تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

آتش سوزی ارتفاعات گراب کوهدشت خاموش شد

  • کد خبر : 86977
  • 28 تیر 1395 - 0:55

مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: آتش سوزی حدود ساعت ۱۳ امروز در ارتفاعات گراب کوهدشت رخ داد که با حضور به موقع مردم و نیروهای امدادی پس از حدود شش ساعت تلاش خاموش شد.

82153085-70871643

به گزارش میرملاس؛رضا آریایی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود:پوشش این منطقه مرتعی و علت آتش سوزی نیزعمدی بوده است.
وی یا بیان اینکه وسعت اراضی دچار حریق باید روزها آینده توسط منابع طبیعی اعلام شود اظهار کرد:دلیل وقوع این حادثه اختلاف بر سر چرا دام بومیان منطقه بوده است.
به گفته وی برای اطفا این آتش سوزی هشت سورتی پرواز از طریق بالگرد انجام و نیروهایی امدادی و مردمی به ارتفاعات هلی برد شده اند.
سالانه دو هزار و ۶۰۰ هکتار اراضی کشاوززی،مرتعی و جنگلی لرستان دچار حریق می شود.
آریایی حضور گسترده نیروهای مردمی ارتش و سپاه در اطفا این آتش سوزی را بسیار مثبت و مثمر ثمر ارزیابی کرد.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=86977

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 4در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۲
  1. از مسولین محترم شهرستان تقاضا داریم با افرادی که عامل آتش سوزی بوده اند برخورد قضایی کنند همه مردم طرهان این دو طایفه که بر سر چرای دام با هم مشکل دارند را میشناسند سال قبل باز هم در همین مکان آتش سوزی بوسیله این دو طایفه صورت گرفت که متاسفانه با کدخدامنشی قضیه پایان یافت و عوامل حریق به دادگاه معرفی نشدند لطفا برای جلوگیری از این رسم بد با افراد خاطی برخورد قاطع داشته باشید

  2. افسوس که مردم منطقه قدراین همه نعمت را نمی دانند.منتظر خشم خداباشید آنگاه تروخشک باهم خواهند سوخت :خشک سالی – خاک عراق – سیل – زلزله – طوفان ……. درضمن کسانی که ذینفع نیستند فکرنکنند که بی تقصیرند وبراحتی ازکنار این جنایات می گذرند(آتش سوزی – تخریب جنگل ومراتع -شکار حیوانات وحشی وتولید زغال که عامل اصلی سرطان گوارش درکوهدشت می باشد) .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.