تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

وجود ۶۰۰ هزار مشترک برق در لرستان

  • کد خبر : 88507
  • 30 شهریور 1395 - 17:26

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از وجود ۶۰۰ هزار مشترک برق در لرستان خبر داد. به گزارش میرملاس مهندس «فریدون خودنیا»، اظهار کرد: شرکت برق در همه نقاط استان حدود ۶۰۰ هزار مشترک دارد و سعی کرده خدمات‌دهی به آنان را تا حد ممکن به صورت مطلوب ارائه دهد. وی اضافه کرد: همچنین این شرکت […]

57303089

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان از وجود ۶۰۰ هزار مشترک برق در لرستان خبر داد.

به گزارش میرملاس مهندس «فریدون خودنیا»، اظهار کرد: شرکت برق در همه نقاط استان حدود ۶۰۰ هزار مشترک دارد و سعی کرده خدمات‌دهی به آنان را تا حد ممکن به صورت مطلوب ارائه دهد.

وی اضافه کرد: همچنین این شرکت تقریباً ۲۸ هزار کیلومتر در استان خطوط انتقال برق را اجرایی کرده که ۹۵۰۰ کیلومتر فشار قوی، ۵۷۰۰ فشار ضعیف و حدود ۱۴ هزار کیلومتر آن نیز پست هوایی است.

خودنیا خاطرنشان کرد: خدمات شرکت در قالب ۱۱ مدیریت توزیع در سطح استان ارائه می‌شود که شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد هرکدام دارای دو مدیریت هستند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق لرستان اظهار کرد: متأسفانه رومشکان و دوره فاقد مدیریت هستند و از شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد خدمات‌دهی می‌شوند.

وی یادآور شد: به‌منظور توسعه تولید و انتقال و توزیع نیروی برق، شرکت موظف است با توجه به برنامه‌های اقتصادی و عمرانی استان طرح‌های لازم و قطعی را تهیه و به موقع اجرایی کند که در این راستا همه سعی خود را به کار بسته است.

خودنیا یادآور شد: در برنامه داریم که دو شهرستان رومشکان و دوره را نیز ارتقاء دهیم و آن‌ها را از مدیریت شهرستان‌های کوهدشت و خرم‌آباد تفکیک کنیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88507

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.