تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

رعایت حجاب در لرستان بالاتر از متوسط کشوری است

  • کد خبر : 88786
  • 07 مهر 1395 - 17:36

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: وضعیت رعایت شاخص‌های عفاف و حجاب در لرستان بالاتر از متوسط کشوری است. به گزارش میرملاس ولیزاده در کارگروه صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب بیان کرد: وضعیت رعایت عفاف و حجاب در استان لرستان برابر پایش‌های وزارت کشور بالاتر از میانگین کشوری است و نسبت به […]

1437912615095_85-th3

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: وضعیت رعایت شاخص‌های عفاف و حجاب در لرستان بالاتر از متوسط کشوری است.

به گزارش میرملاس ولیزاده در کارگروه صیانت از حقوق شهروندی، عفاف و حجاب بیان کرد: وضعیت رعایت عفاف و حجاب در استان لرستان برابر پایش‌های وزارت کشور بالاتر از میانگین کشوری است و نسبت به سال ۹۲ وضعیت بهتری در این زمینه داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: مشاهدات عینی کارشناسان نیز حاکی از آن است که وضعیت رعایت عفاف و حجاب در سطح استان لرستان مطلوب است.

ولیزاده ادامه داد: شاخص ارزیابی رعایت حجاب بین ۲ تا ۵ است و  عدد لرستان در این خصوص ۲.۶ است که نشان از رعایت حجاب در بین مردم این استان در حد متوسط به بالا است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری لرستان خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی برای جامعه هدف در زمینه گسترش و اشاعه فرهنگ حجاب و عفاف خروجی خوبی در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های دولتی لرستان موظف هستند برابر آئین‌نامه‌های ابلاغی برای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در سطح استان تلاش کنند تا لرستان در این شاخص به حد بالاتری برسد.

ولیزاده افزود: سازمان‌های فرهنگی نیز باید رعایت حجاب و عفاف را در دستورکار قرار دهند و در قالب اقلام و طرح‌های تشویقی و ترویجی و حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد به گسترش  فرهنگ عفاف و حجاب بپردازند.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=88786

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.