تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
5

بازوند: مشکل بیکاری در لرستان با سردادن شعار حل نمی‌شود

  • کد خبر : 89805
  • 01 آبان 1395 - 7:50

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، هوشنگ بازوند شامگاه پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان پلدختر در سخنانی با اشاره به وضعیت بیکاری در لرستان اظهار داشت: مشکل بیکاری در استان لرستان با سر دادن شعار حل نمی شود بلکه رفع آن نیازمند تلاش، همت، اتحاد و همبستگی بین همه دستگاههای […]

716093

به گزارش میرملاس به نقل از مهر، هوشنگ بازوند شامگاه پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان پلدختر در سخنانی با اشاره به وضعیت بیکاری در لرستان اظهار داشت: مشکل بیکاری در استان لرستان با سر دادن شعار حل نمی شود بلکه رفع آن نیازمند تلاش، همت، اتحاد و همبستگی بین همه دستگاههای اجرایی، مردم، جذب سرمایه گذار، تولید و سرمایه است.

وی افزود: شهرستان پلدختر فاقد رونق اقتصادی بوده و در این راستا باید این عقب ماندگی ها و چالش های اقتصادی در شهرستان رفع شوند.

استاندار لرستان گفت: امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی سه ضلع یک مثلث پیشرفت و توسعه در شهرستان هستند که هر چه اتحاد و وحدت بین این اضلاع  بیشتر باشد سود آن نصیب مردم خواهد شد.

بازوند افزود: پیگیری مطالبات مردم با جذب سرمایه گذاری امکان پذیر است چرا که در غیر این صورت نمی توان راه به جایی برد.

وی با تاکید بر اینکه فرماندار جدید پلدختر رونق و توسعه اقتصادی شهرستان را مدنظر و اولویت کاری خود قرار دهد گفت: تنها این توقع را نباید از فرماندار داشت بلکه همه باید اولویتشان توجه به مسائل اقتصادی شهرستان باشد و البته این به این معنا نیست که سایر حوزه ها را کم رنگ ببینیم و یا از آنها غافل باشیم.

استاندار لرستان گفت: شهرستان پلدختر در حوزه کشاورزی با چالش بی آبی روبرو بوده که برای برطرف کردن آن باید برنامه ریزی ها و راهکار ارائه دهیم.

لینک کوتاه : https://www.mirmalas.com/?p=89805

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. شما که استانداری و نماینده دولت کاری بکن پس که شعار نباشه…..

  2. زحمت کشیدی این جمله رو گفتی واقعا خسته نباشی وکتر

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.