تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
7

پیام دکتر محمدجواد رضایی دانشمند لک زبان در پی توهین به لک زبانان کشور

  • کد خبر : 87276
  • 10 مرداد 1395 - 0:27

  دکتر محمدجواد رضایی : به نام خدای تعالی رفتار خواننده هتاکی که به هجو قوم لک پرداخته، ‌از نظر تعلیمات اسلامی و نیز بر طبق موازین اخلاقی یکی از مصادیق فسادِ فرهنگی در زمین است. ضرورتی نمی‌بینم که در اینجا و در مقام احقاق حق به معرفی مفاخر علمی و اخلاقی و بیان رشادتهای […]

photo_2016-07-31_00-23-52

 

دکتر محمدجواد رضایی :
به نام خدای تعالی

رفتار خواننده هتاکی که به هجو قوم لک پرداخته، ‌از نظر تعلیمات اسلامی و نیز بر طبق موازین اخلاقی یکی از مصادیق فسادِ فرهنگی در زمین است. ضرورتی نمی‌بینم که در اینجا و در مقام احقاق حق به معرفی مفاخر علمی و اخلاقی و بیان رشادتهای شهیدان و مجاهدان این قوم در پاسداری از ارزش‌های اسلامی و اخلاقی و دفاع از مرزهای ایران اسلامی بپردازم،‌ چرا که همه اقوام گرانقدر این مرز و بوم، هر یک به قدر خویش، در این افتخارات سهیم اند و در عرصه ملی و بلکه در جامعه انسانی، فخر فروشی پذیرفتنی نیست.
بنابراین، بدون تفوّه به تفاخر قومی و اثبات هویت دیرینه و ارزشمند فرهنگی قوم خویش، از زخمی که این خواننده بی‌خرد و شاید مزدور بیگانه، بر دل و جان مردم سلحشور و باصفای لک نشانده است، به مسؤلان امر شکایت می‌برم و تقاضا دارم که در شناسایی، دستگیری، محاکمه و مجازات این مجرمِ مفسد جهد بلیغ و سعی وافی بنمایند؛ تا هم مرهمی بر دلِ ریش این خلق سخاوتمند و سلحشور باشد و هم این دشمن وحدت ملی به سزای خیانت خویش برسد.
با درایت و متانتی که در همه طوایف لک سراغ دارم،‌ می‌دانم که همگی ضمن خویشتنداری و پرهیز از هر گونه اقدام خشونت آمیز، در انتظار اقدام عاجلِ مسؤلان قضایی و سیاسی و اطلاعاتیِ جمهوری اسلامی خواهند ماند. والسلام علیکم و رحمۀ الله و برکاته
*استاد فلسفه دانشگاه خوارزمی

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=87276

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 24در انتظار بررسی : 6انتشار یافته : ۱۸
  1. درود بر شما که میراث دار لک و فرهنگ لک هستید

  2. سلام بر دکتر وتمام دانشمندان لک زبان در سراسر کره خاکی.با هتاکی این خواننده زیززمینی قوم لک مانند طلایی که در زیر خاک پنهان شده باشد تمام قد از هر نقطه از جهان دارد نورافشانی میکند.

  3. درود بر جناب اقای دکتر رضایی . از احساس مسولیت جنابعالی واتخاذ موضع به نوبه خود تشکر مینمایم

  4. با سلام خدمت استاداندیشمندجناب آقای دکتررضایی بخاطرپیام رساو زیباشون وهمچنین جناب آقای آزادبخت درانعکاس دیدگاههای فرهیختگان لکستان.

  5. با سلام وخسته نباشید خدمت دکتر رضایی یکی از افتخارات شهرمان کوهدشت
    ممنون از اینکه با این صلابت وبیان شیوا احساس مسئولیت خود را ابراز کردید
    نه مانند برخی رجال سیاسی لک زبان که خود رابه خواب زده اند

  6. درود بر دکتر رضایی عزیز ودرود برلک زبانان غیرتمند که درطول تاریخ حماسه ساز بوده وهستند به امید روزی که مسئولان این افراد پست فطرتو که به قوم بزرگ لک توهین کردن رو به سزای اعمال نابخردانه اشان برسانند تا درسی باشد برای دیگر یاوه گویان

  7. درود بر شما و دکتر کورش محمدی

  8. استاد باز هم خوبه به فکر فرهنگت هستی بعضیا فکر میکنن زاده وسط شمرونن

  9. درود براستادبزرگوار ومسئولیت پذیر

  10. درود بر اقای دکتر رضایی

  11. درودبرشمافیلسوف بزرکواروغیرتمندجناب دکتررضایی

  12. بسیارممنون ازجناب دکتررضایی

  13. درود بر دکتر رضایی

  14. با سلام و سپاس فراوان از استاد گرانمایه جناب آقای دکتر رضایی و تمامی کسانیکه مایه سرافرازی قوم بزرگ لک هستند.مطمئن باشید که آب زلال و خروشان این دریای بزرگ با دهن این افراد سخیف آلوده نمیگردد.

  15. این همه دکتر و دانشمند لک یه فکری برای بیکاری لک زبانان بکنند توی تهران هر چب کارگر سر چهار راه می بن لک هستند این چه قوم با فرهنگی

  16. هتک حرمت هر قومی یک حرکت مذموم و ناشایست است.بالاخص قوم اصیل و شناسنامه دار لک.از محضر محتشم استاد ارزشمند و دانشمند فهیم و اخلاق مدارم آقای دکتر رضایی کمال سپاس و امتنان را دارم.

  17. درود بر دکتر رضایی بزرگ امیدوارم همیشه پاینده باشی

  18. زنده باد بزرگ مردان لَک زبان.درود بر شما دکتر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.