به حق و شایسته جناب عالی به عنوان فرماندارشهرستان بروجردتبریک عرض نموده ، انشااله درراستای اهداف بلندنظام اسلامی واجرای شعارسال مقا م عظمای ولایت امام مسلمین موفق ومویدباشید

  63. انتصاب برادرارزشی کورانی فر به سمت فرماندارویژ ه بروجردرابراصلاحطلبان لرستانی تبریک می گوییم.

  64. تا کور شود هرآنکه نتواند دید
    دورود بر کورانی سلام بر آزادبخت
    تبریک میگم جناب کورانیدفر نجیب وبزرگوار

  65. با عرض تبریک و شادباش فراوان، شما به خوبی ثابت کردید که بزرگی افراد به منصب ها ارزش میدهد. فرمانداری بروجرد یا هرجای دیگر وقتی مسئولی متعهد و پاک مثل شما را بر کرسی خود ببیند قطعا
    بر اعتبارش افزوده خواهد شد. با آرزوی توفیق روزافزون برای شما کلای محبوب و برای همه خدمتگزاران شایسته ی نظام جمهوری اسلامی

  66. ببخشید پیام قبلیم را ندیدم گفتم تایید نشده الان دیدم تایید شده بدینوسیله عذر خواهی میکنم

  67. این انتخاب شایسته را به همه مردم لرستان تبریک میگویم

  68. برادر عزیز جناب آقای کورانی فر، انتصاب شایسته و بجا حضرتعالی که نشان از لیاقت و مدیریت شما دارد را تبریک میگویم و برایتان آرزوی توفیق و سربلندی دارم .

  69. برادر عزیز جناب آقای کورانی فرانتخاب شایسته شما را به عنوان فرماندارشهرستان بروجردتبریک عرض مینمایم

  70. لیاقت و شایستگی شما برادر ارجمند ،بزرگوار و شریفم بسیار بیشتر از این مناصب است اما انتخاب شما تیری است بر قلب کسانی که با کوته نظری باعث شدند شما از نمایندگی مردم نجیب و عزیز شهرستان دور بمانید این انتصاب میمون و مبارک را برشما بزرگمرد تاریخ طرهان تبریک عرض نموده توفیقات روز افزون شما را از خداوند منان خواستاریم .از استاندار محترم نیز بسیار ممنون و متشکریم

  71. آقای حاج علی کورانی فر انتصاب بجا و شایسته جنابعالی را به سمت معاونت استانداری لرستان و فرماندار ویژه شهرستان بروجرد از صمیم قلب تبریک عرض نموده و برای حضرتعالی آرزوی موفقیت از درگاه ایزد باریتعالی خواستارم.

  72. باسلام
    جناب آقای کورانی فر انتصاب جنابعالی به عنوان فرماندار ویژه درشهرستان بروجردراتبریک عرض نموده وازخداوند منان توفیقات عالیه وسربلندی رابرای شما بزرگوار خواستارم.

  73. انتصاب بجا و شایسته جناب آقای کورانی فر را به ایشان و مردم کوهدشت تبریک عرض می نمایم

  74. خدمت جناب کورانى فر صمیمانه تبریک عرض مى کنم و امیدوارم همواره سلامت و موفق باشند

  75. انتصاب بجاوشایسته جنابعالی راصمیمانه تبریک عرض میکنیم

  76. انتصاب به جا و شایسته جناب کورانی فر را صمیمانه تبریک عرض میکنم و ارزوی توفیق روز افزون برای ایشون

  77. با سلام انتصاب جناب آقای کورانی فر برادر عزیز را به مردم بروجرد واستان لرستان تبریک عرض می‌نمایم .با آرزوی پیروزی در تمام مراحل زندگی برای ایشان. محمد اوستا دبیر حزب وحدت و همکاری ملی ،شاخه لرستان

  78. بسیار عالی تبریک

  79. عرض تبریک،به امید پیروزی اقای کورانی فر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.