تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

عملیات “کربلای ۲” در شهرستان کوهدشت بازسازی می‌شود

  • کد خبر : 88543
  • 31 شهریور 1395 - 14:06

  معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: بازسازی عملیات کربلای ۲ و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در شهرستان کوهدشت انجام می‌شود. به گزارش میرملاس سرهنگ علی حسین پازدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در راستای تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اظهار داشت: هم‌زمان با سراسر کشور برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس توسط […]

%d8%af%d9%81%d8%a7%d8%b9-%d9%85%d9%82%d8%af%d8%b3-1

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) گفت: بازسازی عملیات کربلای ۲ و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در شهرستان کوهدشت انجام می‌شود.

به گزارش میرملاس سرهنگ علی حسین پازدار ظهر امروز در جمع خبرنگاران در راستای تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان اظهار داشت: هم‌زمان با سراسر کشور برنامه‌های متنوعی در هفته دفاع مقدس توسط سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان اجرا می‌شود که رژه مقتدرانه نیروهای مسلح امروز در مرکز استان و شهرستان بروجرد اجرا شد.

وی بابیان اینکه برنامه‌ها در سه سطح انجام می‌شود افزود: بخشی از برنامه‌ها برای عموم بسیجیان و رزمندگان دفاع مقدس، بخشی برای اقشار مختلف بسیج و بخشی دیگر نیز برای عموم مردم تدارک دیده‌ شده است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) عنوان کرد: بازسازی عملیات کربلای ۲ و برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس در شهرستان کوهدشت از مهم‌ترین برنامه‌های دفاع مقدس در استان است.

وی با اشاره به اینکه مراسم پیاده‌روی بزرگ خانوادگی دوم مهرماه در استان لرستان به میزبانی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می‌شود بیان کرد: مزار مطهر شهدای گمنام با حضور پاسداران و بسیجیان استان غبارروبی می‌شود.

پازدار دیدار فرماندهان و مسئولان سپاه با ائمه جمعه، دیدار با خانواده‌های شهدا و شرکت پاسداران و بسیجیان در نماز جمعه سراسر استان را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان برشمرد و تصریح کرد: فرماندهان و مسئولان سپاه استان قبل از خطبه‌های نماز جمعه برنامه سخنرانی را به‌منظور تبیین و تشریح استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایت‌کار در جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی و ارائه عملکرد سپاه در حوزه‌های مختلف را خواهند داشت.

وی خاطرنشان کرد: مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در شهرهای مختلف استان برگزار و اعزام تیم‌های امدادی و درمانی در سراسر استان انجام و خدماتی به مناطق محروم سراسر استان نیز در هفته دفاع مقدس ارائه می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) برگزاری یادواره شهدای والامقام و تجلیل از خانواده گران‌قدر شهدا را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و گفت: مراسم شب‌شعر و خاطره با حضور پیشکسوتان دفاع مقدس در سراسر استان، ویزیت رایگان بیماران توسط درمانگاه‌های سپاه در سراسر استان، اهدا خون توسط پاسداران و بسیجیان نیز در این هفته انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم تجلیل از سربازان در سطوح مختلف سپاه و اعزام راویان دفاع مقدس جهت بیان خاطرات در سطح مدارس، دانشگاه‌ها و مساجد نیز از دیگر برنامه‌ها است.

 

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88543

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.